Ida Lødemel Tvedt skriv essay og reisereportasjar om samfunnstendensar, kultur og idear. Ho er frå Bergen, men bur i Oslo og er tilsett i fast halv stilling i Dag og Tid.
Lødemel Tvedt debuterte med essayboka Marianegropen i 2019. Boka blei løfta fram som ei av årets beste i mange norske aviser, og ho har fått eit rikt etterliv i Nederland, Belgia, Danmark, Tyskland og Sveits, med arrangement vigd boka på scener som Litteraturhuset i Zürich og forsideoppslag i Das Magazin.
Ho har to mastergrader, ei frå The New School for Social Research og ei frå Columbia University. Tidlegare har ho òg studert ved Sorbonne VI, Universitetet i Bergen og UC Berkeley.
Lødemel Tvedt er gjesteforelesar i essayistikk ved fleire norske skriveutdanningar (Skrivekunstakademiet, forfattarstudiet ved UiT Noregs arktiske universitet, Nansenskolen, Tekstuniverset med fleire) og i diverse avisredaksjonar. I USA har ho undervist ved Columbia University og Eugene Lang College på Manhattan.
Tekstane hennar har stått på trykk i N+1, Guernica, Das Magazin, Vagant, Side Magazine og fleire andre stader i inn- og utland. I 2021 fekk Lødemel Tvedt Hestenes-prisen for framifrå kulturjournalistikk.
I ein blødmete solnedgang i Pafos blør mytar og gassfelt over i kvarandre.
Foto: Ida Lødemel Tvedt
PAFOS: Forsøket på å forstå Ukraina-krigen i lys av Kypros-problemet endar i ruinar, stein og oljefelt, og i mytar der krig og kjærleik går saman til sengs.
I ein blødmete solnedgang i Pafos blør mytar og gassfelt over i kvarandre.
Foto: Ida Lødemel Tvedt
PAFOS: Forsøket på å forstå Ukraina-krigen i lys av Kypros-problemet endar i ruinar, stein og oljefelt, og i mytar der krig og kjærleik går saman til sengs.
I ein blødmete solnedgang i Pafos blør mytar og gassfelt over i kvarandre.
Foto: Ida Lødemel Tvedt
PAFOS: Forsøket på å forstå Ukraina-krigen i lys av Kypros-problemet endar i ruinar, stein og oljefelt, og i mytar der krig og kjærleik går saman til sengs.
Nord-Kypros har opna Varosha for ein slags katastrofeturisme. På dagtid kan ein bytelåne ein sykkel mot eit pass ved porten og sykle gjennom det som ein gong var, før Kypros blei splitta.
Foto: Ida Lødemel Tvedt
GRENSELAND: I fjor haust skal FN ha fått eit ultimatum frå nordkypriotane: Anerkjenn oss, eller forlat øya.
Nord-Kypros har opna Varosha for ein slags katastrofeturisme. På dagtid kan ein bytelåne ein sykkel mot eit pass ved porten og sykle gjennom det som ein gong var, før Kypros blei splitta.
Foto: Ida Lødemel Tvedt
GRENSELAND: I fjor haust skal FN ha fått eit ultimatum frå nordkypriotane: Anerkjenn oss, eller forlat øya.
Nord-Kypros har opna Varosha for ein slags katastrofeturisme. På dagtid kan ein bytelåne ein sykkel mot eit pass ved porten og sykle gjennom det som ein gong var, før Kypros blei splitta.
Foto: Ida Lødemel Tvedt
GRENSELAND: I fjor haust skal FN ha fått eit ultimatum frå nordkypriotane: Anerkjenn oss, eller forlat øya.
Høgvatnet kjem inn og tek kadavaret med seg.
Foto: Ida Lødemel Tvedt
FAMAGUSTA: Som ein biverknad av krigen i Ukraina blir det rusta opp på Kypros, retorisk og militært, på begge sider av ein urgamal strid.
Høgvatnet kjem inn og tek kadavaret med seg.
Foto: Ida Lødemel Tvedt
FAMAGUSTA: Som ein biverknad av krigen i Ukraina blir det rusta opp på Kypros, retorisk og militært, på begge sider av ein urgamal strid.
Høgvatnet kjem inn og tek kadavaret med seg.
Foto: Ida Lødemel Tvedt
FAMAGUSTA: Som ein biverknad av krigen i Ukraina blir det rusta opp på Kypros, retorisk og militært, på begge sider av ein urgamal strid.
Den russisk-ortodokse kyrkja i Limassol ligg lysande på ei høgd utanfor byen. Kyrkja er flunkande ny og svært påkosta – og stengd.
Foto: Ida Lødemel Tvedt
LIMASSOL: Det finst ein by på sørsida av Kypros som er full av russarar og ukrainarar. Der forstår ein «kyprosproblemet» i lys av Ukraina-krigen, og omvendt.
Den russisk-ortodokse kyrkja i Limassol ligg lysande på ei høgd utanfor byen. Kyrkja er flunkande ny og svært påkosta – og stengd.
Foto: Ida Lødemel Tvedt
LIMASSOL: Det finst ein by på sørsida av Kypros som er full av russarar og ukrainarar. Der forstår ein «kyprosproblemet» i lys av Ukraina-krigen, og omvendt.
Den russisk-ortodokse kyrkja i Limassol ligg lysande på ei høgd utanfor byen. Kyrkja er flunkande ny og svært påkosta – og stengd.
Foto: Ida Lødemel Tvedt
LIMASSOL: Det finst ein by på sørsida av Kypros som er full av russarar og ukrainarar. Der forstår ein «kyprosproblemet» i lys av Ukraina-krigen, og omvendt.
Skulpturkopien av sigersgudinna Nike av Samothrake i ettermiddagssola framfor Caesar’s Palace.
Foto: Ida Lødemel Tvedt
Skulpturkopien av sigersgudinna Nike av Samothrake i ettermiddagssola framfor Caesar’s Palace.
Foto: Ida Lødemel Tvedt
Skulpturkopien av sigersgudinna Nike av Samothrake i ettermiddagssola framfor Caesar’s Palace.
Foto: Ida Lødemel Tvedt
Om eg fyrst skulle gjort noko så naturstridig som å gifte meg, kunne eg gjort det her, i ei kyrkje vigd til det kunstige.
Alle foto: Ida Lødemel Tvedt
Eventyret i Vegas held fram, med buttpluggen Vladimir Put-in som rekvisitt og Hunter S. Thompson som leiestjerne.
Om eg fyrst skulle gjort noko så naturstridig som å gifte meg, kunne eg gjort det her, i ei kyrkje vigd til det kunstige.
Alle foto: Ida Lødemel Tvedt
Eventyret i Vegas held fram, med buttpluggen Vladimir Put-in som rekvisitt og Hunter S. Thompson som leiestjerne.
Om eg fyrst skulle gjort noko så naturstridig som å gifte meg, kunne eg gjort det her, i ei kyrkje vigd til det kunstige.
Alle foto: Ida Lødemel Tvedt
Eventyret i Vegas held fram, med buttpluggen Vladimir Put-in som rekvisitt og Hunter S. Thompson som leiestjerne.