Sjur Haga Bringeland er musikar, musikkvitar og fast skribent i DAG OG TID, der han kvar veke melder ei ny innspeling av klassisk musikk. Stundom skriv han òg festivalreportasjar og reiseskildringar om kunst og kultur, særleg frå Italia og Tyskland, og om jakt, fiske og friluftsliv i meir heimlege strok. Blokkfløytisten Bringeland er sertifisert viltslaktar og har to mastergradar i høvesvis blokkfløytespel og blokkfløytehistorie. Til dagleg arbeider han som doktorgradsstipendiat ved Senter for Griegforskning på Universitetet i Bergen, der han skriv avhandling om yndlingskomponisten sin, Johann Sebastian Bach.
Den austerrikske dirigenten Nikolaus Harnoncourt (1929–2016).
Foto: Styriarte
Chamber Orchestra of Europe hyllar Harnoncourt med kvadrupelalbum.
Den austerrikske dirigenten Nikolaus Harnoncourt (1929–2016).
Foto: Styriarte
Chamber Orchestra of Europe hyllar Harnoncourt med kvadrupelalbum.
Den austerrikske dirigenten Nikolaus Harnoncourt (1929–2016).
Foto: Styriarte
Chamber Orchestra of Europe hyllar Harnoncourt med kvadrupelalbum.
Det tyske ensemblet NeoBarock held eit jamt høgt nivå.
Foto: Patrick Essex
For Kirnberger var J.S. Bach på alle måtar den største musikaren.
Det tyske ensemblet NeoBarock held eit jamt høgt nivå.
Foto: Patrick Essex
For Kirnberger var J.S. Bach på alle måtar den største musikaren.
Det tyske ensemblet NeoBarock held eit jamt høgt nivå.
Foto: Patrick Essex
For Kirnberger var J.S. Bach på alle måtar den største musikaren.
Luccas domkyrkje, San Martino, blei reist i romansk stil kring 1200. Berre vestfronten, som me ser her, har bevart det opphavlege preget.
Foto: Sjur Haga Bringeland
LUCCA: For mellomaldermennesket var krusifikset Volto Santo ei sann attgjeving av Kristi andlet.
Luccas domkyrkje, San Martino, blei reist i romansk stil kring 1200. Berre vestfronten, som me ser her, har bevart det opphavlege preget.
Foto: Sjur Haga Bringeland
LUCCA: For mellomaldermennesket var krusifikset Volto Santo ei sann attgjeving av Kristi andlet.
Luccas domkyrkje, San Martino, blei reist i romansk stil kring 1200. Berre vestfronten, som me ser her, har bevart det opphavlege preget.
Foto: Sjur Haga Bringeland
LUCCA: For mellomaldermennesket var krusifikset Volto Santo ei sann attgjeving av Kristi andlet.
Galant systematikk: Georg Philipp Telemann (1681–1767) på eit koparstikk frå 1740-åra.
Andrea Coen realiserer Telemanns underfundige danseprosjekt.
Galant systematikk: Georg Philipp Telemann (1681–1767) på eit koparstikk frå 1740-åra.
Andrea Coen realiserer Telemanns underfundige danseprosjekt.
Galant systematikk: Georg Philipp Telemann (1681–1767) på eit koparstikk frå 1740-åra.
Andrea Coen realiserer Telemanns underfundige danseprosjekt.
Cembalisten Angelica Selmo og blokkfløytisten Fabiano Martignago.
Foto: Brilliant Classics
Ei sober tolking av Galliards sonatar.
Cembalisten Angelica Selmo og blokkfløytisten Fabiano Martignago.
Foto: Brilliant Classics
Ei sober tolking av Galliards sonatar.
Cembalisten Angelica Selmo og blokkfløytisten Fabiano Martignago.
Foto: Brilliant Classics
Ei sober tolking av Galliards sonatar.
Jesu fødsel, avbilda i ei engelsk messebok frå 1300-talet.
For herrnhutarane var det ikkje berre enkel salmesong som galt.
Jesu fødsel, avbilda i ei engelsk messebok frå 1300-talet.
For herrnhutarane var det ikkje berre enkel salmesong som galt.
Jesu fødsel, avbilda i ei engelsk messebok frå 1300-talet.
For herrnhutarane var det ikkje berre enkel salmesong som galt.