Sjur Haga Bringeland er musikar, musikkvitar og fast skribent i DAG OG TID, der han kvar veke melder ei ny innspeling av klassisk musikk. Stundom skriv han òg festivalreportasjar og reiseskildringar om kunst og kultur, særleg frå Italia og Tyskland, og om jakt, fiske og friluftsliv i meir heimlege strok. Blokkfløytisten Bringeland er sertifisert viltslaktar og har to mastergradar i høvesvis blokkfløytespel og blokkfløytehistorie. Til dagleg arbeider han som doktorgradsstipendiat ved Senter for Griegforskning på Universitetet i Bergen, der han skriv avhandling om yndlingskomponisten sin, Johann Sebastian Bach.
Den russiske komponisten Pjotr Tsjajkovskij (1840–1893). Målarstykke frå 1893 av Nikolaj Dmitrijevitsj Kuznetsov.
Tsjajkovskij-tolkingane til Kraggerud og Arktisk Filharmoni er ujamne.
Den russiske komponisten Pjotr Tsjajkovskij (1840–1893). Målarstykke frå 1893 av Nikolaj Dmitrijevitsj Kuznetsov.
Tsjajkovskij-tolkingane til Kraggerud og Arktisk Filharmoni er ujamne.
Den russiske komponisten Pjotr Tsjajkovskij (1840–1893). Målarstykke frå 1893 av Nikolaj Dmitrijevitsj Kuznetsov.
Tsjajkovskij-tolkingane til Kraggerud og Arktisk Filharmoni er ujamne.
Det tyske koret og barokkorkesteret Gaechinger Cantorey.
Foto: Martin Förster
Gaechinger Cantorey spelar to kantatar frå Bachs hektiske sommar i 1723.
Det tyske koret og barokkorkesteret Gaechinger Cantorey.
Foto: Martin Förster
Gaechinger Cantorey spelar to kantatar frå Bachs hektiske sommar i 1723.
Det tyske koret og barokkorkesteret Gaechinger Cantorey.
Foto: Martin Förster
Gaechinger Cantorey spelar to kantatar frå Bachs hektiske sommar i 1723.
Den komplett marmorkledde soknekyrkja San Michele in Foro blei påbyrja i 1143 og har Luccas prektigaste romanske fasade.
Foto: Sjur Haga Bringeland
LUCCA: Venleiken til San Michele-kyrkja ligg i det plastiske steinhoggararbeidet som yrer av utkropne detaljar.
Den komplett marmorkledde soknekyrkja San Michele in Foro blei påbyrja i 1143 og har Luccas prektigaste romanske fasade.
Foto: Sjur Haga Bringeland
LUCCA: Venleiken til San Michele-kyrkja ligg i det plastiske steinhoggararbeidet som yrer av utkropne detaljar.
Den komplett marmorkledde soknekyrkja San Michele in Foro blei påbyrja i 1143 og har Luccas prektigaste romanske fasade.
Foto: Sjur Haga Bringeland
LUCCA: Venleiken til San Michele-kyrkja ligg i det plastiske steinhoggararbeidet som yrer av utkropne detaljar.
Luca Signorellis freskomåleri med Antikrists preike i Cappella Nuova i domkyrkja. Nedst til venstre skodar kunstnaren mot oss.
Foto: Sjur Haga Bringeland
ORVIETO: I domkyrkja skapte Signorelli si fengjande framstilling av ein falsk profet med Satan sjølv som sufflør.
Luca Signorellis freskomåleri med Antikrists preike i Cappella Nuova i domkyrkja. Nedst til venstre skodar kunstnaren mot oss.
Foto: Sjur Haga Bringeland
ORVIETO: I domkyrkja skapte Signorelli si fengjande framstilling av ein falsk profet med Satan sjølv som sufflør.
Luca Signorellis freskomåleri med Antikrists preike i Cappella Nuova i domkyrkja. Nedst til venstre skodar kunstnaren mot oss.
Foto: Sjur Haga Bringeland
ORVIETO: I domkyrkja skapte Signorelli si fengjande framstilling av ein falsk profet med Satan sjølv som sufflør.
Ludwig van Beethoven (1770–1827) måla av Joseph Karl Stieler kring 1820.
Den 22. desember 1808 blei ein av dei viktigaste konsertane i musikkhistoria halden i Wien.
Ludwig van Beethoven (1770–1827) måla av Joseph Karl Stieler kring 1820.
Den 22. desember 1808 blei ein av dei viktigaste konsertane i musikkhistoria halden i Wien.
Ludwig van Beethoven (1770–1827) måla av Joseph Karl Stieler kring 1820.
Den 22. desember 1808 blei ein av dei viktigaste konsertane i musikkhistoria halden i Wien.
Christian Müller-orgelet frå 1730-åra i St. Bavo-kyrkja i Harlem.
Foto: Harm ten Napel / Wikipedia
Bachs «vesle orgelbok» er stor.
Christian Müller-orgelet frå 1730-åra i St. Bavo-kyrkja i Harlem.
Foto: Harm ten Napel / Wikipedia
Bachs «vesle orgelbok» er stor.
Christian Müller-orgelet frå 1730-åra i St. Bavo-kyrkja i Harlem.
Foto: Harm ten Napel / Wikipedia
Bachs «vesle orgelbok» er stor.