Jan H. Landro er fast frilansar for Dag og Tid. Han er stolt stril frå Askøy, men har budd i Bergen dei siste femti åra. Han har studert tysk, engelsk og litteraturvitskap, og han var i mange år kulturjournalist og kulturredaktør i Bergens Tidende. I 1994 fekk han Norsk kulturråds pris for framifrå kulturjournalistikk. Han har fartstid frå Bragejuryen og Heddajuryen. Landro har gitt ut ti bøker, mellom andre Århundrets forfattere, Portretter av 50 sentrale forfattere fra det 20. århundre (2000), Jeg er ikke ironisk. Samtaler med Dag Solstad (2001), Møteplass for tanker og trivsel. Senioruniversitetet i Bergen gjennom 15 år (2013), Bernt Tunold – vestlandsmålar i grønt og grått (2016). Seinaste utgiving er Jon Fosse – enkelt og djupt. Om romanane og forteljingane hans (2022).
Noko av inspirasjonen til å skrive romanen var forholdet Tore Stubberud har til Frankrike, som han kallar sitt andre fedreland.
Foto: Aschehoug
For 40 år sidan gav Tore Stubberud ut debattboka Anti-Marx, som fekk stor merksemd. Romanen Klamydiakroken tek opp same tema, og enno er forfattaren like kritisk til «studentopprøret».
Noko av inspirasjonen til å skrive romanen var forholdet Tore Stubberud har til Frankrike, som han kallar sitt andre fedreland.
Foto: Aschehoug
For 40 år sidan gav Tore Stubberud ut debattboka Anti-Marx, som fekk stor merksemd. Romanen Klamydiakroken tek opp same tema, og enno er forfattaren like kritisk til «studentopprøret».
Noko av inspirasjonen til å skrive romanen var forholdet Tore Stubberud har til Frankrike, som han kallar sitt andre fedreland.
Foto: Aschehoug
For 40 år sidan gav Tore Stubberud ut debattboka Anti-Marx, som fekk stor merksemd. Romanen Klamydiakroken tek opp same tema, og enno er forfattaren like kritisk til «studentopprøret».
Rune Storsæther Løding (i midten) spelar hovudrolla som Tusten. Anne Elisabeth Kokkin spelar søstera Hege, og tømmerhoggaren Jørgen vert spelt av Per Bogstad Gulliksen.
Foto: Anne Gundersen
Ei vakker og teksttru tolking av Tarjei Vesaas’ «folkebok».
Rune Storsæther Løding (i midten) spelar hovudrolla som Tusten. Anne Elisabeth Kokkin spelar søstera Hege, og tømmerhoggaren Jørgen vert spelt av Per Bogstad Gulliksen.
Foto: Anne Gundersen
Ei vakker og teksttru tolking av Tarjei Vesaas’ «folkebok».
Rune Storsæther Løding (i midten) spelar hovudrolla som Tusten. Anne Elisabeth Kokkin spelar søstera Hege, og tømmerhoggaren Jørgen vert spelt av Per Bogstad Gulliksen.
Foto: Anne Gundersen
Ei vakker og teksttru tolking av Tarjei Vesaas’ «folkebok».
Ungdomsteateret spelar ein tragisk komedie der gruppepress, sosiale nettverk og haldningar som ungdommane har, vert strekte.
Foto: Stig Håvard Dirdal
DNA er ein velspelt tragisk komedie om eit dystert tema.
Ungdomsteateret spelar ein tragisk komedie der gruppepress, sosiale nettverk og haldningar som ungdommane har, vert strekte.
Foto: Stig Håvard Dirdal
DNA er ein velspelt tragisk komedie om eit dystert tema.
Ungdomsteateret spelar ein tragisk komedie der gruppepress, sosiale nettverk og haldningar som ungdommane har, vert strekte.
Foto: Stig Håvard Dirdal
DNA er ein velspelt tragisk komedie om eit dystert tema.
Espen Hana står åleine på scena.
Foto: Stig Håvard Dirdal
Alle fantastiske ting! er morosamt, rørande og inkluderande teater.
Espen Hana står åleine på scena.
Foto: Stig Håvard Dirdal
Alle fantastiske ting! er morosamt, rørande og inkluderande teater.
Espen Hana står åleine på scena.
Foto: Stig Håvard Dirdal
Alle fantastiske ting! er morosamt, rørande og inkluderande teater.
At Glenn André Kaada innleier teatersjefsperioden sin med ein 50 år gammal klassikar, er på sin plass, skriv Jan H. Landro.
Foto: Grethe Nygaard
Cabaret er godt, polarisert teater for ei polarisert tid.
At Glenn André Kaada innleier teatersjefsperioden sin med ein 50 år gammal klassikar, er på sin plass, skriv Jan H. Landro.
Foto: Grethe Nygaard
Cabaret er godt, polarisert teater for ei polarisert tid.
At Glenn André Kaada innleier teatersjefsperioden sin med ein 50 år gammal klassikar, er på sin plass, skriv Jan H. Landro.
Foto: Grethe Nygaard
Cabaret er godt, polarisert teater for ei polarisert tid.
Den førre boka som Marta Breen gav ut, i samarbeid med illlustratør Jenny Jordahl, er seld til 21 land.
Foto: Maria Gossé
Før var det manglande spelerom som hindra kvinner i å utfalde seg i kunst og litteratur. Det er framleis eit problem, men mykje diskriminering ligg også i språket, meiner Marta Breen.
Den førre boka som Marta Breen gav ut, i samarbeid med illlustratør Jenny Jordahl, er seld til 21 land.
Foto: Maria Gossé
Før var det manglande spelerom som hindra kvinner i å utfalde seg i kunst og litteratur. Det er framleis eit problem, men mykje diskriminering ligg også i språket, meiner Marta Breen.
Den førre boka som Marta Breen gav ut, i samarbeid med illlustratør Jenny Jordahl, er seld til 21 land.
Foto: Maria Gossé
Før var det manglande spelerom som hindra kvinner i å utfalde seg i kunst og litteratur. Det er framleis eit problem, men mykje diskriminering ligg også i språket, meiner Marta Breen.