JavaScript is disabled in your web browser or browser is too old to support JavaScript. Today almost all web pages contain JavaScript, a scripting programming language that runs on visitor's web browser. It makes web pages functional for specific purposes and if disabled for some reason, the content or the functionality of the web page can be limited or unavailable.

Takk for at du vil dele artikkelen

Den du deler artikkelen med, kan lese og eventuelt lytte til heile artikkelen.
Det gjer vi for at fleire skal oppdage DAG OG TID.

Namnet ditt vert synleg for alle du deler artikkelen med.

Samfunn

Bot

Kvar veke les vi inn utvalde artiklar, som abonnentane våre kan lytte til.
Lytt til artikkelen
1812
20171110
1812
20171110

Eg håpte i det lengste at det gule eg skimta på frontruta, var eit haustlauv. Det var det ikkje. Den knallgule strimla med lita, svart skrift var frå Bymiljøetaten i Oslo kommune. 900 kroner ville dei ha fordi eg hadde parkert nokre centimeter for nært krysset. Eg hadde stega opp om lag fem meter då eg parkerte bilen, og teke sjansen på at det gjekk fint ein søndag ettermiddag på Storo. Det vart ein dyr klesvask. Ærendet var nemleg å låne vaskemaskina til ei veninne.

Heldigvis har eg ingen problem med å bruke pengar, så så sur vart eg ikkje. Å klage på bota fall meg ikkje inn, sjølv om eg i ettertid har sett at ein kan nå fram med det. Parkering mindre enn fem meter frå kryss var den vanlegaste grunnen til parkeringsbot i Oslo for eit par år sidan – og er det truleg enno.

Ein kveld hunden og eg var på veg heim frå jobb, såg eg eit par parkeringsvakter i full aksjon i Pilestredet. Kvifor sjekka dei bilane når det var gratis parkering etter klokka 20? tenkte eg med meg, men ville ikkje leggje meg oppi det, som han sa, mannen, kjerringa hadde skite i senga.

Då vi passerte dei to, heiv den eine seg ned på alle fire for å helse på hunden. Då lét eg ikkje sjansen gå frå meg, og forklarte at eg nyleg hadde fått parkeringsbot på grunn av femmetersregelen.

– Du må rekne frå den kantsteinen der avrundinga byrjar, forklarte parkeringsvakta.

– Kvifor kan de ikkje berre markere femmeteren med ei stripe i vegen, spurde eg, som hadde fundert på å gå til aksjon med sprayboksar på eiga hand.

– Vi kunne godt ha tenkt oss å merke femmeteren, men politiet vil ikkje, påstod parkeringsvakta.

Eg kom ikkje så langt at eg fekk spurt kvifor politiet ikkje vil det. Hadde det vore kommunekassa som drog i handbrekket, ville eg ha forstått det. Men politiet? Eg håper dei kan love bot og betring.

Tiriltunga

Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding

Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.


Eller kjøp eit anna abonnement

Eg håpte i det lengste at det gule eg skimta på frontruta, var eit haustlauv. Det var det ikkje. Den knallgule strimla med lita, svart skrift var frå Bymiljøetaten i Oslo kommune. 900 kroner ville dei ha fordi eg hadde parkert nokre centimeter for nært krysset. Eg hadde stega opp om lag fem meter då eg parkerte bilen, og teke sjansen på at det gjekk fint ein søndag ettermiddag på Storo. Det vart ein dyr klesvask. Ærendet var nemleg å låne vaskemaskina til ei veninne.

Heldigvis har eg ingen problem med å bruke pengar, så så sur vart eg ikkje. Å klage på bota fall meg ikkje inn, sjølv om eg i ettertid har sett at ein kan nå fram med det. Parkering mindre enn fem meter frå kryss var den vanlegaste grunnen til parkeringsbot i Oslo for eit par år sidan – og er det truleg enno.

Ein kveld hunden og eg var på veg heim frå jobb, såg eg eit par parkeringsvakter i full aksjon i Pilestredet. Kvifor sjekka dei bilane når det var gratis parkering etter klokka 20? tenkte eg med meg, men ville ikkje leggje meg oppi det, som han sa, mannen, kjerringa hadde skite i senga.

Då vi passerte dei to, heiv den eine seg ned på alle fire for å helse på hunden. Då lét eg ikkje sjansen gå frå meg, og forklarte at eg nyleg hadde fått parkeringsbot på grunn av femmetersregelen.

– Du må rekne frå den kantsteinen der avrundinga byrjar, forklarte parkeringsvakta.

– Kvifor kan de ikkje berre markere femmeteren med ei stripe i vegen, spurde eg, som hadde fundert på å gå til aksjon med sprayboksar på eiga hand.

– Vi kunne godt ha tenkt oss å merke femmeteren, men politiet vil ikkje, påstod parkeringsvakta.

Eg kom ikkje så langt at eg fekk spurt kvifor politiet ikkje vil det. Hadde det vore kommunekassa som drog i handbrekket, ville eg ha forstått det. Men politiet? Eg håper dei kan love bot og betring.

Tiriltunga

Emneknaggar

Fleire artiklar

Ivo de Figueiredo.

Ivo de Figueiredo.

Foto: Agnete Brun

BokMeldingar

Få kjenner Munch betre

Ivo de Figueiredos tobindsbiografi om Edvard Munch er nyansert og underhaldande.

Henrik Martin Dahlsbakken
Ivo de Figueiredo.

Ivo de Figueiredo.

Foto: Agnete Brun

BokMeldingar

Få kjenner Munch betre

Ivo de Figueiredos tobindsbiografi om Edvard Munch er nyansert og underhaldande.

Henrik Martin Dahlsbakken
Tyske langdistansetog har vorte 20 prosent mindre punktlege på ti år. No får dei ikkje lenger køyre inn i Sveits om dei er forseinka. Sveitsarane fryktar at tyske tog vil skape forseinkingar på eige jarnbanenett.

Tyske langdistansetog har vorte 20 prosent mindre punktlege på ti år. No får dei ikkje lenger køyre inn i Sveits om dei er forseinka. Sveitsarane fryktar at tyske tog vil skape forseinkingar på eige jarnbanenett.

Foto via Wikimedia Commons

Samfunn

Den rustne kjempa

Tyskland treng strategiske investeringar, men både politikarar og veljarar har angst for risiko. No blir det nyval i Europas største økonomi.

Sigurd Arnekleiv Bækkelund
Tyske langdistansetog har vorte 20 prosent mindre punktlege på ti år. No får dei ikkje lenger køyre inn i Sveits om dei er forseinka. Sveitsarane fryktar at tyske tog vil skape forseinkingar på eige jarnbanenett.

Tyske langdistansetog har vorte 20 prosent mindre punktlege på ti år. No får dei ikkje lenger køyre inn i Sveits om dei er forseinka. Sveitsarane fryktar at tyske tog vil skape forseinkingar på eige jarnbanenett.

Foto via Wikimedia Commons

Samfunn

Den rustne kjempa

Tyskland treng strategiske investeringar, men både politikarar og veljarar har angst for risiko. No blir det nyval i Europas største økonomi.

Sigurd Arnekleiv Bækkelund

les DAG OG TID.
Vil du òg prøve?

Her kan du prøve vekeavisa DAG OG TID gratis i tre veker.
Prøveperioden stoppar av seg sjølv.

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis