Sjur Haga Bringeland er musikar, musikkvitar og fast skribent i DAG OG TID, der han kvar veke melder ei ny innspeling av klassisk musikk. Stundom skriv han òg festivalreportasjar og reiseskildringar om kunst og kultur, særleg frå Italia og Tyskland, og om jakt, fiske og friluftsliv i meir heimlege strok. Blokkfløytisten Bringeland er sertifisert viltslaktar og har to mastergradar i høvesvis blokkfløytespel og blokkfløytehistorie. Til dagleg arbeider han som doktorgradsstipendiat ved Senter for Griegforskning på Universitetet i Bergen, der han skriv avhandling om yndlingskomponisten sin, Johann Sebastian Bach.
Hans Fredrik Gude (1825–1903): «Fjordlandskap fra Balestrand» (eigentleg «Norwegische Landschaft», 1848). Olje på lerret, 102 x 127 cm.
Foto: Blomqvist
Neste år blir eit ukjent meisterverk for fyrste gong tilgjengeleg for det norske publikummet.
Hans Fredrik Gude (1825–1903): «Fjordlandskap fra Balestrand» (eigentleg «Norwegische Landschaft», 1848). Olje på lerret, 102 x 127 cm.
Foto: Blomqvist
Neste år blir eit ukjent meisterverk for fyrste gong tilgjengeleg for det norske publikummet.
Hans Fredrik Gude (1825–1903): «Fjordlandskap fra Balestrand» (eigentleg «Norwegische Landschaft», 1848). Olje på lerret, 102 x 127 cm.
Foto: Blomqvist
Neste år blir eit ukjent meisterverk for fyrste gong tilgjengeleg for det norske publikummet.
Den norske komponisten Johan Kvandal (1919–1999), her fotografert i Hamburg i 1974.
Foto: Privat
Johan Kvandals romansar for sopran og klaver syner eit imponerande stilistisk og uttrykksmessig spenn.
Den norske komponisten Johan Kvandal (1919–1999), her fotografert i Hamburg i 1974.
Foto: Privat
Johan Kvandals romansar for sopran og klaver syner eit imponerande stilistisk og uttrykksmessig spenn.
Den norske komponisten Johan Kvandal (1919–1999), her fotografert i Hamburg i 1974.
Foto: Privat
Johan Kvandals romansar for sopran og klaver syner eit imponerande stilistisk og uttrykksmessig spenn.
Spelepulten til Hermann Eule-orgelet i Sofienberg kyrkje i Oslo.
Foto: Anna-Julia Granberg
Halgeir Schiager får fram klangrikdomen i tysk romantisk orgelmusikk.
Spelepulten til Hermann Eule-orgelet i Sofienberg kyrkje i Oslo.
Foto: Anna-Julia Granberg
Halgeir Schiager får fram klangrikdomen i tysk romantisk orgelmusikk.
Spelepulten til Hermann Eule-orgelet i Sofienberg kyrkje i Oslo.
Foto: Anna-Julia Granberg
Halgeir Schiager får fram klangrikdomen i tysk romantisk orgelmusikk.
Utsnitt frå J.M.W. Turners (1775–1851) måleri «The Fighting Temeraire, tugged to her last berth to be broken up, 1838».
Framsteg har sin pris, òg for hornistar.
Utsnitt frå J.M.W. Turners (1775–1851) måleri «The Fighting Temeraire, tugged to her last berth to be broken up, 1838».
Framsteg har sin pris, òg for hornistar.
Utsnitt frå J.M.W. Turners (1775–1851) måleri «The Fighting Temeraire, tugged to her last berth to be broken up, 1838».
Framsteg har sin pris, òg for hornistar.
Ein original Mälzel-metronom (kring 1816) av typen Beethoven nytta. Teikningane er frå oppfinnaren J.N. Mälzels patentsøknad (London 1815).
Foto: PLOS One
Beethoven var den fyrste store komponisten som nytta metronom for å notera eksakt kor snøgt komposisjonane skulle spelast. Kvifor blir stykka hans i dag likevel framførte i svært ulikt tempo?
Ein original Mälzel-metronom (kring 1816) av typen Beethoven nytta. Teikningane er frå oppfinnaren J.N. Mälzels patentsøknad (London 1815).
Foto: PLOS One
Beethoven var den fyrste store komponisten som nytta metronom for å notera eksakt kor snøgt komposisjonane skulle spelast. Kvifor blir stykka hans i dag likevel framførte i svært ulikt tempo?
Ein original Mälzel-metronom (kring 1816) av typen Beethoven nytta. Teikningane er frå oppfinnaren J.N. Mälzels patentsøknad (London 1815).
Foto: PLOS One
Beethoven var den fyrste store komponisten som nytta metronom for å notera eksakt kor snøgt komposisjonane skulle spelast. Kvifor blir stykka hans i dag likevel framførte i svært ulikt tempo?
Den katalanske gambisten og dirigenten Jordi Savall.
Foto: Molina Visualis
Jordi Savalls tolking av J.S. Bachs Juleoratorium haltar.
Den katalanske gambisten og dirigenten Jordi Savall.
Foto: Molina Visualis
Jordi Savalls tolking av J.S. Bachs Juleoratorium haltar.
Den katalanske gambisten og dirigenten Jordi Savall.
Foto: Molina Visualis
Jordi Savalls tolking av J.S. Bachs Juleoratorium haltar.