Sjur Haga Bringeland er musikar, musikkvitar og fast skribent i DAG OG TID, der han kvar veke melder ei ny innspeling av klassisk musikk. Stundom skriv han òg festivalreportasjar og reiseskildringar om kunst og kultur, særleg frå Italia og Tyskland, og om jakt, fiske og friluftsliv i meir heimlege strok. Blokkfløytisten Bringeland er sertifisert viltslaktar og har to mastergradar i høvesvis blokkfløytespel og blokkfløytehistorie. Til dagleg arbeider han som doktorgradsstipendiat ved Senter for Griegforskning på Universitetet i Bergen, der han skriv avhandling om yndlingskomponisten sin, Johann Sebastian Bach.
Korenbeurs (kornbørsen) i Amsterdam med Oude Kerks kyrkjetårn i bakgrunnen. Kolorert koparstikk frå midten av 1700-talet.
Korleis klang den nederlandske orkestermusikken på Vivaldi, Bach og Händels tid?
Korenbeurs (kornbørsen) i Amsterdam med Oude Kerks kyrkjetårn i bakgrunnen. Kolorert koparstikk frå midten av 1700-talet.
Korleis klang den nederlandske orkestermusikken på Vivaldi, Bach og Händels tid?
Korenbeurs (kornbørsen) i Amsterdam med Oude Kerks kyrkjetårn i bakgrunnen. Kolorert koparstikk frå midten av 1700-talet.
Korleis klang den nederlandske orkestermusikken på Vivaldi, Bach og Händels tid?
Gaspare Torelli budde i den norditalienske byen Padova. Utsnitt frå måleriet «Il Pra della Valle in Padova» frå 1740-talet av Canaletto (1697–1768).
Gaspare Torellis canzonetta-samling fortener ei betre innspeling.
Gaspare Torelli budde i den norditalienske byen Padova. Utsnitt frå måleriet «Il Pra della Valle in Padova» frå 1740-talet av Canaletto (1697–1768).
Gaspare Torellis canzonetta-samling fortener ei betre innspeling.
Gaspare Torelli budde i den norditalienske byen Padova. Utsnitt frå måleriet «Il Pra della Valle in Padova» frå 1740-talet av Canaletto (1697–1768).
Gaspare Torellis canzonetta-samling fortener ei betre innspeling.
«Berre Sylvius skal spela lutt.» Koparstikk av Bartolomeo Folin (Leipzig, 1776).
Wolfgang Rübsam spelar luttmusikken til Weiss på luttcembalo.
«Berre Sylvius skal spela lutt.» Koparstikk av Bartolomeo Folin (Leipzig, 1776).
Wolfgang Rübsam spelar luttmusikken til Weiss på luttcembalo.
«Berre Sylvius skal spela lutt.» Koparstikk av Bartolomeo Folin (Leipzig, 1776).
Wolfgang Rübsam spelar luttmusikken til Weiss på luttcembalo.
Utsnitt frå «Fredrik den stores fløytekonsert i Sanssouci» (1852), måla av Adolph von Menzel (1815–1905).
Ensemble Barockin’ får fram improvisasjonen bak Bachs musikalske offer.
Utsnitt frå «Fredrik den stores fløytekonsert i Sanssouci» (1852), måla av Adolph von Menzel (1815–1905).
Ensemble Barockin’ får fram improvisasjonen bak Bachs musikalske offer.
Utsnitt frå «Fredrik den stores fløytekonsert i Sanssouci» (1852), måla av Adolph von Menzel (1815–1905).
Ensemble Barockin’ får fram improvisasjonen bak Bachs musikalske offer.
Hans Fredrik Gude (1825–1903): «Fjordlandskap fra Balestrand» (eigentleg «Norwegische Landschaft», 1848). Olje på lerret, 102 x 127 cm.
Foto: Blomqvist
Neste år blir eit ukjent meisterverk for fyrste gong tilgjengeleg for det norske publikummet.
Hans Fredrik Gude (1825–1903): «Fjordlandskap fra Balestrand» (eigentleg «Norwegische Landschaft», 1848). Olje på lerret, 102 x 127 cm.
Foto: Blomqvist
Neste år blir eit ukjent meisterverk for fyrste gong tilgjengeleg for det norske publikummet.
Hans Fredrik Gude (1825–1903): «Fjordlandskap fra Balestrand» (eigentleg «Norwegische Landschaft», 1848). Olje på lerret, 102 x 127 cm.
Foto: Blomqvist
Neste år blir eit ukjent meisterverk for fyrste gong tilgjengeleg for det norske publikummet.
Mezzosopranen Marianne Beate Kielland syng 22 songar av Gisle Kverndokk.
Foto: Lena Lahti
Gisle Kverndokk søkjer etter den gode melodien i songane sine.
Mezzosopranen Marianne Beate Kielland syng 22 songar av Gisle Kverndokk.
Foto: Lena Lahti
Gisle Kverndokk søkjer etter den gode melodien i songane sine.
Mezzosopranen Marianne Beate Kielland syng 22 songar av Gisle Kverndokk.
Foto: Lena Lahti
Gisle Kverndokk søkjer etter den gode melodien i songane sine.