JavaScript is disabled in your web browser or browser is too old to support JavaScript. Today almost all web pages contain JavaScript, a scripting programming language that runs on visitor's web browser. It makes web pages functional for specific purposes and if disabled for some reason, the content or the functionality of the web page can be limited or unavailable.

Tiril Rem

tirirem@online.no

Artiklar

« 1 ... 132 133 134 135 136 137 138 ... 167 »
Lars Norén vil ikkje skrive poesi.

Lars Norén vil ikkje skrive poesi.

Foto: Lina Ikse

Lars Norén vil ikkje skrive poesi.

Lars Norén vil ikkje skrive poesi.

Foto: Lina Ikse

Lars Norén vil ikkje skrive poesi.

Lars Norén vil ikkje skrive poesi.

Foto: Lina Ikse

Kyrkjeromet er ikkje lenger den einaste endestasjonen.

Kyrkjeromet er ikkje lenger den einaste endestasjonen.

Illustrasjonsfoto: Gorm Kallestad / NTB scanpix

Kyrkjeromet er ikkje lenger den einaste endestasjonen.

Kyrkjeromet er ikkje lenger den einaste endestasjonen.

Illustrasjonsfoto: Gorm Kallestad / NTB scanpix

Kyrkjeromet er ikkje lenger den einaste endestasjonen.

Kyrkjeromet er ikkje lenger den einaste endestasjonen.

Illustrasjonsfoto: Gorm Kallestad / NTB scanpix

Lastebilen av merket Ural skal bli bibliotek. Militærvogna bak skal bli dampbad. Øystein Aarlott Digre, til vanleg restaureringsteknikar ved Nidarosdomen, deltar frivillig med arbeidskraft og kompetanse. Til høgre: Folk frå kunstnarkollektivet Fridaymilk i Murmansk filmar prosjektet, og studerer det som skal bli ein mosaikk inne i biblioteket, laga av material som er funne i fråflytta hus og tomme verkstader i Teriberka.

Lastebilen av merket Ural skal bli bibliotek. Militærvogna bak skal bli dampbad. Øystein Aarlott Digre, til vanleg restaureringsteknikar ved Nidarosdomen, deltar frivillig med arbeidskraft og kompetanse. Til høgre: Folk frå kunstnarkollektivet Fridaymilk i Murmansk filmar prosjektet, og studerer det som skal bli ein mosaikk inne i biblioteket, laga av material som er funne i fråflytta hus og tomme verkstader i Teriberka.

Foto: Morten A. Strøksnes

Lastebilen av merket Ural skal bli bibliotek. Militærvogna bak skal bli dampbad. Øystein Aarlott Digre, til vanleg restaureringsteknikar ved Nidarosdomen, deltar frivillig med arbeidskraft og kompetanse. Til høgre: Folk frå kunstnarkollektivet Fridaymilk i Murmansk filmar prosjektet, og studerer det som skal bli ein mosaikk inne i biblioteket, laga av material som er funne i fråflytta hus og tomme verkstader i Teriberka.

Lastebilen av merket Ural skal bli bibliotek. Militærvogna bak skal bli dampbad. Øystein Aarlott Digre, til vanleg restaureringsteknikar ved Nidarosdomen, deltar frivillig med arbeidskraft og kompetanse. Til høgre: Folk frå kunstnarkollektivet Fridaymilk i Murmansk filmar prosjektet, og studerer det som skal bli ein mosaikk inne i biblioteket, laga av material som er funne i fråflytta hus og tomme verkstader i Teriberka.

Foto: Morten A. Strøksnes

Lastebilen av merket Ural skal bli bibliotek. Militærvogna bak skal bli dampbad. Øystein Aarlott Digre, til vanleg restaureringsteknikar ved Nidarosdomen, deltar frivillig med arbeidskraft og kompetanse. Til høgre: Folk frå kunstnarkollektivet Fridaymilk i Murmansk filmar prosjektet, og studerer det som skal bli ein mosaikk inne i biblioteket, laga av material som er funne i fråflytta hus og tomme verkstader i Teriberka.

