Arkitekturopprøret gjev gjæv pris til Nygaardsplassen i Fredrikstad.
Foto: Kyrre Sundal / Mad arkitekter
Arkitekturopprøret har delt ut pris for stygg og vakker arkitektur. Vi kan alt merke ei mentalitetsendring som ikkje ville ha vore mogeleg for berre nokre år sidan.
Arkitekturopprøret gjev gjæv pris til Nygaardsplassen i Fredrikstad.
Foto: Kyrre Sundal / Mad arkitekter
Arkitekturopprøret har delt ut pris for stygg og vakker arkitektur. Vi kan alt merke ei mentalitetsendring som ikkje ville ha vore mogeleg for berre nokre år sidan.
Arkitekturopprøret gjev gjæv pris til Nygaardsplassen i Fredrikstad.
Foto: Kyrre Sundal / Mad arkitekter
Arkitekturopprøret har delt ut pris for stygg og vakker arkitektur. Vi kan alt merke ei mentalitetsendring som ikkje ville ha vore mogeleg for berre nokre år sidan.
Utsnitt av eit bilete på eit panel i Nikolai-kyrkja i Stralsund i Tyskland. Om bord ser vi Heilag-Olav med øksa si.
Illustrasjon frå boka
Den nederlandske historikaren Louis Sicking kom tilfeldigvis over spor etter øksa til Heilag-Olav i Belgias riksarkiv. Han kom òg over andre dokument som inneheld ukjende norske skattar.
Utsnitt av eit bilete på eit panel i Nikolai-kyrkja i Stralsund i Tyskland. Om bord ser vi Heilag-Olav med øksa si.
Illustrasjon frå boka
Den nederlandske historikaren Louis Sicking kom tilfeldigvis over spor etter øksa til Heilag-Olav i Belgias riksarkiv. Han kom òg over andre dokument som inneheld ukjende norske skattar.
Utsnitt av eit bilete på eit panel i Nikolai-kyrkja i Stralsund i Tyskland. Om bord ser vi Heilag-Olav med øksa si.
Illustrasjon frå boka
Den nederlandske historikaren Louis Sicking kom tilfeldigvis over spor etter øksa til Heilag-Olav i Belgias riksarkiv. Han kom òg over andre dokument som inneheld ukjende norske skattar.
Det nye Munchmuseet stig grått og skrått opp mot sky.
Foto: Beate Oma Dahle / NTB
Det nye Munchmuseet skulle spraka av lys og fargar, liksom målarstykke av Edvard Munch. Det er korkje koloritt eller glans i det nye museet, det er berre skrå og grå anonymitet.
Det nye Munchmuseet stig grått og skrått opp mot sky.
Foto: Beate Oma Dahle / NTB
Det nye Munchmuseet skulle spraka av lys og fargar, liksom målarstykke av Edvard Munch. Det er korkje koloritt eller glans i det nye museet, det er berre skrå og grå anonymitet.
Det nye Munchmuseet stig grått og skrått opp mot sky.
Foto: Beate Oma Dahle / NTB
Det nye Munchmuseet skulle spraka av lys og fargar, liksom målarstykke av Edvard Munch. Det er korkje koloritt eller glans i det nye museet, det er berre skrå og grå anonymitet.
Foto: Stortingsarkivet / NTB
Foto: Stortingsarkivet / NTB
Foto: Stortingsarkivet / NTB
Foto: Terje Bendiksby / NTB
Foto: Terje Bendiksby / NTB
Foto: Terje Bendiksby / NTB
Få universitet i Europa er så internasjonale som dei norske. Dei to siste åra er 70–80 prosent av alle nytilsette ved HF på Universitetet i Oslo utlendingar. Men er vi vortne så internasjonale at vi ikkje lenger gjev rom for eigne, norske forskartalent?
Få universitet i Europa er så internasjonale som dei norske. Dei to siste åra er 70–80 prosent av alle nytilsette ved HF på Universitetet i Oslo utlendingar. Men er vi vortne så internasjonale at vi ikkje lenger gjev rom for eigne, norske forskartalent?
Få universitet i Europa er så internasjonale som dei norske. Dei to siste åra er 70–80 prosent av alle nytilsette ved HF på Universitetet i Oslo utlendingar. Men er vi vortne så internasjonale at vi ikkje lenger gjev rom for eigne, norske forskartalent?