JavaScript is disabled in your web browser or browser is too old to support JavaScript. Today almost all web pages contain JavaScript, a scripting programming language that runs on visitor's web browser. It makes web pages functional for specific purposes and if disabled for some reason, the content or the functionality of the web page can be limited or unavailable.

Takk for at du vil dele artikkelen

Den du deler artikkelen med, kan lese og eventuelt lytte til heile artikkelen.
Det gjer vi for at fleire skal oppdage DAG OG TID.

Namnet ditt vert synleg for alle du deler artikkelen med.

TeaterMeldingar

Kroppar og ord, men innhald?

Det nonfigurative stykket fortel ikkje det vaskesetelen lovar.

Kvar veke les vi inn utvalde artiklar, som abonnentane våre kan lytte til.
Lytt til artikkelen
Trongen til å bli sett som individ, kan gå over i vondskap.

Trongen til å bli sett som individ, kan gå over i vondskap.

Foto: Dag Jenssen

Trongen til å bli sett som individ, kan gå over i vondskap.

Trongen til å bli sett som individ, kan gå over i vondskap.

Foto: Dag Jenssen

1370
20171020
1370
20171020

Det norske teatret

Scene 3:

Herostratos

eit scenisk partitur av Janne-Camilla Lyster
Regissør og komponist: Øyvind Osmo Eriksen
Dramaturg: Carl-Morten Amundsen

Stykket Herostratos skal handle om den menneskelege trongen til å bli sett som individ, og at denne trongen kan gå over i vondskap. Slik som legenda seier Herostratos gjorde det, da han sette fyr på Artemistemplet og gjorde ein udåd berre for å bli kjend. Det gjeld her òg drifta mot å bli monster, av redsle for ikkje sjølv å bli eten opp av monsteret. Problemstillingane er interessante, men det er vanskeleg å finne dei att i denne framsyninga.

Janne-Camilla Lyster er dansar, koreograf og forfattar. Det mest slåande med Herostratos er at det nett er danseteater dette fortonar seg som, og slett ikkje skodespel. Vi ser eit spenstig og fantasifullt kroppsspråk i ein svært metamorfosisk scenografi av plast og bølgjepapp. Her er absolutt augneblinkar av vill energi. Men vi sit jo og ventar på at noko konkret skal forteljast til oss. Når det da berre blir lausrivne replikkar mellom skodespelarar som ikkje kommuniserer med korkje oss eller kvarandre, er det ikkje lett å få noko vettug ut av det. Var det verkeleg dette som var meininga?

Bent Kvalvik

Bent Kvalvik er filmarkivar og fast teatermeldar i Dag og Tid.

Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding

Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.


Eller kjøp eit anna abonnement

Det norske teatret

Scene 3:

Herostratos

eit scenisk partitur av Janne-Camilla Lyster
Regissør og komponist: Øyvind Osmo Eriksen
Dramaturg: Carl-Morten Amundsen

Stykket Herostratos skal handle om den menneskelege trongen til å bli sett som individ, og at denne trongen kan gå over i vondskap. Slik som legenda seier Herostratos gjorde det, da han sette fyr på Artemistemplet og gjorde ein udåd berre for å bli kjend. Det gjeld her òg drifta mot å bli monster, av redsle for ikkje sjølv å bli eten opp av monsteret. Problemstillingane er interessante, men det er vanskeleg å finne dei att i denne framsyninga.

Janne-Camilla Lyster er dansar, koreograf og forfattar. Det mest slåande med Herostratos er at det nett er danseteater dette fortonar seg som, og slett ikkje skodespel. Vi ser eit spenstig og fantasifullt kroppsspråk i ein svært metamorfosisk scenografi av plast og bølgjepapp. Her er absolutt augneblinkar av vill energi. Men vi sit jo og ventar på at noko konkret skal forteljast til oss. Når det da berre blir lausrivne replikkar mellom skodespelarar som ikkje kommuniserer med korkje oss eller kvarandre, er det ikkje lett å få noko vettug ut av det. Var det verkeleg dette som var meininga?

Bent Kvalvik

Bent Kvalvik er filmarkivar og fast teatermeldar i Dag og Tid.

Emneknaggar

Fleire artiklar

Ei lauvtynn silisiumskive foredla til mikrobrikker på laboratoriet til Sintef i Forskingsparken i Oslo.

Ei lauvtynn silisiumskive foredla til mikrobrikker på laboratoriet til Sintef i Forskingsparken i Oslo.

Foto: Sindre Deschington

ReportasjeFeature

Mikrobrikkene som formar framtida

Finst det ein snarveg til å forstå stormaktsspelet og teknologien bak dei viktige databrikkene? Ja, ein kan ta turen til Sintefs laboratorium på Blindern i Oslo.

Christiane Jordheim Larsen
Ei lauvtynn silisiumskive foredla til mikrobrikker på laboratoriet til Sintef i Forskingsparken i Oslo.

Ei lauvtynn silisiumskive foredla til mikrobrikker på laboratoriet til Sintef i Forskingsparken i Oslo.

Foto: Sindre Deschington

ReportasjeFeature

Mikrobrikkene som formar framtida

Finst det ein snarveg til å forstå stormaktsspelet og teknologien bak dei viktige databrikkene? Ja, ein kan ta turen til Sintefs laboratorium på Blindern i Oslo.

Christiane Jordheim Larsen

Teikning: May Linn Clement

KommentarSamfunn
Halvor Tjønn

Krigen er ei ufatteleg ulukke for Ukraina. Men også for Russland er det som skjer, ein katastrofe.

Tusen dagar med russisk katastrofe

Jens Stoltenberg gjekk av som generalsekretær i Nato 1. oktober. No skal han leie styringsgruppa for Bilderberg-møta.

Jens Stoltenberg gjekk av som generalsekretær i Nato 1. oktober. No skal han leie styringsgruppa for Bilderberg-møta.

Foto: Thomas Fure / NTB

Samfunn
Per Anders Todal

Mingleklubben for makt og pengar

Jens Stoltenberg blir partyfiksar for Bilderberg-møta, ein institusjon meir i utakt med samtida enn nokon gong.

KrF-leiar Dag Inge Ulstein får ikkje Stortinget med seg på å endre retningslinjene for kjønnsundervisning i skulen.

KrF-leiar Dag Inge Ulstein får ikkje Stortinget med seg på å endre retningslinjene for kjønnsundervisning i skulen.

Thomas Fure / NTB

Samfunn
Christiane Jordheim Larsen

Utfordrar kjønnsundervisninga

Norske skulebøker kan gjere elevar usikre på kva kjønn dei har, meiner KrF-leiar Dag Inge Ulstein.

Einar Økland heime i Valevåg.

Einar Økland heime i Valevåg.

Foto: Helge Skodvin

Kultur

Samlaren

Einar Økland vil helst høyra noko han ikkje har høyrt før – og så skriv han ein lyrisk tekst som han ikkje visste at han kunne skriva. Deretter held han fram med å samla.

Jan H. Landro
Einar Økland heime i Valevåg.

Einar Økland heime i Valevåg.

Foto: Helge Skodvin

Kultur

Samlaren

Einar Økland vil helst høyra noko han ikkje har høyrt før – og så skriv han ein lyrisk tekst som han ikkje visste at han kunne skriva. Deretter held han fram med å samla.

Jan H. Landro

les DAG OG TID.
Vil du òg prøve?

Her kan du prøve vekeavisa DAG OG TID gratis i tre veker.
Prøveperioden stoppar av seg sjølv.

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis