Dei fire skodespelarane, f.v. Birgitte Larsen, Herman Bernhoft, Ellen Horn og Håkon Ramstad, har varme og nærvær.
Foto: Nationaltheatret
Sceneversjonen av Harry Martinsons dikt vert distansert teater.
Dei fire skodespelarane, f.v. Birgitte Larsen, Herman Bernhoft, Ellen Horn og Håkon Ramstad, har varme og nærvær.
Foto: Nationaltheatret
Sceneversjonen av Harry Martinsons dikt vert distansert teater.
Dei fire skodespelarane, f.v. Birgitte Larsen, Herman Bernhoft, Ellen Horn og Håkon Ramstad, har varme og nærvær.
Foto: Nationaltheatret
Sceneversjonen av Harry Martinsons dikt vert distansert teater.
Heile ensemblet på scena.
Foto: Dag Jenssen
Utafor er eit engasjerande og sympatisk stykke om identitet og einsemd i fleirkulturen.
Heile ensemblet på scena.
Foto: Dag Jenssen
Utafor er eit engasjerande og sympatisk stykke om identitet og einsemd i fleirkulturen.
Heile ensemblet på scena.
Foto: Dag Jenssen
Utafor er eit engasjerande og sympatisk stykke om identitet og einsemd i fleirkulturen.
Surrealistisk Ibsen i Skien, f.v. Mathilde Alfrida Jakobsen Skarpsno, Mari Dahl Sæther, Stian Isaksen og Patrik Asplund Stenseth.
Foto: Dag Jenssen
Teater Ibsens Ibsen fortel berre glimtvis handlinga, men leverer kraftig.
Surrealistisk Ibsen i Skien, f.v. Mathilde Alfrida Jakobsen Skarpsno, Mari Dahl Sæther, Stian Isaksen og Patrik Asplund Stenseth.
Foto: Dag Jenssen
Teater Ibsens Ibsen fortel berre glimtvis handlinga, men leverer kraftig.
Surrealistisk Ibsen i Skien, f.v. Mathilde Alfrida Jakobsen Skarpsno, Mari Dahl Sæther, Stian Isaksen og Patrik Asplund Stenseth.
Foto: Dag Jenssen
Teater Ibsens Ibsen fortel berre glimtvis handlinga, men leverer kraftig.
Terje Strømdahl som Roy Cohn utleverer kynismen og undergangsdrifta hans så det grøssar i oss, skriv Bent Kvalvik.
Foto: Nationaltheatret
Brannfakkelen frå 90-talet har nokre falma hjørne, men Engler i Amerika har framleis brodd.
Terje Strømdahl som Roy Cohn utleverer kynismen og undergangsdrifta hans så det grøssar i oss, skriv Bent Kvalvik.
Foto: Nationaltheatret
Brannfakkelen frå 90-talet har nokre falma hjørne, men Engler i Amerika har framleis brodd.
Terje Strømdahl som Roy Cohn utleverer kynismen og undergangsdrifta hans så det grøssar i oss, skriv Bent Kvalvik.
Foto: Nationaltheatret
Brannfakkelen frå 90-talet har nokre falma hjørne, men Engler i Amerika har framleis brodd.
John Emil Jørgensrud spelar Tarjei som vi ser lite til på scena.
Foto: Øyvind Eide
Flatland på teater er velspelt og stilig, men berre glimtvis rørande.
John Emil Jørgensrud spelar Tarjei som vi ser lite til på scena.
Foto: Øyvind Eide
Flatland på teater er velspelt og stilig, men berre glimtvis rørande.
John Emil Jørgensrud spelar Tarjei som vi ser lite til på scena.
Foto: Øyvind Eide
Flatland på teater er velspelt og stilig, men berre glimtvis rørande.
Ingeborg S. Raustøl speler hovudrolla som Cally Monrad.
Foto: Dag Jenssen
Sceneportrettet av Cally Monrad er leikent, men overflatisk.
Ingeborg S. Raustøl speler hovudrolla som Cally Monrad.
Foto: Dag Jenssen
Sceneportrettet av Cally Monrad er leikent, men overflatisk.
Ingeborg S. Raustøl speler hovudrolla som Cally Monrad.
Foto: Dag Jenssen
Sceneportrettet av Cally Monrad er leikent, men overflatisk.