Sjur Haga Bringeland

Sjur Haga Bringeland er musikar, musikkvitar og fast skribent i DAG OG TID, der han kvar veke melder ei ny innspeling av klassisk musikk. Stundom skriv han òg festivalreportasjar og reiseskildringar om kunst og kultur, særleg frå Italia og Tyskland, og om jakt, fiske og friluftsliv i meir heimlege strok. Blokkfløytisten Bringeland er sertifisert viltslaktar og har to mastergradar i høvesvis blokkfløytespel og blokkfløytehistorie. Til dagleg arbeider han som doktorgradsstipendiat ved Senter for Griegforskning på Universitetet i Bergen, der han skriv avhandling om yndlingskomponisten sin, Johann Sebastian Bach.

sjurhabring@gmail.com

Artiklar

« 1 ... 46 47 48 49 50 51 52 ... 58 »
Forhandlingane som førte til Freden i Utrecht i 1713, framstilt på eit kolorert koparstikk frå samtida.

Forhandlingane som førte til Freden i Utrecht i 1713, framstilt på eit kolorert koparstikk frå samtida.

Forhandlingane som førte til Freden i Utrecht i 1713, framstilt på eit kolorert koparstikk frå samtida.

Forhandlingane som førte til Freden i Utrecht i 1713, framstilt på eit kolorert koparstikk frå samtida.

Forhandlingane som førte til Freden i Utrecht i 1713, framstilt på eit kolorert koparstikk frå samtida.

Forhandlingane som førte til Freden i Utrecht i 1713, framstilt på eit kolorert koparstikk frå samtida.

Den tysk-svenske komponisten Joseph Martin Kraus (1756–1792), her som student i 1775.

Den tysk-svenske komponisten Joseph Martin Kraus (1756–1792), her som student i 1775.

Den tysk-svenske komponisten Joseph Martin Kraus (1756–1792), her som student i 1775.

Den tysk-svenske komponisten Joseph Martin Kraus (1756–1792), her som student i 1775.

Den tysk-svenske komponisten Joseph Martin Kraus (1756–1792), her som student i 1775.

Den tysk-svenske komponisten Joseph Martin Kraus (1756–1792), her som student i 1775.

Reichskommissar Josef Terboven (nummer fire frå høgre i den opphøgde losjen) i Deutsches Theater i Oslo under ein operettepremiere i november 1941. Det Norske Teatret flytta inn hit i 1945 og blei til 1985.

Reichskommissar Josef Terboven (nummer fire frå høgre i den opphøgde losjen) i Deutsches Theater i Oslo under ein operettepremiere i november 1941. Det Norske Teatret flytta inn hit i 1945 og blei til 1985.

Foto: Riksarkivet

Reichskommissar Josef Terboven (nummer fire frå høgre i den opphøgde losjen) i Deutsches Theater i Oslo under ein operettepremiere i november 1941. Det Norske Teatret flytta inn hit i 1945 og blei til 1985.

Reichskommissar Josef Terboven (nummer fire frå høgre i den opphøgde losjen) i Deutsches Theater i Oslo under ein operettepremiere i november 1941. Det Norske Teatret flytta inn hit i 1945 og blei til 1985.

Foto: Riksarkivet

Reichskommissar Josef Terboven (nummer fire frå høgre i den opphøgde losjen) i Deutsches Theater i Oslo under ein operettepremiere i november 1941. Det Norske Teatret flytta inn hit i 1945 og blei til 1985.

Reichskommissar Josef Terboven (nummer fire frå høgre i den opphøgde losjen) i Deutsches Theater i Oslo under ein operettepremiere i november 1941. Det Norske Teatret flytta inn hit i 1945 og blei til 1985.

Foto: Riksarkivet

Mezzosopranen Marianne Beate Kielland.

Mezzosopranen Marianne Beate Kielland.

Foto: Lena Lahti

Mezzosopranen Marianne Beate Kielland.

Mezzosopranen Marianne Beate Kielland.

Foto: Lena Lahti

Mezzosopranen Marianne Beate Kielland.

Mezzosopranen Marianne Beate Kielland.

Foto: Lena Lahti

Velartikulert: pianisten Nils Anders Mortensen.

Velartikulert: pianisten Nils Anders Mortensen.

Foto: Trym Ivar Bergsmo

Velartikulert: pianisten Nils Anders Mortensen.

Velartikulert: pianisten Nils Anders Mortensen.

Foto: Trym Ivar Bergsmo

Velartikulert: pianisten Nils Anders Mortensen.

Velartikulert: pianisten Nils Anders Mortensen.

Foto: Trym Ivar Bergsmo

Leonardo da Vincis «Nattverden» var ferdig i 1497. Det var som om veggflata i matsalen til munkane i Milano opna seg til eit anna rom – aldri før hadde folk opplevd denne bibelske nøkkelscenen så nært og levande.

Leonardo da Vincis «Nattverden» var ferdig i 1497. Det var som om veggflata i matsalen til munkane i Milano opna seg til eit anna rom – aldri før hadde folk opplevd denne bibelske nøkkelscenen så nært og levande.

Leonardo da Vincis «Nattverden» var ferdig i 1497. Det var som om veggflata i matsalen til munkane i Milano opna seg til eit anna rom – aldri før hadde folk opplevd denne bibelske nøkkelscenen så nært og levande.

Leonardo da Vincis «Nattverden» var ferdig i 1497. Det var som om veggflata i matsalen til munkane i Milano opna seg til eit anna rom – aldri før hadde folk opplevd denne bibelske nøkkelscenen så nært og levande.

Leonardo da Vincis «Nattverden» var ferdig i 1497. Det var som om veggflata i matsalen til munkane i Milano opna seg til eit anna rom – aldri før hadde folk opplevd denne bibelske nøkkelscenen så nært og levande.

Leonardo da Vincis «Nattverden» var ferdig i 1497. Det var som om veggflata i matsalen til munkane i Milano opna seg til eit anna rom – aldri før hadde folk opplevd denne bibelske nøkkelscenen så nært og levande.

« 1 ... 46 47 48 49 50 51 52 ... 58 »