Jan H. Landro er fast frilansar for Dag og Tid. Han er stolt stril frå Askøy, men har budd i Bergen dei siste femti åra. Han har studert tysk, engelsk og litteraturvitskap, og han var i mange år kulturjournalist og kulturredaktør i Bergens Tidende. I 1994 fekk han Norsk kulturråds pris for framifrå kulturjournalistikk. Han har fartstid frå Bragejuryen og Heddajuryen. Landro har gitt ut ti bøker, mellom andre Århundrets forfattere, Portretter av 50 sentrale forfattere fra det 20. århundre (2000), Jeg er ikke ironisk. Samtaler med Dag Solstad (2001), Møteplass for tanker og trivsel. Senioruniversitetet i Bergen gjennom 15 år (2013), Bernt Tunold – vestlandsmålar i grønt og grått (2016). Seinaste utgiving er Jon Fosse – enkelt og djupt. Om romanane og forteljingane hans (2022).
I filmen til Christian Frei og Maxim Arbugajev samlar sibirske menn inn mammutbein som kjem fram når telen tinar i Sibir.
Foto frå filmen
Verda er langt frå god, og det finst nok av menneske som meir enn gjerne gjer henne verre – for å oppnå kortsiktig vinst.
I filmen til Christian Frei og Maxim Arbugajev samlar sibirske menn inn mammutbein som kjem fram når telen tinar i Sibir.
Foto frå filmen
Verda er langt frå god, og det finst nok av menneske som meir enn gjerne gjer henne verre – for å oppnå kortsiktig vinst.
I filmen til Christian Frei og Maxim Arbugajev samlar sibirske menn inn mammutbein som kjem fram når telen tinar i Sibir.
Foto frå filmen
Verda er langt frå god, og det finst nok av menneske som meir enn gjerne gjer henne verre – for å oppnå kortsiktig vinst.
Den svenske regissøren Jonas Åkerlund har laga film om då norsk svartmetall vart «oppfunne».
Foto frå filmen
Den svenske musikkvideoregissøren har laga ei blanding av dokumentar og fiksjonsfilm.
Den svenske regissøren Jonas Åkerlund har laga film om då norsk svartmetall vart «oppfunne».
Foto frå filmen
Den svenske musikkvideoregissøren har laga ei blanding av dokumentar og fiksjonsfilm.
Den svenske regissøren Jonas Åkerlund har laga film om då norsk svartmetall vart «oppfunne».
Foto frå filmen
Den svenske musikkvideoregissøren har laga ei blanding av dokumentar og fiksjonsfilm.
Dale på Grytøy. Knut er blant dei eldste i tunet, Hubert er den yngste.
Foto: Oddleiv Apneseth
Radarparet Røyrane og Apneseth har teke for seg norske klyngjetun,
som det fanst mange tusen av, men no står berre noko over hundre att.
Dale på Grytøy. Knut er blant dei eldste i tunet, Hubert er den yngste.
Foto: Oddleiv Apneseth
Radarparet Røyrane og Apneseth har teke for seg norske klyngjetun,
som det fanst mange tusen av, men no står berre noko over hundre att.
Dale på Grytøy. Knut er blant dei eldste i tunet, Hubert er den yngste.
Foto: Oddleiv Apneseth
Radarparet Røyrane og Apneseth har teke for seg norske klyngjetun,
som det fanst mange tusen av, men no står berre noko over hundre att.
Kjersti Botn Sandal spelar Hedda på Torshovteatret.
Foto: Erika Hebbert
Sofia Jupithers Hedda Gabler er ei fin, konvensjonell framsyning.
Kjersti Botn Sandal spelar Hedda på Torshovteatret.
Foto: Erika Hebbert
Sofia Jupithers Hedda Gabler er ei fin, konvensjonell framsyning.
Kjersti Botn Sandal spelar Hedda på Torshovteatret.
Foto: Erika Hebbert
Sofia Jupithers Hedda Gabler er ei fin, konvensjonell framsyning.
Eit stykke som er like aktuelt i alle delar av verda.
Eit stykke som er like aktuelt i alle delar av verda.
Eit stykke som er like aktuelt i alle delar av verda.
Anne Sofie Kvalvik spelar Hedvig med ein ny vri på Den Nationale Scene.
Foto: Odd Mehus
Regissør Yana Ross har gjort Vildanden nokså uhøgtidleg.
Anne Sofie Kvalvik spelar Hedvig med ein ny vri på Den Nationale Scene.
Foto: Odd Mehus
Regissør Yana Ross har gjort Vildanden nokså uhøgtidleg.
Anne Sofie Kvalvik spelar Hedvig med ein ny vri på Den Nationale Scene.
Foto: Odd Mehus
Regissør Yana Ross har gjort Vildanden nokså uhøgtidleg.