Jon Hustad var journalist i Dag og Tid frå 2007 til 2023. Han døydde 12. oktober 2023.
Faktisk.no driv med sterkt vinkla journalistikk og manglar kompetanse. Dei har vorte ei vanleg norsk avis.
Faktisk.no driv med sterkt vinkla journalistikk og manglar kompetanse. Dei har vorte ei vanleg norsk avis.
Faktisk.no driv med sterkt vinkla journalistikk og manglar kompetanse. Dei har vorte ei vanleg norsk avis.
Frå då tidene var gode for Kleven i Ulsteinvik. Her er hurtigruteskipet MS «Roald Amundsen» nesten ferdig.
Foto: Halvard Alvik / NTB scanpix
Skipsindustrien på Vestlandet er i krise. Størst er krisa på Søre Sunnmøre,
og framtida ser heller ikkje lys ut.
Frå då tidene var gode for Kleven i Ulsteinvik. Her er hurtigruteskipet MS «Roald Amundsen» nesten ferdig.
Foto: Halvard Alvik / NTB scanpix
Skipsindustrien på Vestlandet er i krise. Størst er krisa på Søre Sunnmøre,
og framtida ser heller ikkje lys ut.
Frå då tidene var gode for Kleven i Ulsteinvik. Her er hurtigruteskipet MS «Roald Amundsen» nesten ferdig.
Foto: Halvard Alvik / NTB scanpix
Skipsindustrien på Vestlandet er i krise. Størst er krisa på Søre Sunnmøre,
og framtida ser heller ikkje lys ut.
I mars 2019 var det full aktivitet hjå Boeing i Seattle. Så vart det bråstogg. Her set arbeidarane saman det siste Max-flyet før Max-flya vart sette på bakken verda over.
Foto: Lindsey Wasson / Reuters / NTB scanpix
Norwegian vil ikkje ha Max-flya dei har forplikta seg til å kjøpa. Då må dei betala Boeing. Samstundes vil Norwegian ha pengar frå Boeing. No vert det rettssak.
I mars 2019 var det full aktivitet hjå Boeing i Seattle. Så vart det bråstogg. Her set arbeidarane saman det siste Max-flyet før Max-flya vart sette på bakken verda over.
Foto: Lindsey Wasson / Reuters / NTB scanpix
Norwegian vil ikkje ha Max-flya dei har forplikta seg til å kjøpa. Då må dei betala Boeing. Samstundes vil Norwegian ha pengar frå Boeing. No vert det rettssak.
I mars 2019 var det full aktivitet hjå Boeing i Seattle. Så vart det bråstogg. Her set arbeidarane saman det siste Max-flyet før Max-flya vart sette på bakken verda over.
Foto: Lindsey Wasson / Reuters / NTB scanpix
Norwegian vil ikkje ha Max-flya dei har forplikta seg til å kjøpa. Då må dei betala Boeing. Samstundes vil Norwegian ha pengar frå Boeing. No vert det rettssak.
I grunnen burde dollaren vera verdilaus, sidan han ikkje gjev renter, men så lenge verdas kriminelle insisterer på at det er pengeeininga framfor nokon, vert verdien nok halden oppe. Her har ukrainsk politi kverrsett nokre korrupsjonsdollar.
Foto: Reuters / NTB scanpix
Verdas rike statar vert stadig meir nedsylta i gjeld, men det ser ikkje ut til å ha noko å seia.
I grunnen burde dollaren vera verdilaus, sidan han ikkje gjev renter, men så lenge verdas kriminelle insisterer på at det er pengeeininga framfor nokon, vert verdien nok halden oppe. Her har ukrainsk politi kverrsett nokre korrupsjonsdollar.
Foto: Reuters / NTB scanpix
Verdas rike statar vert stadig meir nedsylta i gjeld, men det ser ikkje ut til å ha noko å seia.
I grunnen burde dollaren vera verdilaus, sidan han ikkje gjev renter, men så lenge verdas kriminelle insisterer på at det er pengeeininga framfor nokon, vert verdien nok halden oppe. Her har ukrainsk politi kverrsett nokre korrupsjonsdollar.
Foto: Reuters / NTB scanpix
Verdas rike statar vert stadig meir nedsylta i gjeld, men det ser ikkje ut til å ha noko å seia.
Dag Falk-Petersen er konsernsjef i Avinor.
Foto: Avinor
Avinor meiner det er ein god idé å flytta flyplassen i Bodø.
Dag Falk-Petersen er konsernsjef i Avinor.
Foto: Avinor
Avinor meiner det er ein god idé å flytta flyplassen i Bodø.
Dag Falk-Petersen er konsernsjef i Avinor.
Foto: Avinor
Avinor meiner det er ein god idé å flytta flyplassen i Bodø.
Om du vil ha konservativ ammunisjon i kulturkampen, er dette boka for deg.
Om du vil ha konservativ ammunisjon i kulturkampen, er dette boka for deg.
Om du vil ha konservativ ammunisjon i kulturkampen, er dette boka for deg.