Lars Norén vil ikkje skrive poesi.
Foto: Lina Ikse
Lars Noréns kloke og sitatvenlege fragment engasjerer.
Lars Norén vil ikkje skrive poesi.
Foto: Lina Ikse
Lars Noréns kloke og sitatvenlege fragment engasjerer.
Lars Norén vil ikkje skrive poesi.
Foto: Lina Ikse
Lars Noréns kloke og sitatvenlege fragment engasjerer.
Kyrkjeromet er ikkje lenger den einaste endestasjonen.
Illustrasjonsfoto: Gorm Kallestad / NTB scanpix
Human-Etisk Forbund er og skal vera eit lovleg trudomssamfunn, og ikkje ymist anna.
Kyrkjeromet er ikkje lenger den einaste endestasjonen.
Illustrasjonsfoto: Gorm Kallestad / NTB scanpix
Human-Etisk Forbund er og skal vera eit lovleg trudomssamfunn, og ikkje ymist anna.
Kyrkjeromet er ikkje lenger den einaste endestasjonen.
Illustrasjonsfoto: Gorm Kallestad / NTB scanpix
Human-Etisk Forbund er og skal vera eit lovleg trudomssamfunn, og ikkje ymist anna.
Lastebilen av merket Ural skal bli bibliotek. Militærvogna bak skal bli dampbad. Øystein Aarlott Digre, til vanleg restaureringsteknikar ved Nidarosdomen, deltar frivillig med arbeidskraft og kompetanse. Til høgre: Folk frå kunstnarkollektivet Fridaymilk i Murmansk filmar prosjektet, og studerer det som skal bli ein mosaikk inne i biblioteket, laga av material som er funne i fråflytta hus og tomme verkstader i Teriberka.
Foto: Morten A. Strøksnes
DEL 7: Pomor tyder «dei som bur ved havet». Ein kunne lagt til «utan å ha rett til å bruke det».
Lastebilen av merket Ural skal bli bibliotek. Militærvogna bak skal bli dampbad. Øystein Aarlott Digre, til vanleg restaureringsteknikar ved Nidarosdomen, deltar frivillig med arbeidskraft og kompetanse. Til høgre: Folk frå kunstnarkollektivet Fridaymilk i Murmansk filmar prosjektet, og studerer det som skal bli ein mosaikk inne i biblioteket, laga av material som er funne i fråflytta hus og tomme verkstader i Teriberka.
Foto: Morten A. Strøksnes
DEL 7: Pomor tyder «dei som bur ved havet». Ein kunne lagt til «utan å ha rett til å bruke det».
Lastebilen av merket Ural skal bli bibliotek. Militærvogna bak skal bli dampbad. Øystein Aarlott Digre, til vanleg restaureringsteknikar ved Nidarosdomen, deltar frivillig med arbeidskraft og kompetanse. Til høgre: Folk frå kunstnarkollektivet Fridaymilk i Murmansk filmar prosjektet, og studerer det som skal bli ein mosaikk inne i biblioteket, laga av material som er funne i fråflytta hus og tomme verkstader i Teriberka.
Foto: Morten A. Strøksnes
DEL 7: Pomor tyder «dei som bur ved havet». Ein kunne lagt til «utan å ha rett til å bruke det».
Om treverket ser delvis medteke ut, er veden ofte frisk innanfor. Dette vindauget vil framleis vare lenge.
Alle foto: Erik Solheim
Gamle vindauge er verdfulle saker. Dei kan vere 200–300 år gamle, og har i uminnelege tider tolt både vind og væte fordi dei er laga av det beste av utvald material.
Om treverket ser delvis medteke ut, er veden ofte frisk innanfor. Dette vindauget vil framleis vare lenge.
Alle foto: Erik Solheim
Gamle vindauge er verdfulle saker. Dei kan vere 200–300 år gamle, og har i uminnelege tider tolt både vind og væte fordi dei er laga av det beste av utvald material.
Om treverket ser delvis medteke ut, er veden ofte frisk innanfor. Dette vindauget vil framleis vare lenge.
Alle foto: Erik Solheim
Gamle vindauge er verdfulle saker. Dei kan vere 200–300 år gamle, og har i uminnelege tider tolt både vind og væte fordi dei er laga av det beste av utvald material.
– Teateret krev at eg går 100 prosent inn i alt eg gjer. Fordi det krev mykje, kan eg verkeleg også hate teateret, seier Katrine Wiedemann som er ein kjent regissør i Danmark.– Teateret krev at eg går 100 prosent inn i alt eg gjer. Fordi det krev mykje, kan eg verkeleg også hate teateret, seier Katrine Wiedemann som er ein kjent regissør i Danmark.
Foto: Elise Løvereide
Etter 65 teaterframsyningar kan regissør Katrine Wiedemann stundom hate teateret. Men ho klarer ikkje å halde seg unna det.
– Teateret krev at eg går 100 prosent inn i alt eg gjer. Fordi det krev mykje, kan eg verkeleg også hate teateret, seier Katrine Wiedemann som er ein kjent regissør i Danmark.– Teateret krev at eg går 100 prosent inn i alt eg gjer. Fordi det krev mykje, kan eg verkeleg også hate teateret, seier Katrine Wiedemann som er ein kjent regissør i Danmark.
Foto: Elise Løvereide
Etter 65 teaterframsyningar kan regissør Katrine Wiedemann stundom hate teateret. Men ho klarer ikkje å halde seg unna det.
– Teateret krev at eg går 100 prosent inn i alt eg gjer. Fordi det krev mykje, kan eg verkeleg også hate teateret, seier Katrine Wiedemann som er ein kjent regissør i Danmark.– Teateret krev at eg går 100 prosent inn i alt eg gjer. Fordi det krev mykje, kan eg verkeleg også hate teateret, seier Katrine Wiedemann som er ein kjent regissør i Danmark.
Foto: Elise Løvereide
Etter 65 teaterframsyningar kan regissør Katrine Wiedemann stundom hate teateret. Men ho klarer ikkje å halde seg unna det.