JavaScript is disabled in your web browser or browser is too old to support JavaScript. Today almost all web pages contain JavaScript, a scripting programming language that runs on visitor's web browser. It makes web pages functional for specific purposes and if disabled for some reason, the content or the functionality of the web page can be limited or unavailable.

Jan H. Landro

Jan H. Landro er fast frilansar for Dag og Tid. Han er stolt stril frå Askøy, men har budd i Bergen dei siste femti åra. Han har studert tysk, engelsk og litteraturvitskap, og han var i mange år kulturjournalist og kulturredaktør i Bergens Tidende. I 1994 fekk han Norsk kulturråds pris for framifrå kulturjournalistikk. Han har fartstid frå Bragejuryen og Heddajuryen. Landro har gitt ut ti bøker, mellom andre Århundrets forfattere, Portretter av 50 sentrale forfattere fra det 20. århundre (2000), Jeg er ikke ironisk. Samtaler med Dag Solstad (2001), Møteplass for tanker og trivsel. Senioruniversitetet i Bergen gjennom 15 år (2013), Bernt Tunold – vestlandsmålar i grønt og grått (2016). Seinaste utgiving er Jon Fosse – enkelt og djupt. Om romanane og forteljingane hans (2022).

jan.h.landro@gmail.com

Artiklar

« 1 ... 67 68 69 70 71 72 73 ... 82 »
Simon Stranger fann ein ny innfallsvinkel til historia om Henry Rinnan og den norske jødeutryddinga gjennom svigermor si.

Simon Stranger fann ein ny innfallsvinkel til historia om Henry Rinnan og den norske jødeutryddinga gjennom svigermor si.

Foto: André Løyning

Simon Stranger fann ein ny innfallsvinkel til historia om Henry Rinnan og den norske jødeutryddinga gjennom svigermor si.

Simon Stranger fann ein ny innfallsvinkel til historia om Henry Rinnan og den norske jødeutryddinga gjennom svigermor si.

Foto: André Løyning

Simon Stranger fann ein ny innfallsvinkel til historia om Henry Rinnan og den norske jødeutryddinga gjennom svigermor si.

Simon Stranger fann ein ny innfallsvinkel til historia om Henry Rinnan og den norske jødeutryddinga gjennom svigermor si.

Foto: André Løyning

– Aldri kjenner eg større ro enn når eg skriv – sjølv om eg skriv om uro eller otte, seier Kjersti Annesdatter Skomsvold.

– Aldri kjenner eg større ro enn når eg skriv – sjølv om eg skriv om uro eller otte, seier Kjersti Annesdatter Skomsvold.

Foto: Anniken C. Mohr

– Aldri kjenner eg større ro enn når eg skriv – sjølv om eg skriv om uro eller otte, seier Kjersti Annesdatter Skomsvold.

– Aldri kjenner eg større ro enn når eg skriv – sjølv om eg skriv om uro eller otte, seier Kjersti Annesdatter Skomsvold.

Foto: Anniken C. Mohr

– Aldri kjenner eg større ro enn når eg skriv – sjølv om eg skriv om uro eller otte, seier Kjersti Annesdatter Skomsvold.

– Aldri kjenner eg større ro enn når eg skriv – sjølv om eg skriv om uro eller otte, seier Kjersti Annesdatter Skomsvold.

Foto: Anniken C. Mohr

– Den samiske identiteten er mykje sterkare hos samisk ungdom no enn han var før, seier Ánná Káisá Partapuoli, årets unge kunstnar.

– Den samiske identiteten er mykje sterkare hos samisk ungdom no enn han var før, seier Ánná Káisá Partapuoli, årets unge kunstnar.

Foto: Aili Elisa Thomassen

– Den samiske identiteten er mykje sterkare hos samisk ungdom no enn han var før, seier Ánná Káisá Partapuoli, årets unge kunstnar.

– Den samiske identiteten er mykje sterkare hos samisk ungdom no enn han var før, seier Ánná Káisá Partapuoli, årets unge kunstnar.

Foto: Aili Elisa Thomassen

– Den samiske identiteten er mykje sterkare hos samisk ungdom no enn han var før, seier Ánná Káisá Partapuoli, årets unge kunstnar.

– Den samiske identiteten er mykje sterkare hos samisk ungdom no enn han var før, seier Ánná Káisá Partapuoli, årets unge kunstnar.

