Trongen til å bli sett som individ, kan gå over i vondskap.
Foto: Dag Jenssen
Det nonfigurative stykket fortel ikkje det vaskesetelen lovar.
Trongen til å bli sett som individ, kan gå over i vondskap.
Foto: Dag Jenssen
Det nonfigurative stykket fortel ikkje det vaskesetelen lovar.
Trongen til å bli sett som individ, kan gå over i vondskap.
Foto: Dag Jenssen
Det nonfigurative stykket fortel ikkje det vaskesetelen lovar.
Skodespelarane kastar seg rundt i ei surrealistisk setting. Framme frå venstre: Eindride Eidsvold, Ole Johan Skjelbred, Olav Waastad, og Trine Wiggen.
Foto: Øyvind Eide
Revolusjon er eit treffsikkert galskapsteater om vyar og avmakt.
Skodespelarane kastar seg rundt i ei surrealistisk setting. Framme frå venstre: Eindride Eidsvold, Ole Johan Skjelbred, Olav Waastad, og Trine Wiggen.
Foto: Øyvind Eide
Revolusjon er eit treffsikkert galskapsteater om vyar og avmakt.
Skodespelarane kastar seg rundt i ei surrealistisk setting. Framme frå venstre: Eindride Eidsvold, Ole Johan Skjelbred, Olav Waastad, og Trine Wiggen.
Foto: Øyvind Eide
Revolusjon er eit treffsikkert galskapsteater om vyar og avmakt.
Ester Grenersen som den tidlegare stipparen, og Anders Danielsen Lie som forfattar og nekrologskribent i det britiske skodespelet.
Foto: Sturla Bakken / Oslo Nye Centralteatret
«Klassikaren» har bleikna i pangeffekt.
Ester Grenersen som den tidlegare stipparen, og Anders Danielsen Lie som forfattar og nekrologskribent i det britiske skodespelet.
Foto: Sturla Bakken / Oslo Nye Centralteatret
«Klassikaren» har bleikna i pangeffekt.
Ester Grenersen som den tidlegare stipparen, og Anders Danielsen Lie som forfattar og nekrologskribent i det britiske skodespelet.
Foto: Sturla Bakken / Oslo Nye Centralteatret
«Klassikaren» har bleikna i pangeffekt.
Frå venstre: Per Tofte, Hanne Skille Reitan, Gisken Armand, Heidi Goldmann, Bjørn Floberg og Emil Johnsen.
Foto: Øyvind Eide / Nationaltheatret
Kvifor sløyfe miljø og status i eit stykke om vaklande overklasse?
Frå venstre: Per Tofte, Hanne Skille Reitan, Gisken Armand, Heidi Goldmann, Bjørn Floberg og Emil Johnsen.
Foto: Øyvind Eide / Nationaltheatret
Kvifor sløyfe miljø og status i eit stykke om vaklande overklasse?
Frå venstre: Per Tofte, Hanne Skille Reitan, Gisken Armand, Heidi Goldmann, Bjørn Floberg og Emil Johnsen.
Foto: Øyvind Eide / Nationaltheatret
Kvifor sløyfe miljø og status i eit stykke om vaklande overklasse?
Ikkje eingong Bjarte Hjelmeland i hovudrolla som den dobbeltarbeidande tenaren, kan berge dette til å bli moro.
Foto: Gisle Bjørneby
Den oppdaterte klassikaren verkar utdatert – og sjangerforvirra.
Ikkje eingong Bjarte Hjelmeland i hovudrolla som den dobbeltarbeidande tenaren, kan berge dette til å bli moro.
Foto: Gisle Bjørneby
Den oppdaterte klassikaren verkar utdatert – og sjangerforvirra.
Ikkje eingong Bjarte Hjelmeland i hovudrolla som den dobbeltarbeidande tenaren, kan berge dette til å bli moro.
Foto: Gisle Bjørneby
Den oppdaterte klassikaren verkar utdatert – og sjangerforvirra.
Sarah Kane-oppsetninga på Nationaltheatret er heilt klårt ikkje hyggedramatikk. Her med skodespelarane Kingsford Siayor og Øystein Røger.
Foto: Gorm Kallestad / NTB scanpix
Kraftfulle synsinntrykk, men utan appellerande glød.
Sarah Kane-oppsetninga på Nationaltheatret er heilt klårt ikkje hyggedramatikk. Her med skodespelarane Kingsford Siayor og Øystein Røger.
Foto: Gorm Kallestad / NTB scanpix
Kraftfulle synsinntrykk, men utan appellerande glød.
Sarah Kane-oppsetninga på Nationaltheatret er heilt klårt ikkje hyggedramatikk. Her med skodespelarane Kingsford Siayor og Øystein Røger.
Foto: Gorm Kallestad / NTB scanpix
Kraftfulle synsinntrykk, men utan appellerande glød.