Jubileumsfeiring for Kristenretten på Moster i år.
Foto: Silje Katrine Robinson / NTB
Det finst sjølvsagt nestekjærleik både i andre kulturar enn den kristne og hos folk som «ikkje trur» at mennesket er skapt i Guds bilete.
Jubileumsfeiring for Kristenretten på Moster i år.
Foto: Silje Katrine Robinson / NTB
Det finst sjølvsagt nestekjærleik både i andre kulturar enn den kristne og hos folk som «ikkje trur» at mennesket er skapt i Guds bilete.
Jubileumsfeiring for Kristenretten på Moster i år.
Foto: Silje Katrine Robinson / NTB
Det finst sjølvsagt nestekjærleik både i andre kulturar enn den kristne og hos folk som «ikkje trur» at mennesket er skapt i Guds bilete.
Teikning: May Linn Clement
Sjølv om den sekulariserte versjonen av menneskeverdet framleis vert forstått som retten til liv og omsorg, er det noko som har vorte borte på vegen.
Teikning: May Linn Clement
Sjølv om den sekulariserte versjonen av menneskeverdet framleis vert forstått som retten til liv og omsorg, er det noko som har vorte borte på vegen.
Teikning: May Linn Clement
Sjølv om den sekulariserte versjonen av menneskeverdet framleis vert forstått som retten til liv og omsorg, er det noko som har vorte borte på vegen.
Ramadangata i Piccadilly Circus i London.
Foto: Anna Gordon / Reuters / NTB
Ramadangata i Piccadilly Circus i London.
Foto: Anna Gordon / Reuters / NTB
Ramadangata i Piccadilly Circus i London.
Foto: Anna Gordon / Reuters / NTB
I London var Ramadangata i Piccadilly Circus, som opna 21. mars i fjor med 30.000 lys, finansiert av private givarar.
Foto: Anna Gordon / Reuters / NTB
Lat oss få ein open diskusjon om offentleg sponsa ramadangate i Oslo før lysa vert tende.
I London var Ramadangata i Piccadilly Circus, som opna 21. mars i fjor med 30.000 lys, finansiert av private givarar.
Foto: Anna Gordon / Reuters / NTB
Lat oss få ein open diskusjon om offentleg sponsa ramadangate i Oslo før lysa vert tende.
I London var Ramadangata i Piccadilly Circus, som opna 21. mars i fjor med 30.000 lys, finansiert av private givarar.
Foto: Anna Gordon / Reuters / NTB
Lat oss få ein open diskusjon om offentleg sponsa ramadangate i Oslo før lysa vert tende.
Det er ikkje Europas historie som vert fortald i House of European History. Det er EUs noverande visjon som vert legitimert gjennom ei selektiv forteljing, skriv Eivor Andersen Oftedal.
Illustrasjon: House of European History
Er det mogleg å fortelje historia om Europa utan å nemne kristendomens samfunnsbyggjande rolle?
Det er ikkje Europas historie som vert fortald i House of European History. Det er EUs noverande visjon som vert legitimert gjennom ei selektiv forteljing, skriv Eivor Andersen Oftedal.
Illustrasjon: House of European History
Er det mogleg å fortelje historia om Europa utan å nemne kristendomens samfunnsbyggjande rolle?
Det er ikkje Europas historie som vert fortald i House of European History. Det er EUs noverande visjon som vert legitimert gjennom ei selektiv forteljing, skriv Eivor Andersen Oftedal.
Illustrasjon: House of European History
Er det mogleg å fortelje historia om Europa utan å nemne kristendomens samfunnsbyggjande rolle?
I læreboka Solaris er bodskapen at borna kan bestemme kva kjønn dei er, skriv Eivor Andersen Oftestad.
Emelie Köhlers historie har ein klar bodskap: Førestillinga om at kjønn sit i hjernen, er farleg.
I læreboka Solaris er bodskapen at borna kan bestemme kva kjønn dei er, skriv Eivor Andersen Oftestad.
Emelie Köhlers historie har ein klar bodskap: Førestillinga om at kjønn sit i hjernen, er farleg.
I læreboka Solaris er bodskapen at borna kan bestemme kva kjønn dei er, skriv Eivor Andersen Oftestad.
Emelie Köhlers historie har ein klar bodskap: Førestillinga om at kjønn sit i hjernen, er farleg.