Sjur Haga Bringeland er musikar, musikkvitar og fast skribent i DAG OG TID, der han kvar veke melder ei ny innspeling av klassisk musikk. Stundom skriv han òg festivalreportasjar og reiseskildringar om kunst og kultur, særleg frå Italia og Tyskland, og om jakt, fiske og friluftsliv i meir heimlege strok. Blokkfløytisten Bringeland er sertifisert viltslaktar og har to mastergradar i høvesvis blokkfløytespel og blokkfløytehistorie. Til dagleg arbeider han som doktorgradsstipendiat ved Senter for Griegforskning på Universitetet i Bergen, der han skriv avhandling om yndlingskomponisten sin, Johann Sebastian Bach.
Faraoen gjev ringen sin til Josef. Måleri av italienaren G.B. Tiepolo (1696–1770).
Johann Matthesons Joseph syner artige kompositoriske påfunn.
Faraoen gjev ringen sin til Josef. Måleri av italienaren G.B. Tiepolo (1696–1770).
Johann Matthesons Joseph syner artige kompositoriske påfunn.
Faraoen gjev ringen sin til Josef. Måleri av italienaren G.B. Tiepolo (1696–1770).
Johann Matthesons Joseph syner artige kompositoriske påfunn.
Den norske pianisten og komponisten Agathe Backer Grøndahl (1847–1907).
Foto: Nasjonalbiblioteket
Sara Aimée Smiseth syner oss breidda i Agathe Backer Grøndahls klaververk.
Den norske pianisten og komponisten Agathe Backer Grøndahl (1847–1907).
Foto: Nasjonalbiblioteket
Sara Aimée Smiseth syner oss breidda i Agathe Backer Grøndahls klaververk.
Den norske pianisten og komponisten Agathe Backer Grøndahl (1847–1907).
Foto: Nasjonalbiblioteket
Sara Aimée Smiseth syner oss breidda i Agathe Backer Grøndahls klaververk.
Luc Beauséjour er både organist, cembalist og hammerpianist.
Foto: Patrick Young
Friare fraseringar hadde gjort Mozart-tolkinga til Beauséjour meir fengande.
Luc Beauséjour er både organist, cembalist og hammerpianist.
Foto: Patrick Young
Friare fraseringar hadde gjort Mozart-tolkinga til Beauséjour meir fengande.
Luc Beauséjour er både organist, cembalist og hammerpianist.
Foto: Patrick Young
Friare fraseringar hadde gjort Mozart-tolkinga til Beauséjour meir fengande.
Bondske rytmar og melodiar førekjem hjå Telemann. Her Pieter Bruegel den eldres (1525–1569) måleri «Bondebryllaupet».
Hjå Telemann er det mangfaldet som utgjer einskapen.
Bondske rytmar og melodiar førekjem hjå Telemann. Her Pieter Bruegel den eldres (1525–1569) måleri «Bondebryllaupet».
Hjå Telemann er det mangfaldet som utgjer einskapen.
Bondske rytmar og melodiar førekjem hjå Telemann. Her Pieter Bruegel den eldres (1525–1569) måleri «Bondebryllaupet».
Hjå Telemann er det mangfaldet som utgjer einskapen.
Michael Schönheit spelar på eit John Broadwood & Sons-hammarklaver frå 1805.
Foto: Bonhams
Eit spesielt instrument er ikkje nok for å gjera musiseringa interessant.
Michael Schönheit spelar på eit John Broadwood & Sons-hammarklaver frå 1805.
Foto: Bonhams
Eit spesielt instrument er ikkje nok for å gjera musiseringa interessant.
Michael Schönheit spelar på eit John Broadwood & Sons-hammarklaver frå 1805.
Foto: Bonhams
Eit spesielt instrument er ikkje nok for å gjera musiseringa interessant.
Franskmenn mot austerrikarar i slaget ved Arcole i Nord-Italia i 1796. Måleri av Horace Vernet (1789–1863).
Haydns «Paukemesse» er ei bøn om fred i ei verd av krig.
Franskmenn mot austerrikarar i slaget ved Arcole i Nord-Italia i 1796. Måleri av Horace Vernet (1789–1863).
Haydns «Paukemesse» er ei bøn om fred i ei verd av krig.
Franskmenn mot austerrikarar i slaget ved Arcole i Nord-Italia i 1796. Måleri av Horace Vernet (1789–1863).
Haydns «Paukemesse» er ei bøn om fred i ei verd av krig.