Sjur Haga Bringeland er musikar, musikkvitar og fast skribent i DAG OG TID, der han kvar veke melder ei ny innspeling av klassisk musikk. Stundom skriv han òg festivalreportasjar og reiseskildringar om kunst og kultur, særleg frå Italia og Tyskland, og om jakt, fiske og friluftsliv i meir heimlege strok. Blokkfløytisten Bringeland er sertifisert viltslaktar og har to mastergradar i høvesvis blokkfløytespel og blokkfløytehistorie. Til dagleg arbeider han som doktorgradsstipendiat ved Senter for Griegforskning på Universitetet i Bergen, der han skriv avhandling om yndlingskomponisten sin, Johann Sebastian Bach.
Det Norske Solistkor, som blir leidd av Grete Pedersen, feirar 70 år i år.
Foto: Shannon Moratti
Det Norske Solistkor briljerte med kjernerepertoaret sitt under Festspillene i Bergen – i Oslo.
Det Norske Solistkor, som blir leidd av Grete Pedersen, feirar 70 år i år.
Foto: Shannon Moratti
Det Norske Solistkor briljerte med kjernerepertoaret sitt under Festspillene i Bergen – i Oslo.
Det Norske Solistkor, som blir leidd av Grete Pedersen, feirar 70 år i år.
Foto: Shannon Moratti
Det Norske Solistkor briljerte med kjernerepertoaret sitt under Festspillene i Bergen – i Oslo.
Johannes Creutzburg-orgelet (1735) i St. Cyriakus-kyrkja i Duderstadt er eitt av instrumenta på CD-en.
Foto: Stefan Buchard
Johann Pachelbel komponerte meir enn berre den evinnelege kanonen.
Johannes Creutzburg-orgelet (1735) i St. Cyriakus-kyrkja i Duderstadt er eitt av instrumenta på CD-en.
Foto: Stefan Buchard
Johann Pachelbel komponerte meir enn berre den evinnelege kanonen.
Johannes Creutzburg-orgelet (1735) i St. Cyriakus-kyrkja i Duderstadt er eitt av instrumenta på CD-en.
Foto: Stefan Buchard
Johann Pachelbel komponerte meir enn berre den evinnelege kanonen.
Romantisk lengsle i målarkunsten: Utsnitt frå «Vandraren over tåkehavet» av tyske Caspar David Friedrich (1774–1840).
Peder Chr. Kjerschow syner kvifor romantikarane sette musikken i høgsetet.
Romantisk lengsle i målarkunsten: Utsnitt frå «Vandraren over tåkehavet» av tyske Caspar David Friedrich (1774–1840).
Peder Chr. Kjerschow syner kvifor romantikarane sette musikken i høgsetet.
Romantisk lengsle i målarkunsten: Utsnitt frå «Vandraren over tåkehavet» av tyske Caspar David Friedrich (1774–1840).
Peder Chr. Kjerschow syner kvifor romantikarane sette musikken i høgsetet.
Hofforkesteret i München måla av Hans Mielich i manuskriptet til Orlando di Lassos Psalmi poenitentiales frå 1560-åra.
Weser-Renaissance og Die Singphoniker framfører kosmopolitiske flamlendarar.
Hofforkesteret i München måla av Hans Mielich i manuskriptet til Orlando di Lassos Psalmi poenitentiales frå 1560-åra.
Weser-Renaissance og Die Singphoniker framfører kosmopolitiske flamlendarar.
Hofforkesteret i München måla av Hans Mielich i manuskriptet til Orlando di Lassos Psalmi poenitentiales frå 1560-åra.
Weser-Renaissance og Die Singphoniker framfører kosmopolitiske flamlendarar.
Det tyske barokkensemblet NeoBarock – her med tre fiolinar, ikkje to, som på plata.
Foto: Peter C. Theis
NeoBarock skarpar av dei ulike kompositoriske laga i Bachs triosonatar.
Det tyske barokkensemblet NeoBarock – her med tre fiolinar, ikkje to, som på plata.
Foto: Peter C. Theis
NeoBarock skarpar av dei ulike kompositoriske laga i Bachs triosonatar.
Det tyske barokkensemblet NeoBarock – her med tre fiolinar, ikkje to, som på plata.
Foto: Peter C. Theis
NeoBarock skarpar av dei ulike kompositoriske laga i Bachs triosonatar.
Christiania Mannskor blir dirigert av Marius Skjølaas, som òg har arrangert fleire av stykka på plata.
Foto: Øystein Sanne
Christiania Mannskor gjev oss lyden av framande landskap og lynne.
Christiania Mannskor blir dirigert av Marius Skjølaas, som òg har arrangert fleire av stykka på plata.
Foto: Øystein Sanne
Christiania Mannskor gjev oss lyden av framande landskap og lynne.
Christiania Mannskor blir dirigert av Marius Skjølaas, som òg har arrangert fleire av stykka på plata.
Foto: Øystein Sanne
Christiania Mannskor gjev oss lyden av framande landskap og lynne.