Lastebilen av merket Ural skal bli bibliotek. Militærvogna bak skal bli dampbad. Øystein Aarlott Digre, til vanleg restaureringsteknikar ved Nidarosdomen, deltar frivillig med arbeidskraft og kompetanse. Til høgre: Folk frå kunstnarkollektivet Fridaymilk i Murmansk filmar prosjektet, og studerer det som skal bli ein mosaikk inne i biblioteket, laga av material som er funne i fråflytta hus og tomme verkstader i Teriberka.

Foto: Morten A. Strøksnes

Om treverket ser delvis medteke ut, er veden ofte frisk innanfor.  Dette vindauget vil framleis vare lenge.

Om treverket ser delvis medteke ut, er veden ofte frisk innanfor.  Dette vindauget vil framleis vare lenge.

Alle foto: Erik Solheim

Om treverket ser delvis medteke ut, er veden ofte frisk innanfor.  Dette vindauget vil framleis vare lenge.

Om treverket ser delvis medteke ut, er veden ofte frisk innanfor.  Dette vindauget vil framleis vare lenge.

Alle foto: Erik Solheim

Om treverket ser delvis medteke ut, er veden ofte frisk innanfor.  Dette vindauget vil framleis vare lenge.

Om treverket ser delvis medteke ut, er veden ofte frisk innanfor.  Dette vindauget vil framleis vare lenge.

Alle foto: Erik Solheim

– Teateret krev at eg går 100 prosent inn i alt eg gjer. Fordi det krev mykje, kan eg verkeleg også hate teateret, seier Katrine Wiedemann som er ein kjent regissør i Danmark.– Teateret krev at eg går 100 prosent inn i alt eg gjer. Fordi det krev mykje, kan eg verkeleg også hate teateret, seier Katrine Wiedemann som er ein kjent regissør i Danmark.

– Teateret krev at eg går 100 prosent inn i alt eg gjer. Fordi det krev mykje, kan eg verkeleg også hate teateret, seier Katrine Wiedemann som er ein kjent regissør i Danmark.– Teateret krev at eg går 100 prosent inn i alt eg gjer. Fordi det krev mykje, kan eg verkeleg også hate teateret, seier Katrine Wiedemann som er ein kjent regissør i Danmark.

Foto: Elise Løvereide

– Teateret krev at eg går 100 prosent inn i alt eg gjer. Fordi det krev mykje, kan eg verkeleg også hate teateret, seier Katrine Wiedemann som er ein kjent regissør i Danmark.– Teateret krev at eg går 100 prosent inn i alt eg gjer. Fordi det krev mykje, kan eg verkeleg også hate teateret, seier Katrine Wiedemann som er ein kjent regissør i Danmark.

– Teateret krev at eg går 100 prosent inn i alt eg gjer. Fordi det krev mykje, kan eg verkeleg også hate teateret, seier Katrine Wiedemann som er ein kjent regissør i Danmark.– Teateret krev at eg går 100 prosent inn i alt eg gjer. Fordi det krev mykje, kan eg verkeleg også hate teateret, seier Katrine Wiedemann som er ein kjent regissør i Danmark.

Foto: Elise Løvereide

– Teateret krev at eg går 100 prosent inn i alt eg gjer. Fordi det krev mykje, kan eg verkeleg også hate teateret, seier Katrine Wiedemann som er ein kjent regissør i Danmark.– Teateret krev at eg går 100 prosent inn i alt eg gjer. Fordi det krev mykje, kan eg verkeleg også hate teateret, seier Katrine Wiedemann som er ein kjent regissør i Danmark.

– Teateret krev at eg går 100 prosent inn i alt eg gjer. Fordi det krev mykje, kan eg verkeleg også hate teateret, seier Katrine Wiedemann som er ein kjent regissør i Danmark.– Teateret krev at eg går 100 prosent inn i alt eg gjer. Fordi det krev mykje, kan eg verkeleg også hate teateret, seier Katrine Wiedemann som er ein kjent regissør i Danmark.

Foto: Elise Løvereide

« 1 ... 132 133 134 135 136 137 138 ... 167 »