Sjur Haga Bringeland er musikar, musikkvitar og fast skribent i DAG OG TID, der han kvar veke melder ei ny innspeling av klassisk musikk. Stundom skriv han òg festivalreportasjar og reiseskildringar om kunst og kultur, særleg frå Italia og Tyskland, og om jakt, fiske og friluftsliv i meir heimlege strok. Blokkfløytisten Bringeland er sertifisert viltslaktar og har to mastergradar i høvesvis blokkfløytespel og blokkfløytehistorie. Til dagleg arbeider han som doktorgradsstipendiat ved Senter for Griegforskning på Universitetet i Bergen, der han skriv avhandling om yndlingskomponisten sin, Johann Sebastian Bach.
Den norske komponisten Otto Winter-Hjelm (1837–1931).
Foto frå CD-omslaget
Kringkastingsorkesteret spelar Otto Winter-Hjelms to symfoniar med driv.
Den norske komponisten Otto Winter-Hjelm (1837–1931).
Foto frå CD-omslaget
Kringkastingsorkesteret spelar Otto Winter-Hjelms to symfoniar med driv.
Den norske komponisten Otto Winter-Hjelm (1837–1931).
Foto frå CD-omslaget
Kringkastingsorkesteret spelar Otto Winter-Hjelms to symfoniar med driv.
Den armenske komponisten Aram Khatsjaturjan (1903–1978) frå Georgia på eit sovjetisk frimerke frå 1983.
Torleif Thedéen byggjer opp spenningsfulle frasar i Khatsjaturjans cellokonsert.
Den armenske komponisten Aram Khatsjaturjan (1903–1978) frå Georgia på eit sovjetisk frimerke frå 1983.
Torleif Thedéen byggjer opp spenningsfulle frasar i Khatsjaturjans cellokonsert.
Den armenske komponisten Aram Khatsjaturjan (1903–1978) frå Georgia på eit sovjetisk frimerke frå 1983.
Torleif Thedéen byggjer opp spenningsfulle frasar i Khatsjaturjans cellokonsert.
Krossfestingsscene måla av Fra Angelico (ca. 1395–1455) i kapittelsalen til San Marco-klosteret i Firenze.
Foto: Sjur Haga Bringeland
Les Talens Lyriques spelar kjend og ukjend kyrkjemusikk med napolitansk vri.
Krossfestingsscene måla av Fra Angelico (ca. 1395–1455) i kapittelsalen til San Marco-klosteret i Firenze.
Foto: Sjur Haga Bringeland
Les Talens Lyriques spelar kjend og ukjend kyrkjemusikk med napolitansk vri.
Krossfestingsscene måla av Fra Angelico (ca. 1395–1455) i kapittelsalen til San Marco-klosteret i Firenze.
Foto: Sjur Haga Bringeland
Les Talens Lyriques spelar kjend og ukjend kyrkjemusikk med napolitansk vri.
Santa Maria Assunta i Siena var den fyrste av dei store gotiske domkyrkjene i Toscana. Dei store runde bogane lengst bak i biletet er del av det som skulle blitt til hovudskipet i den nye kyrkja.
Foto: Matthias Kabel
SIENA: Krigane mellom italienske bystatar blei utkjempa med våpen og skjold, men òg med hammar og meisel.
Santa Maria Assunta i Siena var den fyrste av dei store gotiske domkyrkjene i Toscana. Dei store runde bogane lengst bak i biletet er del av det som skulle blitt til hovudskipet i den nye kyrkja.
Foto: Matthias Kabel
SIENA: Krigane mellom italienske bystatar blei utkjempa med våpen og skjold, men òg med hammar og meisel.
Santa Maria Assunta i Siena var den fyrste av dei store gotiske domkyrkjene i Toscana. Dei store runde bogane lengst bak i biletet er del av det som skulle blitt til hovudskipet i den nye kyrkja.
Foto: Matthias Kabel
SIENA: Krigane mellom italienske bystatar blei utkjempa med våpen og skjold, men òg med hammar og meisel.
Som 19-åring hylla Beethoven keisar Josef II (1741–1790). Måleri av Anton von Maron.
Alt som 20-åring var Beethoven seg sjølv lik.
Som 19-åring hylla Beethoven keisar Josef II (1741–1790). Måleri av Anton von Maron.
Alt som 20-åring var Beethoven seg sjølv lik.
Som 19-åring hylla Beethoven keisar Josef II (1741–1790). Måleri av Anton von Maron.
Alt som 20-åring var Beethoven seg sjølv lik.
Det norske ensemblet TrioTaus.
Foto: Andreas Ulvo
TrioTaus gjev Mozarts meisterverk ein personleg, humoristisk snert.
Det norske ensemblet TrioTaus.
Foto: Andreas Ulvo
TrioTaus gjev Mozarts meisterverk ein personleg, humoristisk snert.
Det norske ensemblet TrioTaus.
Foto: Andreas Ulvo
TrioTaus gjev Mozarts meisterverk ein personleg, humoristisk snert.