Brit Aksnes skriv om film i Dag og Tid kvar veke. Aksnes jobbar elles som journalist og kulturfrilansar etter mange år i forlagsbransjen. Ho har laga radiodokumentarar og leverer program for Ekko på NRK P2. I 2018 debuterte ho som forfattar med boka Mannemenneske – Menn om livet, sex og forhold (Pelikanen forlag). Filminteressa melde seg tidleg, og sjølv om Hollywood glimtar til, endar dei årlege topplistene som oftast med det beste frå den store verda, som gjerne hamnar i sjangeren sosialrealisme og forholdsdrama. Likevel: forkjærleiken for Jim Carrey og Ingmar Bergmann gjer at smaken vanskeleg kan kategoriserast heilt kategorisk.
Gary Valentine (Cooper Hoffman) og Alana Kane (Alana Haim) forelskar seg i San Fernando Valley i 1973. Filmen er nominert til tre Oscar-prisar.
Foto: Metro Goldwyn Mayer / SF Studios
Paul Thomas Anderson slår på den nostalgiske stortromma igjen, og det er knallmoro.
Gary Valentine (Cooper Hoffman) og Alana Kane (Alana Haim) forelskar seg i San Fernando Valley i 1973. Filmen er nominert til tre Oscar-prisar.
Foto: Metro Goldwyn Mayer / SF Studios
Paul Thomas Anderson slår på den nostalgiske stortromma igjen, og det er knallmoro.
Gary Valentine (Cooper Hoffman) og Alana Kane (Alana Haim) forelskar seg i San Fernando Valley i 1973. Filmen er nominert til tre Oscar-prisar.
Foto: Metro Goldwyn Mayer / SF Studios
Paul Thomas Anderson slår på den nostalgiske stortromma igjen, og det er knallmoro.
Nonna Benedetta lir av forstyrrande religiøse og erotiske visjonar om Jesus.
Foto: Another World Entertainment
Dels komisk, dels spennande og fullt ut ein film som skor seg på at sex – særleg blant kvinner og særleg-særleg blant nonner – sel.
Nonna Benedetta lir av forstyrrande religiøse og erotiske visjonar om Jesus.
Foto: Another World Entertainment
Dels komisk, dels spennande og fullt ut ein film som skor seg på at sex – særleg blant kvinner og særleg-særleg blant nonner – sel.
Nonna Benedetta lir av forstyrrande religiøse og erotiske visjonar om Jesus.
Foto: Another World Entertainment
Dels komisk, dels spennande og fullt ut ein film som skor seg på at sex – særleg blant kvinner og særleg-særleg blant nonner – sel.
I dokumentarfilmen møter vi born frå ulike verdsdelar.
Foto: Selmer Media
At eit tema som autisme er meir framme i media enn før, betyr ikkje at du har høyrt alt.
I dokumentarfilmen møter vi born frå ulike verdsdelar.
Foto: Selmer Media
At eit tema som autisme er meir framme i media enn før, betyr ikkje at du har høyrt alt.
I dokumentarfilmen møter vi born frå ulike verdsdelar.
Foto: Selmer Media
At eit tema som autisme er meir framme i media enn før, betyr ikkje at du har høyrt alt.
Skodespelarane Masaki Okada og Hidetoshi Nishijima i ei scene frå filmen.
Foto: Bitters End / C&I Entertainment / Culture Entertainment
Etter ein sigersgang på festivalar verda over kjem Oscar-bidraget frå Japan endeleg på kino – utan at eg heilt skjønar oppstyret.
Skodespelarane Masaki Okada og Hidetoshi Nishijima i ei scene frå filmen.
Foto: Bitters End / C&I Entertainment / Culture Entertainment
Etter ein sigersgang på festivalar verda over kjem Oscar-bidraget frå Japan endeleg på kino – utan at eg heilt skjønar oppstyret.
Skodespelarane Masaki Okada og Hidetoshi Nishijima i ei scene frå filmen.
Foto: Bitters End / C&I Entertainment / Culture Entertainment
Etter ein sigersgang på festivalar verda over kjem Oscar-bidraget frå Japan endeleg på kino – utan at eg heilt skjønar oppstyret.
Amy (Mia Wasikowska) og Joseph (Anders Danielsen Lie) i filmen frå øya der Ingmar Bergman budde store delar av livet.
Foto: Selmer Media
Mia Hansen-Løve byr opp til dans med førebiletet sitt, mens eg prøver å ha ironisk distanse på vegner av oss alle.
Amy (Mia Wasikowska) og Joseph (Anders Danielsen Lie) i filmen frå øya der Ingmar Bergman budde store delar av livet.
Foto: Selmer Media
Mia Hansen-Løve byr opp til dans med førebiletet sitt, mens eg prøver å ha ironisk distanse på vegner av oss alle.
Amy (Mia Wasikowska) og Joseph (Anders Danielsen Lie) i filmen frå øya der Ingmar Bergman budde store delar av livet.
Foto: Selmer Media
Mia Hansen-Løve byr opp til dans med førebiletet sitt, mens eg prøver å ha ironisk distanse på vegner av oss alle.
Carrie-Anne Moss og Keanu Reeves spelar hovudrollene som Trinity og Neo.
Foto: SF Studios
Kan den nye Matrix-filmen ha same effekt som før når effektane er dei same?
Carrie-Anne Moss og Keanu Reeves spelar hovudrollene som Trinity og Neo.
Foto: SF Studios
Kan den nye Matrix-filmen ha same effekt som før når effektane er dei same?
Carrie-Anne Moss og Keanu Reeves spelar hovudrollene som Trinity og Neo.
Foto: SF Studios
Kan den nye Matrix-filmen ha same effekt som før når effektane er dei same?