Sjur Haga Bringeland er musikar, musikkvitar og fast skribent i DAG OG TID, der han kvar veke melder ei ny innspeling av klassisk musikk. Stundom skriv han òg festivalreportasjar og reiseskildringar om kunst og kultur, særleg frå Italia og Tyskland, og om jakt, fiske og friluftsliv i meir heimlege strok. Blokkfløytisten Bringeland er sertifisert viltslaktar og har to mastergradar i høvesvis blokkfløytespel og blokkfløytehistorie. Til dagleg arbeider han som doktorgradsstipendiat ved Senter for Griegforskning på Universitetet i Bergen, der han skriv avhandling om yndlingskomponisten sin, Johann Sebastian Bach.
Musiserande englar i Vittore Carpaccios (ca. 1460–1526) «Jesu framstilling i tempelet» frå Accademia-galleriet i Venezia.
Foto: Sjur Haga Bringeland
Besetning og repertoar skil desse to albuma frå kvarande. Men klangidealet har dei sams.
Musiserande englar i Vittore Carpaccios (ca. 1460–1526) «Jesu framstilling i tempelet» frå Accademia-galleriet i Venezia.
Foto: Sjur Haga Bringeland
Besetning og repertoar skil desse to albuma frå kvarande. Men klangidealet har dei sams.
Musiserande englar i Vittore Carpaccios (ca. 1460–1526) «Jesu framstilling i tempelet» frå Accademia-galleriet i Venezia.
Foto: Sjur Haga Bringeland
Besetning og repertoar skil desse to albuma frå kvarande. Men klangidealet har dei sams.
Altarbilete (polyptykon) av Giotto di Bondone (1267–1337) i nasjonalgalleriet i Bologna.
Foto: Sjur Haga Bringeland
Korleis lét musikken til hyrdingane på Betlehemsmarka?
Altarbilete (polyptykon) av Giotto di Bondone (1267–1337) i nasjonalgalleriet i Bologna.
Foto: Sjur Haga Bringeland
Korleis lét musikken til hyrdingane på Betlehemsmarka?
Altarbilete (polyptykon) av Giotto di Bondone (1267–1337) i nasjonalgalleriet i Bologna.
Foto: Sjur Haga Bringeland
Korleis lét musikken til hyrdingane på Betlehemsmarka?
Detalj med Josef og Maria frå målarstykket «Folketeljinga i Betlehem» (1566) av Pieter Brueghel den eldre (1525–1569).
Musikalsk og språkleg mangfald pregar Calmus Ensembles juleplate.
Detalj med Josef og Maria frå målarstykket «Folketeljinga i Betlehem» (1566) av Pieter Brueghel den eldre (1525–1569).
Musikalsk og språkleg mangfald pregar Calmus Ensembles juleplate.
Detalj med Josef og Maria frå målarstykket «Folketeljinga i Betlehem» (1566) av Pieter Brueghel den eldre (1525–1569).
Musikalsk og språkleg mangfald pregar Calmus Ensembles juleplate.
I Stefansdomen i Wien er eit av vår tids største orgelprosjekt fullført.
Foto: Sjur Haga Bringeland
Domorganisten ved Stefansdomen i Wien presenterer sitt nye gigantorgel.
I Stefansdomen i Wien er eit av vår tids største orgelprosjekt fullført.
Foto: Sjur Haga Bringeland
Domorganisten ved Stefansdomen i Wien presenterer sitt nye gigantorgel.
I Stefansdomen i Wien er eit av vår tids største orgelprosjekt fullført.
Foto: Sjur Haga Bringeland
Domorganisten ved Stefansdomen i Wien presenterer sitt nye gigantorgel.
Den italienske komponisten Giuseppe Verdi (1813–1901) fotografert i 1893.
Giuseppe Verdis vakre strykekvartett var ei plante i feil klima.
Den italienske komponisten Giuseppe Verdi (1813–1901) fotografert i 1893.
Giuseppe Verdis vakre strykekvartett var ei plante i feil klima.
Den italienske komponisten Giuseppe Verdi (1813–1901) fotografert i 1893.
Giuseppe Verdis vakre strykekvartett var ei plante i feil klima.
Brokete instrumentsamansetning: Ensemblet Ludwig Chamber Players.
Foto: LCP Promo
Er det lov å fikla med Ludwig van Beethovens meisterverk?
Brokete instrumentsamansetning: Ensemblet Ludwig Chamber Players.
Foto: LCP Promo
Er det lov å fikla med Ludwig van Beethovens meisterverk?
Brokete instrumentsamansetning: Ensemblet Ludwig Chamber Players.
Foto: LCP Promo
Er det lov å fikla med Ludwig van Beethovens meisterverk?