Sjur Haga Bringeland er musikar, musikkvitar og fast skribent i DAG OG TID, der han kvar veke melder ei ny innspeling av klassisk musikk. Stundom skriv han òg festivalreportasjar og reiseskildringar om kunst og kultur, særleg frå Italia og Tyskland, og om jakt, fiske og friluftsliv i meir heimlege strok. Blokkfløytisten Bringeland er sertifisert viltslaktar og har to mastergradar i høvesvis blokkfløytespel og blokkfløytehistorie. Til dagleg arbeider han som doktorgradsstipendiat ved Senter for Griegforskning på Universitetet i Bergen, der han skriv avhandling om yndlingskomponisten sin, Johann Sebastian Bach.
Kurfyrstinna av Sachsen: Christiane Eberhardine von Brandenburg-Bayreuth (1671–1727) på eit kolorert koparstikk frå 1751.
J.S. Bachs «sørgjeode» er ei subtil hylling av ein politisk dissident.
Kurfyrstinna av Sachsen: Christiane Eberhardine von Brandenburg-Bayreuth (1671–1727) på eit kolorert koparstikk frå 1751.
J.S. Bachs «sørgjeode» er ei subtil hylling av ein politisk dissident.
Kurfyrstinna av Sachsen: Christiane Eberhardine von Brandenburg-Bayreuth (1671–1727) på eit kolorert koparstikk frå 1751.
J.S. Bachs «sørgjeode» er ei subtil hylling av ein politisk dissident.
J.S. Bach-bysten i tyske Köthen.
Foto: Sjur Haga Bringeland
Gambisten Rignol tek føre seg av cellolitteraturens pièce de résistance.
J.S. Bach-bysten i tyske Köthen.
Foto: Sjur Haga Bringeland
Gambisten Rignol tek føre seg av cellolitteraturens pièce de résistance.
J.S. Bach-bysten i tyske Köthen.
Foto: Sjur Haga Bringeland
Gambisten Rignol tek føre seg av cellolitteraturens pièce de résistance.
Villa d’Estes mest kjente hagemotiv: tverraksen i hagen med fiskedammar og den triumfbogeforma Orgelfontena øvst bak.
Foto: Sjur Haga Bringeland
TIVOLI: I Villa d’Este blir skiljet mellom kunst og natur oppløyst i vatn.
Villa d’Estes mest kjente hagemotiv: tverraksen i hagen med fiskedammar og den triumfbogeforma Orgelfontena øvst bak.
Foto: Sjur Haga Bringeland
TIVOLI: I Villa d’Este blir skiljet mellom kunst og natur oppløyst i vatn.
Villa d’Estes mest kjente hagemotiv: tverraksen i hagen med fiskedammar og den triumfbogeforma Orgelfontena øvst bak.
Foto: Sjur Haga Bringeland
TIVOLI: I Villa d’Este blir skiljet mellom kunst og natur oppløyst i vatn.
Det kultiske klimaks: Toppen av Fortuna-tempelet er forma som eit teater. Herifrå skimtar ein på klåre dagar Roma og Tyrrenhavet i vest.
Foto: Sjur Haga Bringeland
PALESTRINA: Med Fortuna Primigenia-tempelet fridde romarane seg frå hevdvunnen byggjeskikk og omskapte for fyrste gong eit naturleg høgdedrag til kolossalarkitektur.
Det kultiske klimaks: Toppen av Fortuna-tempelet er forma som eit teater. Herifrå skimtar ein på klåre dagar Roma og Tyrrenhavet i vest.
Foto: Sjur Haga Bringeland
PALESTRINA: Med Fortuna Primigenia-tempelet fridde romarane seg frå hevdvunnen byggjeskikk og omskapte for fyrste gong eit naturleg høgdedrag til kolossalarkitektur.
Det kultiske klimaks: Toppen av Fortuna-tempelet er forma som eit teater. Herifrå skimtar ein på klåre dagar Roma og Tyrrenhavet i vest.
Foto: Sjur Haga Bringeland
PALESTRINA: Med Fortuna Primigenia-tempelet fridde romarane seg frå hevdvunnen byggjeskikk og omskapte for fyrste gong eit naturleg høgdedrag til kolossalarkitektur.
NJFFs fyrste emblem, frå 1880-åra.
NJFFs fyrste emblem, frå 1880-åra.
NJFFs fyrste emblem, frå 1880-åra.
Jean-Philippe Rameau (1683–1764). Byste av J.-J. Caffieri frå 1760.
Foto: Musée des Beaux-Arts, Dijon
Det er ikkje solisten som gjer dette albumet interessant.
Jean-Philippe Rameau (1683–1764). Byste av J.-J. Caffieri frå 1760.
Foto: Musée des Beaux-Arts, Dijon
Det er ikkje solisten som gjer dette albumet interessant.
Jean-Philippe Rameau (1683–1764). Byste av J.-J. Caffieri frå 1760.
Foto: Musée des Beaux-Arts, Dijon
Det er ikkje solisten som gjer dette albumet interessant.