Brit Aksnes skriv om film i Dag og Tid kvar veke. Aksnes jobbar elles som journalist og kulturfrilansar etter mange år i forlagsbransjen. Ho har laga radiodokumentarar og leverer program for Ekko på NRK P2. I 2018 debuterte ho som forfattar med boka Mannemenneske – Menn om livet, sex og forhold (Pelikanen forlag). Filminteressa melde seg tidleg, og sjølv om Hollywood glimtar til, endar dei årlege topplistene som oftast med det beste frå den store verda, som gjerne hamnar i sjangeren sosialrealisme og forholdsdrama. Likevel: forkjærleiken for Jim Carrey og Ingmar Bergmann gjer at smaken vanskeleg kan kategoriserast heilt kategorisk.
Filmen som er basert på Marthe Michelets bok om deportasjonen av norske jødar i andre verdskrigen, har kinopremiere 1. juledag.
Foto: Fantefilm
Stengde kinoar, utsette premierar, reprisar av gamle filmar – filmåret må seiast å ha vore både rart og trist, men slett ikkje utan høgdepunkt. Det er filmmeldarane i Dag og Tid som vanleg langt frå einige om, med eit par unntak.
Filmen som er basert på Marthe Michelets bok om deportasjonen av norske jødar i andre verdskrigen, har kinopremiere 1. juledag.
Foto: Fantefilm
Stengde kinoar, utsette premierar, reprisar av gamle filmar – filmåret må seiast å ha vore både rart og trist, men slett ikkje utan høgdepunkt. Det er filmmeldarane i Dag og Tid som vanleg langt frå einige om, med eit par unntak.
Filmen som er basert på Marthe Michelets bok om deportasjonen av norske jødar i andre verdskrigen, har kinopremiere 1. juledag.
Foto: Fantefilm
Stengde kinoar, utsette premierar, reprisar av gamle filmar – filmåret må seiast å ha vore både rart og trist, men slett ikkje utan høgdepunkt. Det er filmmeldarane i Dag og Tid som vanleg langt frå einige om, med eit par unntak.
Maryam (Al-Zahreni) brukar nikab, men det gjer ikkje systrene hennar.
Foto: Selmer Media
Kjærleik og kritikk til Saudi-Arabia står like sterkt i Al-Mansours siste film.
Maryam (Al-Zahreni) brukar nikab, men det gjer ikkje systrene hennar.
Foto: Selmer Media
Kjærleik og kritikk til Saudi-Arabia står like sterkt i Al-Mansours siste film.
Maryam (Al-Zahreni) brukar nikab, men det gjer ikkje systrene hennar.
Foto: Selmer Media
Kjærleik og kritikk til Saudi-Arabia står like sterkt i Al-Mansours siste film.
Då Willis (Lance Henriksen) byrjar å utvikla teikn på demens, overtalar sonen John (Viggo Mortensen) han til å flytte inn hos han sjølv og ektemannen.
Foto: Nordisk Film Distribusjon
Viggo Mortensen debuterer som regissør med eit tett, drivande drama som eg håpar ikkje er sjølvbiografisk, for ein slik far unner eg ingen.
Då Willis (Lance Henriksen) byrjar å utvikla teikn på demens, overtalar sonen John (Viggo Mortensen) han til å flytte inn hos han sjølv og ektemannen.
Foto: Nordisk Film Distribusjon
Viggo Mortensen debuterer som regissør med eit tett, drivande drama som eg håpar ikkje er sjølvbiografisk, for ein slik far unner eg ingen.
Då Willis (Lance Henriksen) byrjar å utvikla teikn på demens, overtalar sonen John (Viggo Mortensen) han til å flytte inn hos han sjølv og ektemannen.
Foto: Nordisk Film Distribusjon
Viggo Mortensen debuterer som regissør med eit tett, drivande drama som eg håpar ikkje er sjølvbiografisk, for ein slik far unner eg ingen.
Serien fortel historia om Charles Ingram, ein tidlegare britisk major som laga skandale då han juksa seg til toppvinsten i eit spørjeprogram.
Foto: Left Bank Pictures
Quiz er god underhaldning same om du diggar trivia eller ikkje.
Serien fortel historia om Charles Ingram, ein tidlegare britisk major som laga skandale då han juksa seg til toppvinsten i eit spørjeprogram.
Foto: Left Bank Pictures
Quiz er god underhaldning same om du diggar trivia eller ikkje.
Serien fortel historia om Charles Ingram, ein tidlegare britisk major som laga skandale då han juksa seg til toppvinsten i eit spørjeprogram.
Foto: Left Bank Pictures
Quiz er god underhaldning same om du diggar trivia eller ikkje.
Mehrdad Oskouei følgjer opp den prisvinnande dokumentarfilmen frå 2016 med eit nytt portrett av unge kvinner i eit ungdomsfengsel utanfor Teheran.
Foto frå filmen
Det er bra gjort å laga ein opplyftande film om kvinnelege, iranske fangar.
Mehrdad Oskouei følgjer opp den prisvinnande dokumentarfilmen frå 2016 med eit nytt portrett av unge kvinner i eit ungdomsfengsel utanfor Teheran.
Foto frå filmen
Det er bra gjort å laga ein opplyftande film om kvinnelege, iranske fangar.
Mehrdad Oskouei følgjer opp den prisvinnande dokumentarfilmen frå 2016 med eit nytt portrett av unge kvinner i eit ungdomsfengsel utanfor Teheran.
Foto frå filmen
Det er bra gjort å laga ein opplyftande film om kvinnelege, iranske fangar.
Linn (Rudy Claes) og Ingar (Hallvard Holmen) som driv eit inkassobyrå i Oslo, inviterer rekneskapsførar Ingeborg (Thorborg Johansen) og mannen Tom (Lars Berge) på heisatur med danskebåten.
Foto: Norsk Filmdistribusjon
Oslo–København er ikkje så verst sjåverdig trass alt.
Linn (Rudy Claes) og Ingar (Hallvard Holmen) som driv eit inkassobyrå i Oslo, inviterer rekneskapsførar Ingeborg (Thorborg Johansen) og mannen Tom (Lars Berge) på heisatur med danskebåten.
Foto: Norsk Filmdistribusjon
Oslo–København er ikkje så verst sjåverdig trass alt.
Linn (Rudy Claes) og Ingar (Hallvard Holmen) som driv eit inkassobyrå i Oslo, inviterer rekneskapsførar Ingeborg (Thorborg Johansen) og mannen Tom (Lars Berge) på heisatur med danskebåten.
Foto: Norsk Filmdistribusjon
Oslo–København er ikkje så verst sjåverdig trass alt.