Eva Furseth er utdanna cand.phil. i kunsthistorie ved Universitetet i Bergen. Ho er konservator NMF ved Justismuseet og fast kunstmeldar i Dag og Tid. Furseth har skrive fleire bøker og artiklar om norsk og færøysk kunst. Ho er oppteken av å synleggjere det rike mangfaldet i utstillingsverksemda i det langstrakte landet vårt. Tidlegare har ho vore kunstmeldar i Bergens Tidende og tilsett ved Museet for samtidskunst og Trondheim Kunstmuseum. Furseth har også oppretta og drive selskapet Kunstkontoret AS, som tok for seg kunstfaglege spesialisttenester. Furseth er fødd i Vestmanna på Færøyane og vaks opp i Valldal på Sunnmøre.
Ein robot som genererer kunstnarlege idear. «Predective Art Bot» av kunstnarduoen Disnovation.org.
Foto: Espen Gangvik
Ein robot som genererer kunstnarlege idear. «Predective Art Bot» av kunstnarduoen Disnovation.org.
Foto: Espen Gangvik
Ein robot som genererer kunstnarlege idear. «Predective Art Bot» av kunstnarduoen Disnovation.org.
Foto: Espen Gangvik
Ai Weiwei, «Tyres» (2016) og «Odyssey» (2017) i Astrup Fearnley-samlinga.
Ai Weiwei, «Tyres» (2016) og «Odyssey» (2017) i Astrup Fearnley-samlinga.
Ai Weiwei, «Tyres» (2016) og «Odyssey» (2017) i Astrup Fearnley-samlinga.
Dolk og Pøbel, dei to mest kjende graffitiutøvarane i landet, laga serien «Ghetto Spedalsk» på fråflytta bygningar i Lofoten i 2008. Verka gjer at ein ser husa og omgjevnadene på ein heilt ny måte.
Måleri og foto: Pøbel
Dolk og Pøbel, dei to mest kjende graffitiutøvarane i landet, laga serien «Ghetto Spedalsk» på fråflytta bygningar i Lofoten i 2008. Verka gjer at ein ser husa og omgjevnadene på ein heilt ny måte.
Måleri og foto: Pøbel
Dolk og Pøbel, dei to mest kjende graffitiutøvarane i landet, laga serien «Ghetto Spedalsk» på fråflytta bygningar i Lofoten i 2008. Verka gjer at ein ser husa og omgjevnadene på ein heilt ny måte.
Måleri og foto: Pøbel
Tania Solomonoff og Rita Ponce de León: «Uvitande saman, går til kvarandre»
Foto: Sogn og Fjordane Kunstmuseum
Når vi ser nærare etter, ser vi meir og meir det viktige i det verka formidlar.
Tania Solomonoff og Rita Ponce de León: «Uvitande saman, går til kvarandre»
Foto: Sogn og Fjordane Kunstmuseum
Når vi ser nærare etter, ser vi meir og meir det viktige i det verka formidlar.
Tania Solomonoff og Rita Ponce de León: «Uvitande saman, går til kvarandre»
Foto: Sogn og Fjordane Kunstmuseum
Når vi ser nærare etter, ser vi meir og meir det viktige i det verka formidlar.
«Vår vilje til friheit», 1981. Nasjonalmuseet © Per Kleiva BONO
«Vår vilje til friheit», 1981. Nasjonalmuseet © Per Kleiva BONO
«Vår vilje til friheit», 1981. Nasjonalmuseet © Per Kleiva BONO
Øyresmykket «Slynge», sølv, 1957. Utført ved PLUS i Fredrikstad.
Tone Vigeland (f. 1938) er ei av verdas fremste nolevande smykkekunstnarar.
Du finn arbeida hennar i samlingar
verda over.
Øyresmykket «Slynge», sølv, 1957. Utført ved PLUS i Fredrikstad.
Tone Vigeland (f. 1938) er ei av verdas fremste nolevande smykkekunstnarar.
Du finn arbeida hennar i samlingar
verda over.
Øyresmykket «Slynge», sølv, 1957. Utført ved PLUS i Fredrikstad.
Tone Vigeland (f. 1938) er ei av verdas fremste nolevande smykkekunstnarar.
Du finn arbeida hennar i samlingar
verda over.