Sjur Haga Bringeland er musikar, musikkvitar og fast skribent i DAG OG TID, der han kvar veke melder ei ny innspeling av klassisk musikk. Stundom skriv han òg festivalreportasjar og reiseskildringar om kunst og kultur, særleg frå Italia og Tyskland, og om jakt, fiske og friluftsliv i meir heimlege strok. Blokkfløytisten Bringeland er sertifisert viltslaktar og har to mastergradar i høvesvis blokkfløytespel og blokkfløytehistorie. Til dagleg arbeider han som doktorgradsstipendiat ved Senter for Griegforskning på Universitetet i Bergen, der han skriv avhandling om yndlingskomponisten sin, Johann Sebastian Bach.
Den svenske fiolinisten Karin Hellquist.
Foto: Yusuke Suzuki
Korleis kan ein overskrida klangrammene til instrumentet sitt?
Den svenske fiolinisten Karin Hellquist.
Foto: Yusuke Suzuki
Korleis kan ein overskrida klangrammene til instrumentet sitt?
Den svenske fiolinisten Karin Hellquist.
Foto: Yusuke Suzuki
Korleis kan ein overskrida klangrammene til instrumentet sitt?
Holbergstatuen på Vågsallmenningen i Bergen frå 1884.
Foto: Wikimedia
Korleis var Holbergs musikksmak?
Holbergstatuen på Vågsallmenningen i Bergen frå 1884.
Foto: Wikimedia
Korleis var Holbergs musikksmak?
Holbergstatuen på Vågsallmenningen i Bergen frå 1884.
Foto: Wikimedia
Korleis var Holbergs musikksmak?
Cembalisten Masato Suzuki og bratsjisten Antoine Tamestit.
Foto: Norbert Prümen
Kor godt fungerer J.S. Bachs tre gambesonatar på bratsj?
Cembalisten Masato Suzuki og bratsjisten Antoine Tamestit.
Foto: Norbert Prümen
Kor godt fungerer J.S. Bachs tre gambesonatar på bratsj?
Cembalisten Masato Suzuki og bratsjisten Antoine Tamestit.
Foto: Norbert Prümen
Kor godt fungerer J.S. Bachs tre gambesonatar på bratsj?
Arnold Schönberg (1874–1951). Utsnitt av målarstykke av Richard Gerstl kring 1905.
Jamvel modernisten Schönberg hadde ei fortid som søt seinromantikar.
Arnold Schönberg (1874–1951). Utsnitt av målarstykke av Richard Gerstl kring 1905.
Jamvel modernisten Schönberg hadde ei fortid som søt seinromantikar.
Arnold Schönberg (1874–1951). Utsnitt av målarstykke av Richard Gerstl kring 1905.
Jamvel modernisten Schönberg hadde ei fortid som søt seinromantikar.
Michelangelos «Pietà» (ferdig 1499) i Peterskyrkja i Roma.
Foto: Sjur Haga Bringeland
Hjå Les Cris de Paris blir dei rustne naglane drivne gjennom Jesu hender.
Michelangelos «Pietà» (ferdig 1499) i Peterskyrkja i Roma.
Foto: Sjur Haga Bringeland
Hjå Les Cris de Paris blir dei rustne naglane drivne gjennom Jesu hender.
Michelangelos «Pietà» (ferdig 1499) i Peterskyrkja i Roma.
Foto: Sjur Haga Bringeland
Hjå Les Cris de Paris blir dei rustne naglane drivne gjennom Jesu hender.
Forhandlingane som førte til Freden i Utrecht i 1713, framstilt på eit kolorert koparstikk frå samtida.
Händel slår ikkje alltid på stortromma i fredsodane sine.
Forhandlingane som førte til Freden i Utrecht i 1713, framstilt på eit kolorert koparstikk frå samtida.
Händel slår ikkje alltid på stortromma i fredsodane sine.
Forhandlingane som førte til Freden i Utrecht i 1713, framstilt på eit kolorert koparstikk frå samtida.
Händel slår ikkje alltid på stortromma i fredsodane sine.