Cherry Jones som Martha, Timothy Spall som Bill, Bruno Ganz som Gottfried og Patricia Carkson som April.
Foto: AS Fidalgo
The Party er ein vaskeekte farse med brexit som bakteppe.
Cherry Jones som Martha, Timothy Spall som Bill, Bruno Ganz som Gottfried og Patricia Carkson som April.
Foto: AS Fidalgo
The Party er ein vaskeekte farse med brexit som bakteppe.
Cherry Jones som Martha, Timothy Spall som Bill, Bruno Ganz som Gottfried og Patricia Carkson som April.
Foto: AS Fidalgo
The Party er ein vaskeekte farse med brexit som bakteppe.
Vågen i Bergen.
Dag og Tid publiserer her eit ukjent manuskript av Fridtjof Nansen:
Vågen i Bergen.
Dag og Tid publiserer her eit ukjent manuskript av Fridtjof Nansen:
Vågen i Bergen.
Dag og Tid publiserer her eit ukjent manuskript av Fridtjof Nansen:
Dei er kvite og rike. Distansen til den arabiske familien som jobbar på kjøkkenet, er diger.
Foto: Arthaus
Michael Haneke hersar med den herskande klassen.
Dei er kvite og rike. Distansen til den arabiske familien som jobbar på kjøkkenet, er diger.
Foto: Arthaus
Michael Haneke hersar med den herskande klassen.
Dei er kvite og rike. Distansen til den arabiske familien som jobbar på kjøkkenet, er diger.
Foto: Arthaus
Michael Haneke hersar med den herskande klassen.
Stølsgrenda Vettismorki i Årdal er restaurert med materialar frå ei sag bygd på staden, av gamle furetre frå skogen omkring. Det er vanskeleg å tenkje seg eit avvikande hus i eller nær denne samlinga, utan at det forstyrrar heilskapen og roa.
Foto: Erik Solheim
Når eit gamalt hus treng vøling, er dei fleste for å restaurere etter tradisjonelle framgangsmåtar. Er tanken å byggje noko heilt nytt, dukkar diskusjonen om kopiering eller nymotens byggjemåte opp.
Stølsgrenda Vettismorki i Årdal er restaurert med materialar frå ei sag bygd på staden, av gamle furetre frå skogen omkring. Det er vanskeleg å tenkje seg eit avvikande hus i eller nær denne samlinga, utan at det forstyrrar heilskapen og roa.
Foto: Erik Solheim
Når eit gamalt hus treng vøling, er dei fleste for å restaurere etter tradisjonelle framgangsmåtar. Er tanken å byggje noko heilt nytt, dukkar diskusjonen om kopiering eller nymotens byggjemåte opp.
Stølsgrenda Vettismorki i Årdal er restaurert med materialar frå ei sag bygd på staden, av gamle furetre frå skogen omkring. Det er vanskeleg å tenkje seg eit avvikande hus i eller nær denne samlinga, utan at det forstyrrar heilskapen og roa.
Foto: Erik Solheim
Når eit gamalt hus treng vøling, er dei fleste for å restaurere etter tradisjonelle framgangsmåtar. Er tanken å byggje noko heilt nytt, dukkar diskusjonen om kopiering eller nymotens byggjemåte opp.
For første gong blir romanane om Kristin Lavransdatter musikal.
Foto: Thor Brødreskift
På nyåret skal Herborg Kråkevik spele Kristin Lavransdatter på Den Nationale Scene i Bergen. Det meiner ho er eit stort ansvar.
For første gong blir romanane om Kristin Lavransdatter musikal.
Foto: Thor Brødreskift
På nyåret skal Herborg Kråkevik spele Kristin Lavransdatter på Den Nationale Scene i Bergen. Det meiner ho er eit stort ansvar.
For første gong blir romanane om Kristin Lavransdatter musikal.
Foto: Thor Brødreskift
På nyåret skal Herborg Kråkevik spele Kristin Lavransdatter på Den Nationale Scene i Bergen. Det meiner ho er eit stort ansvar.