Sjur Haga Bringeland er musikar, musikkvitar og fast skribent i DAG OG TID, der han kvar veke melder ei ny innspeling av klassisk musikk. Stundom skriv han òg festivalreportasjar og reiseskildringar om kunst og kultur, særleg frå Italia og Tyskland, og om jakt, fiske og friluftsliv i meir heimlege strok. Blokkfløytisten Bringeland er sertifisert viltslaktar og har to mastergradar i høvesvis blokkfløytespel og blokkfløytehistorie. Til dagleg arbeider han som doktorgradsstipendiat ved Senter for Griegforskning på Universitetet i Bergen, der han skriv avhandling om yndlingskomponisten sin, Johann Sebastian Bach.
Frå midten av 1800-talet auka interessa for sportsfiske hjå kondisjonerte nordmenn. Knud Knudsen (1832–1915) har her fotografert to av dei i Bondhusdalen i Kvinnherad.
Foto: K. Knudsen / Universitetetsbiblioteket i Bergen
Då Norges Jeger- og Fiskerforbund blei stifta for 150 år sidan, var motivet å halda arbeidarklassen og husmenn unna viltet og fisken.
Frå midten av 1800-talet auka interessa for sportsfiske hjå kondisjonerte nordmenn. Knud Knudsen (1832–1915) har her fotografert to av dei i Bondhusdalen i Kvinnherad.
Foto: K. Knudsen / Universitetetsbiblioteket i Bergen
Då Norges Jeger- og Fiskerforbund blei stifta for 150 år sidan, var motivet å halda arbeidarklassen og husmenn unna viltet og fisken.
Frå midten av 1800-talet auka interessa for sportsfiske hjå kondisjonerte nordmenn. Knud Knudsen (1832–1915) har her fotografert to av dei i Bondhusdalen i Kvinnherad.
Foto: K. Knudsen / Universitetetsbiblioteket i Bergen
Då Norges Jeger- og Fiskerforbund blei stifta for 150 år sidan, var motivet å halda arbeidarklassen og husmenn unna viltet og fisken.
Det store Silbermann-orgelet i Freiberg domkyrkje stod ferdig i 1714.
Foto: Sjur Haga Bringeland
Silbermanns meisterstykke syner at fattigdom kan redda eit orgel.
Det store Silbermann-orgelet i Freiberg domkyrkje stod ferdig i 1714.
Foto: Sjur Haga Bringeland
Silbermanns meisterstykke syner at fattigdom kan redda eit orgel.
Det store Silbermann-orgelet i Freiberg domkyrkje stod ferdig i 1714.
Foto: Sjur Haga Bringeland
Silbermanns meisterstykke syner at fattigdom kan redda eit orgel.
Den norske trompetisten Tine Thing Helseth.
Foto: Anna-Julia Granberg
Det er liv og rørsle i Tine Thing Helseths trompettone.
Den norske trompetisten Tine Thing Helseth.
Foto: Anna-Julia Granberg
Det er liv og rørsle i Tine Thing Helseths trompettone.
Den norske trompetisten Tine Thing Helseth.
Foto: Anna-Julia Granberg
Det er liv og rørsle i Tine Thing Helseths trompettone.
Den russiske komponisten Sergej Prokofjev (1891–1953).
Foto: Library of Congress
Oslo-Filharmonien spelar to sovjetiske symfonikarar som fall i unåde.
Den russiske komponisten Sergej Prokofjev (1891–1953).
Foto: Library of Congress
Oslo-Filharmonien spelar to sovjetiske symfonikarar som fall i unåde.
Den russiske komponisten Sergej Prokofjev (1891–1953).
Foto: Library of Congress
Oslo-Filharmonien spelar to sovjetiske symfonikarar som fall i unåde.
Arve Moen Bergset og Håvard Gimse i Troldsalen.
Foto: Magnus Skrede
Bergset og Gimse baud på folkemusikk og kunstmusikalske omarbeidingar i Troldsalen.
Arve Moen Bergset og Håvard Gimse i Troldsalen.
Foto: Magnus Skrede
Bergset og Gimse baud på folkemusikk og kunstmusikalske omarbeidingar i Troldsalen.
Arve Moen Bergset og Håvard Gimse i Troldsalen.
Foto: Magnus Skrede
Bergset og Gimse baud på folkemusikk og kunstmusikalske omarbeidingar i Troldsalen.
Med hemnlyst og råskap skal «Kjempeviseslåtten» spelast. Glasvindauga dirra av Gimses harde anslag.
Foto: Thor Brødreskift
Pianisten Håvard Gimse briljerte på Harald Sæveruds draumestøl i Fana.
Med hemnlyst og råskap skal «Kjempeviseslåtten» spelast. Glasvindauga dirra av Gimses harde anslag.
Foto: Thor Brødreskift
Pianisten Håvard Gimse briljerte på Harald Sæveruds draumestøl i Fana.
Med hemnlyst og råskap skal «Kjempeviseslåtten» spelast. Glasvindauga dirra av Gimses harde anslag.
Foto: Thor Brødreskift
Pianisten Håvard Gimse briljerte på Harald Sæveruds draumestøl i Fana.