Sjur Haga Bringeland er musikar, musikkvitar og fast skribent i DAG OG TID, der han kvar veke melder ei ny innspeling av klassisk musikk. Stundom skriv han òg festivalreportasjar og reiseskildringar om kunst og kultur, særleg frå Italia og Tyskland, og om jakt, fiske og friluftsliv i meir heimlege strok. Blokkfløytisten Bringeland er sertifisert viltslaktar og har to mastergradar i høvesvis blokkfløytespel og blokkfløytehistorie. Til dagleg arbeider han som doktorgradsstipendiat ved Senter for Griegforskning på Universitetet i Bergen, der han skriv avhandling om yndlingskomponisten sin, Johann Sebastian Bach.
Reinhard Goebel var, før han blei orkesterdirigent, ein av 1900-talets leiande barokkfiolinistar.
Foto: Wolf Silveri
Romantikarar tørsta etter Mozart i moll.
Reinhard Goebel var, før han blei orkesterdirigent, ein av 1900-talets leiande barokkfiolinistar.
Foto: Wolf Silveri
Romantikarar tørsta etter Mozart i moll.
Reinhard Goebel var, før han blei orkesterdirigent, ein av 1900-talets leiande barokkfiolinistar.
Foto: Wolf Silveri
Romantikarar tørsta etter Mozart i moll.
Duo og ektepar: fiolinisten Elena Urioste og pianisten Tom Poster.
Foto: Thor Brødreskift / Festspillene i Bergen
Den samspelte og allsidige duoen Urioste & Poster baud på eit svært blanda program.
Duo og ektepar: fiolinisten Elena Urioste og pianisten Tom Poster.
Foto: Thor Brødreskift / Festspillene i Bergen
Den samspelte og allsidige duoen Urioste & Poster baud på eit svært blanda program.
Duo og ektepar: fiolinisten Elena Urioste og pianisten Tom Poster.
Foto: Thor Brødreskift / Festspillene i Bergen
Den samspelte og allsidige duoen Urioste & Poster baud på eit svært blanda program.
Den sørtyske byen Konstanz, der Heinrich Isaac framførte messene sine i 1508. Utsnitt av kolorert tresnitt frå 1493.
Heinrich Isaac trong ikkje leggja kompositoriske band på seg i Konstanz i 1508.
Den sørtyske byen Konstanz, der Heinrich Isaac framførte messene sine i 1508. Utsnitt av kolorert tresnitt frå 1493.
Heinrich Isaac trong ikkje leggja kompositoriske band på seg i Konstanz i 1508.
Den sørtyske byen Konstanz, der Heinrich Isaac framførte messene sine i 1508. Utsnitt av kolorert tresnitt frå 1493.
Heinrich Isaac trong ikkje leggja kompositoriske band på seg i Konstanz i 1508.
Mezzosopranen Susanne Langner syng songar og kantatar av Telemann.
Foto frå heimesida til artisten
Telemanns moralske kantatar manar til måtehald – også i kjærleiken.
Mezzosopranen Susanne Langner syng songar og kantatar av Telemann.
Foto frå heimesida til artisten
Telemanns moralske kantatar manar til måtehald – også i kjærleiken.
Mezzosopranen Susanne Langner syng songar og kantatar av Telemann.
Foto frå heimesida til artisten
Telemanns moralske kantatar manar til måtehald – også i kjærleiken.
Sommarsnø i fjellet, dielle, er hard og ber både folk og rein. Biletet frå 1944 syner korleis samane flytta i tida før scooter og firhjuling, attpåtil med geiter.
Foto: Sven Sundius
Snøaugo, sporvehalvpartar og ekornnysnø: Yngve Ryds forteljing om snø er både praktisk og poetisk. Kven klarer å vera urørt over gleda ved å råka på vårens fyrste kaffiberrflekk?
Sommarsnø i fjellet, dielle, er hard og ber både folk og rein. Biletet frå 1944 syner korleis samane flytta i tida før scooter og firhjuling, attpåtil med geiter.
Foto: Sven Sundius
Snøaugo, sporvehalvpartar og ekornnysnø: Yngve Ryds forteljing om snø er både praktisk og poetisk. Kven klarer å vera urørt over gleda ved å råka på vårens fyrste kaffiberrflekk?
Sommarsnø i fjellet, dielle, er hard og ber både folk og rein. Biletet frå 1944 syner korleis samane flytta i tida før scooter og firhjuling, attpåtil med geiter.
Foto: Sven Sundius
Snøaugo, sporvehalvpartar og ekornnysnø: Yngve Ryds forteljing om snø er både praktisk og poetisk. Kven klarer å vera urørt over gleda ved å råka på vårens fyrste kaffiberrflekk?
Leif Ove Andsnes spelar musikk Mozart komponerte i 1786.
Foto: Helge Hansen
I 1786 trong Mozart ikkje lenger å smiska med publikum.
Leif Ove Andsnes spelar musikk Mozart komponerte i 1786.
Foto: Helge Hansen
I 1786 trong Mozart ikkje lenger å smiska med publikum.
Leif Ove Andsnes spelar musikk Mozart komponerte i 1786.
Foto: Helge Hansen
I 1786 trong Mozart ikkje lenger å smiska med publikum.