JavaScript is disabled in your web browser or browser is too old to support JavaScript. Today almost all web pages contain JavaScript, a scripting programming language that runs on visitor's web browser. It makes web pages functional for specific purposes and if disabled for some reason, the content or the functionality of the web page can be limited or unavailable.

Sjur Haga Bringeland

Sjur Haga Bringeland er musikar, musikkvitar og fast skribent i DAG OG TID, der han kvar veke melder ei ny innspeling av klassisk musikk. Stundom skriv han òg festivalreportasjar og reiseskildringar om kunst og kultur, særleg frå Italia og Tyskland, og om jakt, fiske og friluftsliv i meir heimlege strok. Blokkfløytisten Bringeland er sertifisert viltslaktar og har to mastergradar i høvesvis blokkfløytespel og blokkfløytehistorie. Til dagleg arbeider han som doktorgradsstipendiat ved Senter for Griegforskning på Universitetet i Bergen, der han skriv avhandling om yndlingskomponisten sin, Johann Sebastian Bach.

sjurhabring@gmail.com

Artiklar

« 1 ... 54 55 56 57
Akademie für Alte Musik Berlin spelar Telemanns allsidig instrumenterte konsertar. Foto: Uwa Arens

Akademie für Alte Musik Berlin spelar Telemanns allsidig instrumenterte konsertar. Foto: Uwa Arens

Akademie für Alte Musik Berlin spelar Telemanns allsidig instrumenterte konsertar. Foto: Uwa Arens

Akademie für Alte Musik Berlin spelar Telemanns allsidig instrumenterte konsertar. Foto: Uwa Arens

Akademie für Alte Musik Berlin spelar Telemanns allsidig instrumenterte konsertar. Foto: Uwa Arens

Akademie für Alte Musik Berlin spelar Telemanns allsidig instrumenterte konsertar. Foto: Uwa Arens

Guillaume de Machaut på eit illuminert parisisk manuskript frå kring 1350.

Guillaume de Machaut på eit illuminert parisisk manuskript frå kring 1350.

Guillaume de Machaut på eit illuminert parisisk manuskript frå kring 1350.

Guillaume de Machaut på eit illuminert parisisk manuskript frå kring 1350.

Guillaume de Machaut på eit illuminert parisisk manuskript frå kring 1350.

Guillaume de Machaut på eit illuminert parisisk manuskript frå kring 1350.

Dagny Juel (1867–1901) portrettert av Edvard Munch i 1893.

Dagny Juel (1867–1901) portrettert av Edvard Munch i 1893.

Dagny Juel (1867–1901) portrettert av Edvard Munch i 1893.

Dagny Juel (1867–1901) portrettert av Edvard Munch i 1893.

Dagny Juel (1867–1901) portrettert av Edvard Munch i 1893.

Dagny Juel (1867–1901) portrettert av Edvard Munch i 1893.

Valkyrjerittet, slik den britiske målaren William T. Maud såg det føre seg i 1890.

Valkyrjerittet, slik den britiske målaren William T. Maud såg det føre seg i 1890.

Valkyrjerittet, slik den britiske målaren William T. Maud såg det føre seg i 1890.

Valkyrjerittet, slik den britiske målaren William T. Maud såg det føre seg i 1890.

Valkyrjerittet, slik den britiske målaren William T. Maud såg det føre seg i 1890.

Valkyrjerittet, slik den britiske målaren William T. Maud såg det føre seg i 1890.

Sommarnattkonsertane på Troldhaugen plar vera dei mest stemningsfulle under Festspillene i Bergen. I årets program er dette intime konsertformatet styrka.

Sommarnattkonsertane på Troldhaugen plar vera dei mest stemningsfulle under Festspillene i Bergen. I årets program er dette intime konsertformatet styrka.

Foto: Sjur Haga Bringeland

Sommarnattkonsertane på Troldhaugen plar vera dei mest stemningsfulle under Festspillene i Bergen. I årets program er dette intime konsertformatet styrka.

Sommarnattkonsertane på Troldhaugen plar vera dei mest stemningsfulle under Festspillene i Bergen. I årets program er dette intime konsertformatet styrka.

Foto: Sjur Haga Bringeland

Sommarnattkonsertane på Troldhaugen plar vera dei mest stemningsfulle under Festspillene i Bergen. I årets program er dette intime konsertformatet styrka.

Sommarnattkonsertane på Troldhaugen plar vera dei mest stemningsfulle under Festspillene i Bergen. I årets program er dette intime konsertformatet styrka.

Foto: Sjur Haga Bringeland

« 1 ... 54 55 56 57