Det er ikkje naudsynt med parykkar og kostyme à la Familien Flint, skriv Bent Kvalvik.
Foto: Gisle Bjørneby
Spanskefluga morar framleis, men meir på eigenverdi enn på visuell oppdatering.
Det er ikkje naudsynt med parykkar og kostyme à la Familien Flint, skriv Bent Kvalvik.
Foto: Gisle Bjørneby
Spanskefluga morar framleis, men meir på eigenverdi enn på visuell oppdatering.
Det er ikkje naudsynt med parykkar og kostyme à la Familien Flint, skriv Bent Kvalvik.
Foto: Gisle Bjørneby
Spanskefluga morar framleis, men meir på eigenverdi enn på visuell oppdatering.
Ingeborg Sundrehagen Raustøl som Lady Macbeth og Preben Hodneland som Macbeth.
Foto: Eirik Malmo
Kul minimalisme kveikjer bloddramaet.
Ingeborg Sundrehagen Raustøl som Lady Macbeth og Preben Hodneland som Macbeth.
Foto: Eirik Malmo
Kul minimalisme kveikjer bloddramaet.
Ingeborg Sundrehagen Raustøl som Lady Macbeth og Preben Hodneland som Macbeth.
Foto: Eirik Malmo
Kul minimalisme kveikjer bloddramaet.
Kroppsspråket ligg heile tida i grenselandet mellom utagerande og såkalla normal åtferd. Julie Moe Sandø og Jon Bleiklie Devik er to av fire skodespelarar på scena.
Foto: Erik Berg
Tung tids tale er sprudlande og hjarteskjerande teater om morskjærleik og einsemd.
Kroppsspråket ligg heile tida i grenselandet mellom utagerande og såkalla normal åtferd. Julie Moe Sandø og Jon Bleiklie Devik er to av fire skodespelarar på scena.
Foto: Erik Berg
Tung tids tale er sprudlande og hjarteskjerande teater om morskjærleik og einsemd.
Kroppsspråket ligg heile tida i grenselandet mellom utagerande og såkalla normal åtferd. Julie Moe Sandø og Jon Bleiklie Devik er to av fire skodespelarar på scena.
Foto: Erik Berg
Tung tids tale er sprudlande og hjarteskjerande teater om morskjærleik og einsemd.
Skodespelarensemblet vantar ikkje energi og komikk.
Foto: Thesbiteateret
Thesbiteateret byr på sjarmerande gjøgling, men litt lite poesi.
Skodespelarensemblet vantar ikkje energi og komikk.
Foto: Thesbiteateret
Thesbiteateret byr på sjarmerande gjøgling, men litt lite poesi.
Skodespelarensemblet vantar ikkje energi og komikk.
Foto: Thesbiteateret
Thesbiteateret byr på sjarmerande gjøgling, men litt lite poesi.
I 1950 vart det absurde teateret lansert i Noreg med «Hushjelpene» av Jean Genet på Det Nye Teater. Frå venstre: Wenche Foss, Gunvor Hall og Marit Halset.
Foto: Sturlason AS Polyfoto
Omkring det absurde er ein fascinerande og utdjupande antologi over absurdismedramatikken.
I 1950 vart det absurde teateret lansert i Noreg med «Hushjelpene» av Jean Genet på Det Nye Teater. Frå venstre: Wenche Foss, Gunvor Hall og Marit Halset.
Foto: Sturlason AS Polyfoto
Omkring det absurde er ein fascinerande og utdjupande antologi over absurdismedramatikken.
I 1950 vart det absurde teateret lansert i Noreg med «Hushjelpene» av Jean Genet på Det Nye Teater. Frå venstre: Wenche Foss, Gunvor Hall og Marit Halset.
Foto: Sturlason AS Polyfoto
Omkring det absurde er ein fascinerande og utdjupande antologi over absurdismedramatikken.
Det einaste i framsyninga som gjer inntrykk, og som faktisk imponerer, er dei musikalske innslaga, skriv Bent Kvalvik.
Foto: Siren Høyland
Kroatisk klassikar vert støyfestival og raveparty på Scene 2.
Det einaste i framsyninga som gjer inntrykk, og som faktisk imponerer, er dei musikalske innslaga, skriv Bent Kvalvik.
Foto: Siren Høyland
Kroatisk klassikar vert støyfestival og raveparty på Scene 2.
Det einaste i framsyninga som gjer inntrykk, og som faktisk imponerer, er dei musikalske innslaga, skriv Bent Kvalvik.
Foto: Siren Høyland
Kroatisk klassikar vert støyfestival og raveparty på Scene 2.