Sjur Haga Bringeland er musikar, musikkvitar og fast skribent i DAG OG TID, der han kvar veke melder ei ny innspeling av klassisk musikk. Stundom skriv han òg festivalreportasjar og reiseskildringar om kunst og kultur, særleg frå Italia og Tyskland, og om jakt, fiske og friluftsliv i meir heimlege strok. Blokkfløytisten Bringeland er sertifisert viltslaktar og har to mastergradar i høvesvis blokkfløytespel og blokkfløytehistorie. Til dagleg arbeider han som doktorgradsstipendiat ved Senter for Griegforskning på Universitetet i Bergen, der han skriv avhandling om yndlingskomponisten sin, Johann Sebastian Bach.
Dansande nymfer, slik italienaren Francesco Zuccarelli (1702–1788) såg slike føre seg.
Giovanni de Macque teiknar tonebilete av dansande nymfer og fuglar i flukt i madrigalane sine.
Dansande nymfer, slik italienaren Francesco Zuccarelli (1702–1788) såg slike føre seg.
Giovanni de Macque teiknar tonebilete av dansande nymfer og fuglar i flukt i madrigalane sine.
Dansande nymfer, slik italienaren Francesco Zuccarelli (1702–1788) såg slike føre seg.
Giovanni de Macque teiknar tonebilete av dansande nymfer og fuglar i flukt i madrigalane sine.
Michael Haydn (1737–1806) måla av F.X. Hornöck.
Michael Haydn (1737–1806) måla av F.X. Hornöck.
Michael Haydn (1737–1806) måla av F.X. Hornöck.
Gitarvirtuosen Johann Kaspar Mertz (1806–1856).
Gitarvirtuosen Johann Kaspar Mertz (1806–1856).
Gitarvirtuosen Johann Kaspar Mertz (1806–1856).
Caroline Eidsten Dahl er blokkfløytist i Ensemble Freithoff.
Foto: Anna-Julia Granberg
Finst der ein klår definisjon av kva som er norsk barokkmusikk?
Caroline Eidsten Dahl er blokkfløytist i Ensemble Freithoff.
Foto: Anna-Julia Granberg
Finst der ein klår definisjon av kva som er norsk barokkmusikk?
Caroline Eidsten Dahl er blokkfløytist i Ensemble Freithoff.
Foto: Anna-Julia Granberg
Finst der ein klår definisjon av kva som er norsk barokkmusikk?
Den franske komponisten Hector Berlioz (1803–1869), fotografert i 1863.
Av Berlioz’ Symphonie fantastique finst det mange gode innspelingar, men den til Anima Eterna er mest makaber.
Den franske komponisten Hector Berlioz (1803–1869), fotografert i 1863.
Av Berlioz’ Symphonie fantastique finst det mange gode innspelingar, men den til Anima Eterna er mest makaber.
Den franske komponisten Hector Berlioz (1803–1869), fotografert i 1863.
Av Berlioz’ Symphonie fantastique finst det mange gode innspelingar, men den til Anima Eterna er mest makaber.