Eva Furseth er utdanna cand.phil. i kunsthistorie ved Universitetet i Bergen. Ho er konservator NMF ved Justismuseet og fast kunstmeldar i Dag og Tid. Furseth har skrive fleire bøker og artiklar om norsk og færøysk kunst. Ho er oppteken av å synleggjere det rike mangfaldet i utstillingsverksemda i det langstrakte landet vårt. Tidlegare har ho vore kunstmeldar i Bergens Tidende og tilsett ved Museet for samtidskunst og Trondheim Kunstmuseum. Furseth har også oppretta og drive selskapet Kunstkontoret AS, som tok for seg kunstfaglege spesialisttenester. Furseth er fødd i Vestmanna på Færøyane og vaks opp i Valldal på Sunnmøre.
Stillbilde frå dokkefilmen «Delights of an Undirected Mind», 2016
Kunstuttrykka til Nathalie Djurberg og Hans Berg smeltar saman på ein måte som kan minne om operaane til Richard Wagner, der alle sansar vert sett i spel gjennom stemningsskapande element.
Stillbilde frå dokkefilmen «Delights of an Undirected Mind», 2016
Kunstuttrykka til Nathalie Djurberg og Hans Berg smeltar saman på ein måte som kan minne om operaane til Richard Wagner, der alle sansar vert sett i spel gjennom stemningsskapande element.
Stillbilde frå dokkefilmen «Delights of an Undirected Mind», 2016
Kunstuttrykka til Nathalie Djurberg og Hans Berg smeltar saman på ein måte som kan minne om operaane til Richard Wagner, der alle sansar vert sett i spel gjennom stemningsskapande element.
Selfie frå 1920.
Selfie frå 1920.
Selfie frå 1920.
«Cinnamon Roll», 2015.
Foto: Galerie Eva Presenhuber, Zurich
Fotokunstnaren Torbjørn Rødland har budd i Los Angeles sidan 2010 og er ein ettertrakta utstillar. Back in Touch er den første separatutstillinga i Tyskland og vert vist i det prestisjetunge galleriet C/O Berlin.
«Cinnamon Roll», 2015.
Foto: Galerie Eva Presenhuber, Zurich
Fotokunstnaren Torbjørn Rødland har budd i Los Angeles sidan 2010 og er ein ettertrakta utstillar. Back in Touch er den første separatutstillinga i Tyskland og vert vist i det prestisjetunge galleriet C/O Berlin.
«Cinnamon Roll», 2015.
Foto: Galerie Eva Presenhuber, Zurich
Fotokunstnaren Torbjørn Rødland har budd i Los Angeles sidan 2010 og er ein ettertrakta utstillar. Back in Touch er den første separatutstillinga i Tyskland og vert vist i det prestisjetunge galleriet C/O Berlin.
Honoré Daumier, «Kunstkritikarar på Salongen i Paris», litografi.
Honoré Daumier, «Kunstkritikarar på Salongen i Paris», litografi.
Honoré Daumier, «Kunstkritikarar på Salongen i Paris», litografi.
Borge Berg: «Sorte mann», 1987.
Foto: Bjørn Hessen
Når ein tenker etter, så florerar det av kunst i offentlege rom. Nokre er til å kvile auga på, andre utfordrar.
Borge Berg: «Sorte mann», 1987.
Foto: Bjørn Hessen
Når ein tenker etter, så florerar det av kunst i offentlege rom. Nokre er til å kvile auga på, andre utfordrar.
Borge Berg: «Sorte mann», 1987.
Foto: Bjørn Hessen
Når ein tenker etter, så florerar det av kunst i offentlege rom. Nokre er til å kvile auga på, andre utfordrar.
Lena Cronqvist: «Flicka med pappadocka II» (1996–97).
Foto: Ove Kvavik
Det er ikkje alltid Oscar Wilde har rett:
For mykje av det gode er ikkje alltid vedunderleg. På Munchmuseet møter vi tre sterke røster, og tonane kling ikkje godt saman.
Lena Cronqvist: «Flicka med pappadocka II» (1996–97).
Foto: Ove Kvavik
Det er ikkje alltid Oscar Wilde har rett:
For mykje av det gode er ikkje alltid vedunderleg. På Munchmuseet møter vi tre sterke røster, og tonane kling ikkje godt saman.
Lena Cronqvist: «Flicka med pappadocka II» (1996–97).
Foto: Ove Kvavik
Det er ikkje alltid Oscar Wilde har rett:
For mykje av det gode er ikkje alltid vedunderleg. På Munchmuseet møter vi tre sterke røster, og tonane kling ikkje godt saman.