Jan H. Landro er fast frilansar for Dag og Tid. Han er stolt stril frå Askøy, men har budd i Bergen dei siste femti åra. Han har studert tysk, engelsk og litteraturvitskap, og han var i mange år kulturjournalist og kulturredaktør i Bergens Tidende. I 1994 fekk han Norsk kulturråds pris for framifrå kulturjournalistikk. Han har fartstid frå Bragejuryen og Heddajuryen. Landro har gitt ut ti bøker, mellom andre Århundrets forfattere, Portretter av 50 sentrale forfattere fra det 20. århundre (2000), Jeg er ikke ironisk. Samtaler med Dag Solstad (2001), Møteplass for tanker og trivsel. Senioruniversitetet i Bergen gjennom 15 år (2013), Bernt Tunold – vestlandsmålar i grønt og grått (2016). Seinaste utgiving er Jon Fosse – enkelt og djupt. Om romanane og forteljingane hans (2022).
Helle Ottesen (i midten) måtte steppe inn for Kirsti Sparboe i rolla som Agnes Mack, mater familias. Det gjer ho med bravur og all den autoritet rolla krev, skriv Jan H. Landro.
Foto: Martin Eilertsen
For mykje av det meste, men også mykje å gle seg over.
Helle Ottesen (i midten) måtte steppe inn for Kirsti Sparboe i rolla som Agnes Mack, mater familias. Det gjer ho med bravur og all den autoritet rolla krev, skriv Jan H. Landro.
Foto: Martin Eilertsen
For mykje av det meste, men også mykje å gle seg over.
Helle Ottesen (i midten) måtte steppe inn for Kirsti Sparboe i rolla som Agnes Mack, mater familias. Det gjer ho med bravur og all den autoritet rolla krev, skriv Jan H. Landro.
Foto: Martin Eilertsen
For mykje av det meste, men også mykje å gle seg over.
Stian Isaksen i hovudrolla som Francois.
Foto: Dag Jenssen
Kva skjer om vestleg likesæle og mangel på klare verdiar får rå?
Stian Isaksen i hovudrolla som Francois.
Foto: Dag Jenssen
Kva skjer om vestleg likesæle og mangel på klare verdiar får rå?
Stian Isaksen i hovudrolla som Francois.
Foto: Dag Jenssen
Kva skjer om vestleg likesæle og mangel på klare verdiar får rå?
Anja Saiva Bongo Bjørnstad, Ánne Mággá og Sarakka Gaup står på scenen.
Foto: Det Samiske Nasjonalteatret Beaivvas
Kvinnerommet er tankevekkjande om kvinnekamp og minoritetskamp.
Anja Saiva Bongo Bjørnstad, Ánne Mággá og Sarakka Gaup står på scenen.
Foto: Det Samiske Nasjonalteatret Beaivvas
Kvinnerommet er tankevekkjande om kvinnekamp og minoritetskamp.
Anja Saiva Bongo Bjørnstad, Ánne Mággá og Sarakka Gaup står på scenen.
Foto: Det Samiske Nasjonalteatret Beaivvas
Kvinnerommet er tankevekkjande om kvinnekamp og minoritetskamp.
Eldrid Lunden er nominert til Nordisk råds litteraturpris saman med Jan Grue.
Arkivfoto: Ottar Fyllingsnes
Då Eldrid Lunden miste ektemannen sin, opna diktaråra seg i henne på nytt, og ho gav ut ei diktsamling som no er nominert til Nordisk råds litteraturpris.
Eldrid Lunden er nominert til Nordisk råds litteraturpris saman med Jan Grue.
Arkivfoto: Ottar Fyllingsnes
Då Eldrid Lunden miste ektemannen sin, opna diktaråra seg i henne på nytt, og ho gav ut ei diktsamling som no er nominert til Nordisk råds litteraturpris.
Eldrid Lunden er nominert til Nordisk råds litteraturpris saman med Jan Grue.
Arkivfoto: Ottar Fyllingsnes
Då Eldrid Lunden miste ektemannen sin, opna diktaråra seg i henne på nytt, og ho gav ut ei diktsamling som no er nominert til Nordisk råds litteraturpris.
Ida Løken Valkeapää spelar alle rollene i stykket.
Foto: Sydsamisk Teater
Mette Brantzeg får mykje ut av eit enkelt stoff.
Ida Løken Valkeapää spelar alle rollene i stykket.
Foto: Sydsamisk Teater
Mette Brantzeg får mykje ut av eit enkelt stoff.
Ida Løken Valkeapää spelar alle rollene i stykket.
Foto: Sydsamisk Teater
Mette Brantzeg får mykje ut av eit enkelt stoff.
Verkemidla er enkle, men effekten blir god.
Verkemidla er enkle, men effekten blir god.
Verkemidla er enkle, men effekten blir god.