JavaScript is disabled in your web browser or browser is too old to support JavaScript. Today almost all web pages contain JavaScript, a scripting programming language that runs on visitor's web browser. It makes web pages functional for specific purposes and if disabled for some reason, the content or the functionality of the web page can be limited or unavailable.

Jon Hustad

Jon Hustad var journalist i Dag og Tid frå 2007 til 2023. Han døydde 12. oktober 2023.

Artiklar

« 1 ... 25 26 27 28 29 30 31 ... 70 »
Eldre bustader er dårlegare isolerte enn nye og brukar difor meir energi. Men det tek mange år før det gjev nokon klimavinst å erstatte gamle hus med nye hus bygde etter dagens forskrifter. Biletet er frå Hammerfest sentrum.

Eldre bustader er dårlegare isolerte enn nye og brukar difor meir energi. Men det tek mange år før det gjev nokon klimavinst å erstatte gamle hus med nye hus bygde etter dagens forskrifter. Biletet er frå Hammerfest sentrum.

Foto: Ole Berg-Rusten / NTB scanpix

Eldre bustader er dårlegare isolerte enn nye og brukar difor meir energi. Men det tek mange år før det gjev nokon klimavinst å erstatte gamle hus med nye hus bygde etter dagens forskrifter. Biletet er frå Hammerfest sentrum.

Eldre bustader er dårlegare isolerte enn nye og brukar difor meir energi. Men det tek mange år før det gjev nokon klimavinst å erstatte gamle hus med nye hus bygde etter dagens forskrifter. Biletet er frå Hammerfest sentrum.

Foto: Ole Berg-Rusten / NTB scanpix

Eldre bustader er dårlegare isolerte enn nye og brukar difor meir energi. Men det tek mange år før det gjev nokon klimavinst å erstatte gamle hus med nye hus bygde etter dagens forskrifter. Biletet er frå Hammerfest sentrum.

Eldre bustader er dårlegare isolerte enn nye og brukar difor meir energi. Men det tek mange år før det gjev nokon klimavinst å erstatte gamle hus med nye hus bygde etter dagens forskrifter. Biletet er frå Hammerfest sentrum.

Foto: Ole Berg-Rusten / NTB scanpix

Frecce Tricolori, luftakrobatar i det italienske flyvåpenet, tok del i 74-årsfeiringa for republikken i år.

Frecce Tricolori, luftakrobatar i det italienske flyvåpenet, tok del i 74-årsfeiringa for republikken i år.

Foto: Alfredo Falcone/AP/NTB scanpix

Frecce Tricolori, luftakrobatar i det italienske flyvåpenet, tok del i 74-årsfeiringa for republikken i år.

Frecce Tricolori, luftakrobatar i det italienske flyvåpenet, tok del i 74-årsfeiringa for republikken i år.

Foto: Alfredo Falcone/AP/NTB scanpix

Frecce Tricolori, luftakrobatar i det italienske flyvåpenet, tok del i 74-årsfeiringa for republikken i år.

Frecce Tricolori, luftakrobatar i det italienske flyvåpenet, tok del i 74-årsfeiringa for republikken i år.

Foto: Alfredo Falcone/AP/NTB scanpix

I distrikta vert det stadig fleire eldre og stadig færre yngre. Kven skal yta omsorg i framtida?

I distrikta vert det stadig fleire eldre og stadig færre yngre. Kven skal yta omsorg i framtida?

Foto: Frank May / NTB scanpix

I distrikta vert det stadig fleire eldre og stadig færre yngre. Kven skal yta omsorg i framtida?

I distrikta vert det stadig fleire eldre og stadig færre yngre. Kven skal yta omsorg i framtida?

Foto: Frank May / NTB scanpix

I distrikta vert det stadig fleire eldre og stadig færre yngre. Kven skal yta omsorg i framtida?

I distrikta vert det stadig fleire eldre og stadig færre yngre. Kven skal yta omsorg i framtida?

Foto: Frank May / NTB scanpix

Hurtigruta er på veg nordover forbi Bud og Hustadvika i mars 2019. Hurtigruten har vorte eit heilårsselskap som har medverka til å gjera nordnorsk turistnæring til ei vinternæring.

Hurtigruta er på veg nordover forbi Bud og Hustadvika i mars 2019. Hurtigruten har vorte eit heilårsselskap som har medverka til å gjera nordnorsk turistnæring til ei vinternæring.

Foto: Svein Ove Ekornesvåg / NTB scanpix

Hurtigruta er på veg nordover forbi Bud og Hustadvika i mars 2019. Hurtigruten har vorte eit heilårsselskap som har medverka til å gjera nordnorsk turistnæring til ei vinternæring.

Hurtigruta er på veg nordover forbi Bud og Hustadvika i mars 2019. Hurtigruten har vorte eit heilårsselskap som har medverka til å gjera nordnorsk turistnæring til ei vinternæring.

Foto: Svein Ove Ekornesvåg / NTB scanpix

Hurtigruta er på veg nordover forbi Bud og Hustadvika i mars 2019. Hurtigruten har vorte eit heilårsselskap som har medverka til å gjera nordnorsk turistnæring til ei vinternæring.

Hurtigruta er på veg nordover forbi Bud og Hustadvika i mars 2019. Hurtigruten har vorte eit heilårsselskap som har medverka til å gjera nordnorsk turistnæring til ei vinternæring.

Foto: Svein Ove Ekornesvåg / NTB scanpix

President Ronald Reagan då han møtte KGB-avhopparen Oleg Gordijevskij i Det kvite huset i 1987.

President Ronald Reagan då han møtte KGB-avhopparen Oleg Gordijevskij i Det kvite huset i 1987.

Foto: Mary Anne Fackelman / Wikipedia

President Ronald Reagan då han møtte KGB-avhopparen Oleg Gordijevskij i Det kvite huset i 1987.

President Ronald Reagan då han møtte KGB-avhopparen Oleg Gordijevskij i Det kvite huset i 1987.

Foto: Mary Anne Fackelman / Wikipedia

President Ronald Reagan då han møtte KGB-avhopparen Oleg Gordijevskij i Det kvite huset i 1987.

President Ronald Reagan då han møtte KGB-avhopparen Oleg Gordijevskij i Det kvite huset i 1987.

Foto: Mary Anne Fackelman / Wikipedia

Det må store bygg til for å driva lønsam pelsdyrsatsing. Jetmund Øye til venstre og Jon Arne Nordang til høgre.

Det må store bygg til for å driva lønsam pelsdyrsatsing. Jetmund Øye til venstre og Jon Arne Nordang til høgre.

Foto: Knut Hustad

Det må store bygg til for å driva lønsam pelsdyrsatsing. Jetmund Øye til venstre og Jon Arne Nordang til høgre.

Det må store bygg til for å driva lønsam pelsdyrsatsing. Jetmund Øye til venstre og Jon Arne Nordang til høgre.

Foto: Knut Hustad

Det må store bygg til for å driva lønsam pelsdyrsatsing. Jetmund Øye til venstre og Jon Arne Nordang til høgre.

Det må store bygg til for å driva lønsam pelsdyrsatsing. Jetmund Øye til venstre og Jon Arne Nordang til høgre.

Foto: Knut Hustad

« 1 ... 25 26 27 28 29 30 31 ... 70 »