Brit Aksnes skriv om film i Dag og Tid kvar veke. Aksnes jobbar elles som journalist og kulturfrilansar etter mange år i forlagsbransjen. Ho har laga radiodokumentarar og leverer program for Ekko på NRK P2. I 2018 debuterte ho som forfattar med boka Mannemenneske – Menn om livet, sex og forhold (Pelikanen forlag). Filminteressa melde seg tidleg, og sjølv om Hollywood glimtar til, endar dei årlege topplistene som oftast med det beste frå den store verda, som gjerne hamnar i sjangeren sosialrealisme og forholdsdrama. Likevel: forkjærleiken for Jim Carrey og Ingmar Bergmann gjer at smaken vanskeleg kan kategoriserast heilt kategorisk.
Forskaren Alma (Maren Eggert) blir med i eit eksperiment der ho skal leve med den humanoide roboten Tom (Dan Stevens).
Foto: Christine Fenzl / Arthaus
Drømmemannen svingar seg elegant og humoristisk mellom fantasi og filosofi.
Forskaren Alma (Maren Eggert) blir med i eit eksperiment der ho skal leve med den humanoide roboten Tom (Dan Stevens).
Foto: Christine Fenzl / Arthaus
Drømmemannen svingar seg elegant og humoristisk mellom fantasi og filosofi.
Forskaren Alma (Maren Eggert) blir med i eit eksperiment der ho skal leve med den humanoide roboten Tom (Dan Stevens).
Foto: Christine Fenzl / Arthaus
Drømmemannen svingar seg elegant og humoristisk mellom fantasi og filosofi.
James Bond (Daniel Craig) og Nomi (Lashana Lynch) arbeider saman i den ferske Bond-filmen.
Foto: Nicole Dove / Metro Goldwyn Mayer Pictures
Trass i at eg får action-overload, så held James Bond mål.
James Bond (Daniel Craig) og Nomi (Lashana Lynch) arbeider saman i den ferske Bond-filmen.
Foto: Nicole Dove / Metro Goldwyn Mayer Pictures
Trass i at eg får action-overload, så held James Bond mål.
James Bond (Daniel Craig) og Nomi (Lashana Lynch) arbeider saman i den ferske Bond-filmen.
Foto: Nicole Dove / Metro Goldwyn Mayer Pictures
Trass i at eg får action-overload, så held James Bond mål.
Regissørane Petter Aaberg og Sverre Kvamme debuterer med ein dokumentarfilm som handlar om å velje livet.
Foto: Indie Film AS
Når ein får gjennomført ein god idé, kan resultatet bli meir enn godt.
Regissørane Petter Aaberg og Sverre Kvamme debuterer med ein dokumentarfilm som handlar om å velje livet.
Foto: Indie Film AS
Når ein får gjennomført ein god idé, kan resultatet bli meir enn godt.
Regissørane Petter Aaberg og Sverre Kvamme debuterer med ein dokumentarfilm som handlar om å velje livet.
Foto: Indie Film AS
Når ein får gjennomført ein god idé, kan resultatet bli meir enn godt.
Pål Sverre Hagen spelar Frank, som arbeider som «mellommann», han bringar bodskapen når ulukka er ute.
Foto: John Christian Rosenlund / Norsk Filmdistribusjon
Bent Hamer har gjort eit forsøk på å skråblikka USA gjennom utdrag frå ein roman av Lars Saabye Christensen. Trur eg.
Pål Sverre Hagen spelar Frank, som arbeider som «mellommann», han bringar bodskapen når ulukka er ute.
Foto: John Christian Rosenlund / Norsk Filmdistribusjon
Bent Hamer har gjort eit forsøk på å skråblikka USA gjennom utdrag frå ein roman av Lars Saabye Christensen. Trur eg.
Pål Sverre Hagen spelar Frank, som arbeider som «mellommann», han bringar bodskapen når ulukka er ute.
Foto: John Christian Rosenlund / Norsk Filmdistribusjon
Bent Hamer har gjort eit forsøk på å skråblikka USA gjennom utdrag frå ein roman av Lars Saabye Christensen. Trur eg.
Naomi Kawase er regissøren bak filmen om adopsjon og mødrer.
Foto: Another World Entertainment
Det er eit stykke mellom så til dei grader heilstøypte og tankevekkjande filmar som Mødre.
Naomi Kawase er regissøren bak filmen om adopsjon og mødrer.
Foto: Another World Entertainment
Det er eit stykke mellom så til dei grader heilstøypte og tankevekkjande filmar som Mødre.
Naomi Kawase er regissøren bak filmen om adopsjon og mødrer.
Foto: Another World Entertainment
Det er eit stykke mellom så til dei grader heilstøypte og tankevekkjande filmar som Mødre.
Dei mest lada scenene er der me ser kor hjelpelause dei nederlandske FN-soldatane er, og kor avgjerande kommunikasjon er, skriv Brit Aksnes.
Foto: Arthaus
Quo Vadis, Aida? er ein drivande god og spennande film, men han krev stålsetjing.
Dei mest lada scenene er der me ser kor hjelpelause dei nederlandske FN-soldatane er, og kor avgjerande kommunikasjon er, skriv Brit Aksnes.
Foto: Arthaus
Quo Vadis, Aida? er ein drivande god og spennande film, men han krev stålsetjing.
Dei mest lada scenene er der me ser kor hjelpelause dei nederlandske FN-soldatane er, og kor avgjerande kommunikasjon er, skriv Brit Aksnes.
Foto: Arthaus
Quo Vadis, Aida? er ein drivande god og spennande film, men han krev stålsetjing.