Jan H. Landro er fast frilansar for Dag og Tid. Han er stolt stril frå Askøy, men har budd i Bergen dei siste femti åra. Han har studert tysk, engelsk og litteraturvitskap, og han var i mange år kulturjournalist og kulturredaktør i Bergens Tidende. I 1994 fekk han Norsk kulturråds pris for framifrå kulturjournalistikk. Han har fartstid frå Bragejuryen og Heddajuryen. Landro har gitt ut ti bøker, mellom andre Århundrets forfattere, Portretter av 50 sentrale forfattere fra det 20. århundre (2000), Jeg er ikke ironisk. Samtaler med Dag Solstad (2001), Møteplass for tanker og trivsel. Senioruniversitetet i Bergen gjennom 15 år (2013), Bernt Tunold – vestlandsmålar i grønt og grått (2016). Seinaste utgiving er Jon Fosse – enkelt og djupt. Om romanane og forteljingane hans (2022).
Forlagssjef Elizabeth Sellevold i forlaget Vigmostad og Bjørke vil endre delar av teksten i ei ungdomsbok om krigen bygd på den omstridde boka Marte Michelet har skrive om heimefronten.
Foto: Bok 365.no
Vigmostad og Bjørke har trekt tilbake ei ungdomsbok og kjem med ei ny ut-
gåve fordi dei er usikre på nokre få faktaopplysningar. Gyldendal nektar førebels å gjere det same med Marte Michelets Hva visste hjemmefronten?
Forlagssjef Elizabeth Sellevold i forlaget Vigmostad og Bjørke vil endre delar av teksten i ei ungdomsbok om krigen bygd på den omstridde boka Marte Michelet har skrive om heimefronten.
Foto: Bok 365.no
Vigmostad og Bjørke har trekt tilbake ei ungdomsbok og kjem med ei ny ut-
gåve fordi dei er usikre på nokre få faktaopplysningar. Gyldendal nektar førebels å gjere det same med Marte Michelets Hva visste hjemmefronten?
Forlagssjef Elizabeth Sellevold i forlaget Vigmostad og Bjørke vil endre delar av teksten i ei ungdomsbok om krigen bygd på den omstridde boka Marte Michelet har skrive om heimefronten.
Foto: Bok 365.no
Vigmostad og Bjørke har trekt tilbake ei ungdomsbok og kjem med ei ny ut-
gåve fordi dei er usikre på nokre få faktaopplysningar. Gyldendal nektar førebels å gjere det same med Marte Michelets Hva visste hjemmefronten?
Monika Fagerholm fekk Nordisk råds litteraturpris for romanen som no er omsett til norsk.
Foto: Veronica Karlsen / NTB
På fjerde forsøk fekk finske Monika Fagerholm Nordisk råds litteraturpris. Og det passa perfekt, for Hvem drepte bambi? ser ho som ein særskilt viktig roman i vår tid.
Monika Fagerholm fekk Nordisk råds litteraturpris for romanen som no er omsett til norsk.
Foto: Veronica Karlsen / NTB
På fjerde forsøk fekk finske Monika Fagerholm Nordisk råds litteraturpris. Og det passa perfekt, for Hvem drepte bambi? ser ho som ein særskilt viktig roman i vår tid.
Monika Fagerholm fekk Nordisk råds litteraturpris for romanen som no er omsett til norsk.
Foto: Veronica Karlsen / NTB
På fjerde forsøk fekk finske Monika Fagerholm Nordisk råds litteraturpris. Og det passa perfekt, for Hvem drepte bambi? ser ho som ein særskilt viktig roman i vår tid.
Anine Kierulf har vore dommarfullmektig og advokat og er no førsteamanuensis ved Institutt for offentleg rett ved Universitetet i Oslo og spesialrådgivar i Noregs institusjon for menneskerettar, NIM.
Foto: Håkon Mosvold Larsen / NTB
Anine Kierulf synest at ålmenta ofte manglar perspektiv på dei juridiske sidene av samfunnsdebatten. No har ho samla ei rad tekstar i boka Rett frem.
Anine Kierulf har vore dommarfullmektig og advokat og er no førsteamanuensis ved Institutt for offentleg rett ved Universitetet i Oslo og spesialrådgivar i Noregs institusjon for menneskerettar, NIM.
Foto: Håkon Mosvold Larsen / NTB
Anine Kierulf synest at ålmenta ofte manglar perspektiv på dei juridiske sidene av samfunnsdebatten. No har ho samla ei rad tekstar i boka Rett frem.
Anine Kierulf har vore dommarfullmektig og advokat og er no førsteamanuensis ved Institutt for offentleg rett ved Universitetet i Oslo og spesialrådgivar i Noregs institusjon for menneskerettar, NIM.
Foto: Håkon Mosvold Larsen / NTB
Anine Kierulf synest at ålmenta ofte manglar perspektiv på dei juridiske sidene av samfunnsdebatten. No har ho samla ei rad tekstar i boka Rett frem.
Lise Davidsen er ein etterspurd sopran verda over.
Foto: Ry Burminston / Decca Classics
Enno er ikkje vår nye verdssopran Lise Davidsen klar for det ho kallar «Wagner-maset», men 33-åringen ser fram til ein dag å stå på scena som Brünnhilde i Nibelungenringen.
Lise Davidsen er ein etterspurd sopran verda over.
Foto: Ry Burminston / Decca Classics
Enno er ikkje vår nye verdssopran Lise Davidsen klar for det ho kallar «Wagner-maset», men 33-åringen ser fram til ein dag å stå på scena som Brünnhilde i Nibelungenringen.
Lise Davidsen er ein etterspurd sopran verda over.
Foto: Ry Burminston / Decca Classics
Enno er ikkje vår nye verdssopran Lise Davidsen klar for det ho kallar «Wagner-maset», men 33-åringen ser fram til ein dag å stå på scena som Brünnhilde i Nibelungenringen.
Jonatan Filip og Susann Bugge Kambestad i rollene som Johan og Marianne.
Foto: Den Nationale Scene
Scener fra et ekteskap er velspelt og avslørande om samlivsfasade og -brot.
Jonatan Filip og Susann Bugge Kambestad i rollene som Johan og Marianne.
Foto: Den Nationale Scene
Scener fra et ekteskap er velspelt og avslørande om samlivsfasade og -brot.
Jonatan Filip og Susann Bugge Kambestad i rollene som Johan og Marianne.
Foto: Den Nationale Scene
Scener fra et ekteskap er velspelt og avslørande om samlivsfasade og -brot.
Aleksandr Sergejevitsj Pusjkin (1799–1837) måla av Orest Kiprenskij.
Foto: Wikipedia
Utsvevande livsførsel, ikkje heilt stovereine politiske haldningar og strålande kjærleikslyrikk har gjort Aleksandr Pusjkin til ein mytisk skikkelse i Russland, meiner hans norske biograf, Erik Egeberg.
Aleksandr Sergejevitsj Pusjkin (1799–1837) måla av Orest Kiprenskij.
Foto: Wikipedia
Utsvevande livsførsel, ikkje heilt stovereine politiske haldningar og strålande kjærleikslyrikk har gjort Aleksandr Pusjkin til ein mytisk skikkelse i Russland, meiner hans norske biograf, Erik Egeberg.
Aleksandr Sergejevitsj Pusjkin (1799–1837) måla av Orest Kiprenskij.
Foto: Wikipedia
Utsvevande livsførsel, ikkje heilt stovereine politiske haldningar og strålande kjærleikslyrikk har gjort Aleksandr Pusjkin til ein mytisk skikkelse i Russland, meiner hans norske biograf, Erik Egeberg.