Ida Lødemel Tvedt

Ida Lødemel Tvedt skriv essay og reisereportasjar om samfunnstendensar, kultur og idear. Ho er frå Bergen, men bur i Oslo og er tilsett i fast halv stilling i Dag og Tid.

Lødemel Tvedt debuterte med essayboka Marianegropen i 2019. Boka blei løfta fram som ei av årets beste i mange norske aviser, og ho har fått eit rikt etterliv i Nederland, Belgia, Danmark, Tyskland og Sveits, med arrangement vigd boka på scener som Litteraturhuset i Zürich og forsideoppslag i Das Magazin.

Ho har to mastergrader, ei frå The New School for Social Research og ei frå Columbia University. Tidlegare har ho òg studert ved Sorbonne VI, Universitetet i Bergen og UC Berkeley.

Lødemel Tvedt er gjesteforelesar i essayistikk ved fleire norske skriveutdanningar (Skrivekunstakademiet, forfattarstudiet ved UiT Noregs arktiske universitet, Nansenskolen, Tekstuniverset med fleire) og i diverse avisredaksjonar. I USA har ho undervist ved Columbia University og Eugene Lang College på Manhattan.

Tekstane hennar har stått på trykk i N+1, Guernica, Das Magazin, Vagant, Side Magazine og fleire andre stader i inn- og utland. I 2021 fekk Lødemel Tvedt Hestenes-prisen for framifrå kulturjournalistikk.

ida@dagogtid.no

Artiklar

« 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 ... 12 »
I ein blødmete solnedgang i Pafos blør mytar og gassfelt over i kvarandre.

I ein blødmete solnedgang i Pafos blør mytar og gassfelt over i kvarandre.

Foto: Ida Lødemel Tvedt

I ein blødmete solnedgang i Pafos blør mytar og gassfelt over i kvarandre.

I ein blødmete solnedgang i Pafos blør mytar og gassfelt over i kvarandre.

Foto: Ida Lødemel Tvedt

I ein blødmete solnedgang i Pafos blør mytar og gassfelt over i kvarandre.

I ein blødmete solnedgang i Pafos blør mytar og gassfelt over i kvarandre.

Foto: Ida Lødemel Tvedt

Nord-Kypros har opna Varosha for ein slags katastrofeturisme. På dagtid kan ein bytelåne ein sykkel mot eit pass ved porten og sykle gjennom det som ein gong var, før Kypros blei splitta.

Nord-Kypros har opna Varosha for ein slags katastrofeturisme. På dagtid kan ein bytelåne ein sykkel mot eit pass ved porten og sykle gjennom det som ein gong var, før Kypros blei splitta.

Foto: Ida Lødemel Tvedt

Nord-Kypros har opna Varosha for ein slags katastrofeturisme. På dagtid kan ein bytelåne ein sykkel mot eit pass ved porten og sykle gjennom det som ein gong var, før Kypros blei splitta.

Nord-Kypros har opna Varosha for ein slags katastrofeturisme. På dagtid kan ein bytelåne ein sykkel mot eit pass ved porten og sykle gjennom det som ein gong var, før Kypros blei splitta.

Foto: Ida Lødemel Tvedt

Nord-Kypros har opna Varosha for ein slags katastrofeturisme. På dagtid kan ein bytelåne ein sykkel mot eit pass ved porten og sykle gjennom det som ein gong var, før Kypros blei splitta.

Nord-Kypros har opna Varosha for ein slags katastrofeturisme. På dagtid kan ein bytelåne ein sykkel mot eit pass ved porten og sykle gjennom det som ein gong var, før Kypros blei splitta.

Foto: Ida Lødemel Tvedt

Høgvatnet kjem inn og tek kadavaret med seg.

Høgvatnet kjem inn og tek kadavaret med seg.

Foto: Ida Lødemel Tvedt

Høgvatnet kjem inn og tek kadavaret med seg.

Høgvatnet kjem inn og tek kadavaret med seg.

Foto: Ida Lødemel Tvedt

Høgvatnet kjem inn og tek kadavaret med seg.

Høgvatnet kjem inn og tek kadavaret med seg.

Foto: Ida Lødemel Tvedt

Den russisk-ortodokse kyrkja i Limassol ligg lysande på ei høgd utanfor byen. Kyrkja er flunkande ny og svært påkosta – og stengd.

Den russisk-ortodokse kyrkja i Limassol ligg lysande på ei høgd utanfor byen. Kyrkja er flunkande ny og svært påkosta – og stengd.

Foto: Ida Lødemel Tvedt

Den russisk-ortodokse kyrkja i Limassol ligg lysande på ei høgd utanfor byen. Kyrkja er flunkande ny og svært påkosta – og stengd.

Den russisk-ortodokse kyrkja i Limassol ligg lysande på ei høgd utanfor byen. Kyrkja er flunkande ny og svært påkosta – og stengd.

Foto: Ida Lødemel Tvedt

Den russisk-ortodokse kyrkja i Limassol ligg lysande på ei høgd utanfor byen. Kyrkja er flunkande ny og svært påkosta – og stengd.

Den russisk-ortodokse kyrkja i Limassol ligg lysande på ei høgd utanfor byen. Kyrkja er flunkande ny og svært påkosta – og stengd.

Foto: Ida Lødemel Tvedt

Skulpturkopien av sigersgudinna Nike av Samothrake i ettermiddagssola framfor Caesar’s Palace.

Skulpturkopien av sigersgudinna Nike av Samothrake i ettermiddagssola framfor Caesar’s Palace.

Foto: Ida Lødemel Tvedt

Skulpturkopien av sigersgudinna Nike av Samothrake i ettermiddagssola framfor Caesar’s Palace.

Skulpturkopien av sigersgudinna Nike av Samothrake i ettermiddagssola framfor Caesar’s Palace.

Foto: Ida Lødemel Tvedt

Skulpturkopien av sigersgudinna Nike av Samothrake i ettermiddagssola framfor Caesar’s Palace.

Skulpturkopien av sigersgudinna Nike av Samothrake i ettermiddagssola framfor Caesar’s Palace.

Foto: Ida Lødemel Tvedt

Om eg fyrst skulle gjort noko så naturstridig som å gifte meg, kunne eg gjort det her, i ei kyrkje vigd til det kunstige.

Om eg fyrst skulle gjort noko så naturstridig som å gifte meg, kunne eg gjort det her, i ei kyrkje vigd til det kunstige.

Alle foto: Ida Lødemel Tvedt

Om eg fyrst skulle gjort noko så naturstridig som å gifte meg, kunne eg gjort det her, i ei kyrkje vigd til det kunstige.

Om eg fyrst skulle gjort noko så naturstridig som å gifte meg, kunne eg gjort det her, i ei kyrkje vigd til det kunstige.

Alle foto: Ida Lødemel Tvedt

Om eg fyrst skulle gjort noko så naturstridig som å gifte meg, kunne eg gjort det her, i ei kyrkje vigd til det kunstige.

Om eg fyrst skulle gjort noko så naturstridig som å gifte meg, kunne eg gjort det her, i ei kyrkje vigd til det kunstige.

Alle foto: Ida Lødemel Tvedt

« 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 ... 12 »