Bent Kvalvik

Artiklar

« 1 ... 30 31 32 33 34 35 36 ... 41 »
Det er ikkje naudsynt med parykkar og kostyme à la Familien Flint, skriv Bent Kvalvik.

Det er ikkje naudsynt med parykkar og kostyme à la Familien Flint, skriv Bent Kvalvik.

Foto: Gisle Bjørneby

Det er ikkje naudsynt med parykkar og kostyme à la Familien Flint, skriv Bent Kvalvik.

Det er ikkje naudsynt med parykkar og kostyme à la Familien Flint, skriv Bent Kvalvik.

Foto: Gisle Bjørneby

Det er ikkje naudsynt med parykkar og kostyme à la Familien Flint, skriv Bent Kvalvik.

Det er ikkje naudsynt med parykkar og kostyme à la Familien Flint, skriv Bent Kvalvik.

Foto: Gisle Bjørneby

Ingeborg Sundrehagen Raustøl som Lady Macbeth og Preben Hodneland som Macbeth.

Ingeborg Sundrehagen Raustøl som Lady Macbeth og Preben Hodneland som Macbeth.

Foto: Eirik Malmo

Ingeborg Sundrehagen Raustøl som Lady Macbeth og Preben Hodneland som Macbeth.

Ingeborg Sundrehagen Raustøl som Lady Macbeth og Preben Hodneland som Macbeth.

Foto: Eirik Malmo

Ingeborg Sundrehagen Raustøl som Lady Macbeth og Preben Hodneland som Macbeth.

Ingeborg Sundrehagen Raustøl som Lady Macbeth og Preben Hodneland som Macbeth.

Foto: Eirik Malmo

Kroppsspråket ligg heile tida i grenselandet mellom utagerande og såkalla normal åtferd. Julie Moe Sandø og Jon Bleiklie Devik er to av fire skodespelarar på scena.

Kroppsspråket ligg heile tida i grenselandet mellom utagerande og såkalla normal åtferd. Julie Moe Sandø og Jon Bleiklie Devik er to av fire skodespelarar på scena.

Foto: Erik Berg

Kroppsspråket ligg heile tida i grenselandet mellom utagerande og såkalla normal åtferd. Julie Moe Sandø og Jon Bleiklie Devik er to av fire skodespelarar på scena.

Kroppsspråket ligg heile tida i grenselandet mellom utagerande og såkalla normal åtferd. Julie Moe Sandø og Jon Bleiklie Devik er to av fire skodespelarar på scena.

Foto: Erik Berg

Kroppsspråket ligg heile tida i grenselandet mellom utagerande og såkalla normal åtferd. Julie Moe Sandø og Jon Bleiklie Devik er to av fire skodespelarar på scena.

Kroppsspråket ligg heile tida i grenselandet mellom utagerande og såkalla normal åtferd. Julie Moe Sandø og Jon Bleiklie Devik er to av fire skodespelarar på scena.

Foto: Erik Berg

Skodespelarensemblet vantar ikkje energi og komikk.

Skodespelarensemblet vantar ikkje energi og komikk.

Foto: Thesbiteateret

Skodespelarensemblet vantar ikkje energi og komikk.

Skodespelarensemblet vantar ikkje energi og komikk.

Foto: Thesbiteateret

Skodespelarensemblet vantar ikkje energi og komikk.

Skodespelarensemblet vantar ikkje energi og komikk.

Foto: Thesbiteateret

I 1950 vart det absurde teateret lansert i Noreg med «Hushjelpene» av Jean Genet på Det Nye Teater. Frå venstre: Wenche Foss, Gunvor Hall og Marit Halset.

I 1950 vart det absurde teateret lansert i Noreg med «Hushjelpene» av Jean Genet på Det Nye Teater. Frå venstre: Wenche Foss, Gunvor Hall og Marit Halset.

Foto: Sturlason AS Polyfoto

I 1950 vart det absurde teateret lansert i Noreg med «Hushjelpene» av Jean Genet på Det Nye Teater. Frå venstre: Wenche Foss, Gunvor Hall og Marit Halset.

I 1950 vart det absurde teateret lansert i Noreg med «Hushjelpene» av Jean Genet på Det Nye Teater. Frå venstre: Wenche Foss, Gunvor Hall og Marit Halset.

Foto: Sturlason AS Polyfoto

I 1950 vart det absurde teateret lansert i Noreg med «Hushjelpene» av Jean Genet på Det Nye Teater. Frå venstre: Wenche Foss, Gunvor Hall og Marit Halset.

I 1950 vart det absurde teateret lansert i Noreg med «Hushjelpene» av Jean Genet på Det Nye Teater. Frå venstre: Wenche Foss, Gunvor Hall og Marit Halset.

Foto: Sturlason AS Polyfoto

Det einaste i framsyninga som gjer inntrykk, og som faktisk imponerer, er dei musikalske innslaga, skriv Bent Kvalvik.

Det einaste i framsyninga som gjer inntrykk, og som faktisk imponerer, er dei musikalske innslaga, skriv Bent Kvalvik.

Foto: Siren Høyland

Det einaste i framsyninga som gjer inntrykk, og som faktisk imponerer, er dei musikalske innslaga, skriv Bent Kvalvik.

Det einaste i framsyninga som gjer inntrykk, og som faktisk imponerer, er dei musikalske innslaga, skriv Bent Kvalvik.

Foto: Siren Høyland

Det einaste i framsyninga som gjer inntrykk, og som faktisk imponerer, er dei musikalske innslaga, skriv Bent Kvalvik.

Det einaste i framsyninga som gjer inntrykk, og som faktisk imponerer, er dei musikalske innslaga, skriv Bent Kvalvik.

Foto: Siren Høyland

« 1 ... 30 31 32 33 34 35 36 ... 41 »