Eva Furseth er utdanna cand.phil. i kunsthistorie ved Universitetet i Bergen. Ho er konservator NMF ved Justismuseet og fast kunstmeldar i Dag og Tid. Furseth har skrive fleire bøker og artiklar om norsk og færøysk kunst. Ho er oppteken av å synleggjere det rike mangfaldet i utstillingsverksemda i det langstrakte landet vårt. Tidlegare har ho vore kunstmeldar i Bergens Tidende og tilsett ved Museet for samtidskunst og Trondheim Kunstmuseum. Furseth har også oppretta og drive selskapet Kunstkontoret AS, som tok for seg kunstfaglege spesialisttenester. Furseth er fødd i Vestmanna på Færøyane og vaks opp i Valldal på Sunnmøre.
Selfie frå 1920.
Selfie frå 1920.
Selfie frå 1920.
«Cinnamon Roll», 2015.
Foto: Galerie Eva Presenhuber, Zurich
Fotokunstnaren Torbjørn Rødland har budd i Los Angeles sidan 2010 og er ein ettertrakta utstillar. Back in Touch er den første separatutstillinga i Tyskland og vert vist i det prestisjetunge galleriet C/O Berlin.
«Cinnamon Roll», 2015.
Foto: Galerie Eva Presenhuber, Zurich
Fotokunstnaren Torbjørn Rødland har budd i Los Angeles sidan 2010 og er ein ettertrakta utstillar. Back in Touch er den første separatutstillinga i Tyskland og vert vist i det prestisjetunge galleriet C/O Berlin.
«Cinnamon Roll», 2015.
Foto: Galerie Eva Presenhuber, Zurich
Fotokunstnaren Torbjørn Rødland har budd i Los Angeles sidan 2010 og er ein ettertrakta utstillar. Back in Touch er den første separatutstillinga i Tyskland og vert vist i det prestisjetunge galleriet C/O Berlin.
Honoré Daumier, «Kunstkritikarar på Salongen i Paris», litografi.
Honoré Daumier, «Kunstkritikarar på Salongen i Paris», litografi.
Honoré Daumier, «Kunstkritikarar på Salongen i Paris», litografi.
Borge Berg: «Sorte mann», 1987.
Foto: Bjørn Hessen
Når ein tenker etter, så florerar det av kunst i offentlege rom. Nokre er til å kvile auga på, andre utfordrar.
Borge Berg: «Sorte mann», 1987.
Foto: Bjørn Hessen
Når ein tenker etter, så florerar det av kunst i offentlege rom. Nokre er til å kvile auga på, andre utfordrar.
Borge Berg: «Sorte mann», 1987.
Foto: Bjørn Hessen
Når ein tenker etter, så florerar det av kunst i offentlege rom. Nokre er til å kvile auga på, andre utfordrar.
Lena Cronqvist: «Flicka med pappadocka II» (1996–97).
Foto: Ove Kvavik
Det er ikkje alltid Oscar Wilde har rett:
For mykje av det gode er ikkje alltid vedunderleg. På Munchmuseet møter vi tre sterke røster, og tonane kling ikkje godt saman.
Lena Cronqvist: «Flicka med pappadocka II» (1996–97).
Foto: Ove Kvavik
Det er ikkje alltid Oscar Wilde har rett:
For mykje av det gode er ikkje alltid vedunderleg. På Munchmuseet møter vi tre sterke røster, og tonane kling ikkje godt saman.
Lena Cronqvist: «Flicka med pappadocka II» (1996–97).
Foto: Ove Kvavik
Det er ikkje alltid Oscar Wilde har rett:
For mykje av det gode er ikkje alltid vedunderleg. På Munchmuseet møter vi tre sterke røster, og tonane kling ikkje godt saman.
Mattias Härenstam.
Foto: TKM/ Susann Jamtøy
Ein av dei mest spennande konkurransane på kunstfeltet er i gang. Fire kunstnarar er inviterte til å lage utstilling ved Trondheim kunstmuseum, og 18. november får ein av desse Lorck Schive Kunstpris på ein halv million kroner.
Mattias Härenstam.
Foto: TKM/ Susann Jamtøy
Ein av dei mest spennande konkurransane på kunstfeltet er i gang. Fire kunstnarar er inviterte til å lage utstilling ved Trondheim kunstmuseum, og 18. november får ein av desse Lorck Schive Kunstpris på ein halv million kroner.
Mattias Härenstam.
Foto: TKM/ Susann Jamtøy
Ein av dei mest spennande konkurransane på kunstfeltet er i gang. Fire kunstnarar er inviterte til å lage utstilling ved Trondheim kunstmuseum, og 18. november får ein av desse Lorck Schive Kunstpris på ein halv million kroner.