Foto: Aili Elisa Thomassen

– Ordbokarbeidet er ganske mekanisk. Frekvens i ordbasar fortel oss kva ord som bør vera med. Men på områda der basane er mangelfulle, er det redaktørens oppgåve å fylla lakunane, seier redaktør Helene Urdland Karlsen.

– Ordbokarbeidet er ganske mekanisk. Frekvens i ordbasar fortel oss kva ord som bør vera med. Men på områda der basane er mangelfulle, er det redaktørens oppgåve å fylla lakunane, seier redaktør Helene Urdland Karlsen.

Foto: Odin H. Omdal

– Ordbokarbeidet er ganske mekanisk. Frekvens i ordbasar fortel oss kva ord som bør vera med. Men på områda der basane er mangelfulle, er det redaktørens oppgåve å fylla lakunane, seier redaktør Helene Urdland Karlsen.

– Ordbokarbeidet er ganske mekanisk. Frekvens i ordbasar fortel oss kva ord som bør vera med. Men på områda der basane er mangelfulle, er det redaktørens oppgåve å fylla lakunane, seier redaktør Helene Urdland Karlsen.

Foto: Odin H. Omdal

– Ordbokarbeidet er ganske mekanisk. Frekvens i ordbasar fortel oss kva ord som bør vera med. Men på områda der basane er mangelfulle, er det redaktørens oppgåve å fylla lakunane, seier redaktør Helene Urdland Karlsen.

– Ordbokarbeidet er ganske mekanisk. Frekvens i ordbasar fortel oss kva ord som bør vera med. Men på områda der basane er mangelfulle, er det redaktørens oppgåve å fylla lakunane, seier redaktør Helene Urdland Karlsen.

Foto: Odin H. Omdal

– Vi finn mykje uro, tvil og desperasjon i ungdomslitteraturen, både av kvinnelege og mannlege forfattarar, og her er dei harmoniske løysingane sjeldsynte, seier Tone Birkeland.

– Vi finn mykje uro, tvil og desperasjon i ungdomslitteraturen, både av kvinnelege og mannlege forfattarar, og her er dei harmoniske løysingane sjeldsynte, seier Tone Birkeland.

Foto: Ragnhild Osnes Olsen

– Vi finn mykje uro, tvil og desperasjon i ungdomslitteraturen, både av kvinnelege og mannlege forfattarar, og her er dei harmoniske løysingane sjeldsynte, seier Tone Birkeland.

– Vi finn mykje uro, tvil og desperasjon i ungdomslitteraturen, både av kvinnelege og mannlege forfattarar, og her er dei harmoniske løysingane sjeldsynte, seier Tone Birkeland.

Foto: Ragnhild Osnes Olsen

– Vi finn mykje uro, tvil og desperasjon i ungdomslitteraturen, både av kvinnelege og mannlege forfattarar, og her er dei harmoniske løysingane sjeldsynte, seier Tone Birkeland.

– Vi finn mykje uro, tvil og desperasjon i ungdomslitteraturen, både av kvinnelege og mannlege forfattarar, og her er dei harmoniske løysingane sjeldsynte, seier Tone Birkeland.

Foto: Ragnhild Osnes Olsen

Mons Litleré (1867–1895) gav seg ikkje om han møtte motstand, men det tærte nok på. Han arbeidde mykje utover kveldane, seier biograf Jan Olav Gatland.

Mons Litleré (1867–1895) gav seg ikkje om han møtte motstand, men det tærte nok på. Han arbeidde mykje utover kveldane, seier biograf Jan Olav Gatland.

Foto: Wikipedia

Mons Litleré (1867–1895) gav seg ikkje om han møtte motstand, men det tærte nok på. Han arbeidde mykje utover kveldane, seier biograf Jan Olav Gatland.

Mons Litleré (1867–1895) gav seg ikkje om han møtte motstand, men det tærte nok på. Han arbeidde mykje utover kveldane, seier biograf Jan Olav Gatland.

Foto: Wikipedia

Mons Litleré (1867–1895) gav seg ikkje om han møtte motstand, men det tærte nok på. Han arbeidde mykje utover kveldane, seier biograf Jan Olav Gatland.

Mons Litleré (1867–1895) gav seg ikkje om han møtte motstand, men det tærte nok på. Han arbeidde mykje utover kveldane, seier biograf Jan Olav Gatland.

Foto: Wikipedia

« 1 ... 67 68 69 70 71 72 73 ... 82 »