Jan H. Landro er fast frilansar for Dag og Tid. Han er stolt stril frå Askøy, men har budd i Bergen dei siste femti åra. Han har studert tysk, engelsk og litteraturvitskap, og han var i mange år kulturjournalist og kulturredaktør i Bergens Tidende. I 1994 fekk han Norsk kulturråds pris for framifrå kulturjournalistikk. Han har fartstid frå Bragejuryen og Heddajuryen. Landro har gitt ut ti bøker, mellom andre Århundrets forfattere, Portretter av 50 sentrale forfattere fra det 20. århundre (2000), Jeg er ikke ironisk. Samtaler med Dag Solstad (2001), Møteplass for tanker og trivsel. Senioruniversitetet i Bergen gjennom 15 år (2013), Bernt Tunold – vestlandsmålar i grønt og grått (2016). Seinaste utgiving er Jon Fosse – enkelt og djupt. Om romanane og forteljingane hans (2022).
Rune Storsæther Løding (i midten) spelar hovudrolla som Tusten. Anne Elisabeth Kokkin spelar søstera Hege, og tømmerhoggaren Jørgen vert spelt av Per Bogstad Gulliksen.
Foto: Anne Gundersen
Ei vakker og teksttru tolking av Tarjei Vesaas’ «folkebok».
Rune Storsæther Løding (i midten) spelar hovudrolla som Tusten. Anne Elisabeth Kokkin spelar søstera Hege, og tømmerhoggaren Jørgen vert spelt av Per Bogstad Gulliksen.
Foto: Anne Gundersen
Ei vakker og teksttru tolking av Tarjei Vesaas’ «folkebok».
Rune Storsæther Løding (i midten) spelar hovudrolla som Tusten. Anne Elisabeth Kokkin spelar søstera Hege, og tømmerhoggaren Jørgen vert spelt av Per Bogstad Gulliksen.
Foto: Anne Gundersen
Ei vakker og teksttru tolking av Tarjei Vesaas’ «folkebok».
Verkemidla er enkle, men effekten blir god.
Verkemidla er enkle, men effekten blir god.
Verkemidla er enkle, men effekten blir god.
Ida Løken Valkeapää spelar alle rollene i stykket.
Foto: Sydsamisk Teater
Mette Brantzeg får mykje ut av eit enkelt stoff.
Ida Løken Valkeapää spelar alle rollene i stykket.
Foto: Sydsamisk Teater
Mette Brantzeg får mykje ut av eit enkelt stoff.
Ida Løken Valkeapää spelar alle rollene i stykket.
Foto: Sydsamisk Teater
Mette Brantzeg får mykje ut av eit enkelt stoff.
Noko av inspirasjonen til å skrive romanen var forholdet Tore Stubberud har til Frankrike, som han kallar sitt andre fedreland.
Foto: Aschehoug
For 40 år sidan gav Tore Stubberud ut debattboka Anti-Marx, som fekk stor merksemd. Romanen Klamydiakroken tek opp same tema, og enno er forfattaren like kritisk til «studentopprøret».
Noko av inspirasjonen til å skrive romanen var forholdet Tore Stubberud har til Frankrike, som han kallar sitt andre fedreland.
Foto: Aschehoug
For 40 år sidan gav Tore Stubberud ut debattboka Anti-Marx, som fekk stor merksemd. Romanen Klamydiakroken tek opp same tema, og enno er forfattaren like kritisk til «studentopprøret».
Noko av inspirasjonen til å skrive romanen var forholdet Tore Stubberud har til Frankrike, som han kallar sitt andre fedreland.
Foto: Aschehoug
For 40 år sidan gav Tore Stubberud ut debattboka Anti-Marx, som fekk stor merksemd. Romanen Klamydiakroken tek opp same tema, og enno er forfattaren like kritisk til «studentopprøret».
Espen Hana står åleine på scena.
Foto: Stig Håvard Dirdal
Alle fantastiske ting! er morosamt, rørande og inkluderande teater.
Espen Hana står åleine på scena.
Foto: Stig Håvard Dirdal
Alle fantastiske ting! er morosamt, rørande og inkluderande teater.
Espen Hana står åleine på scena.
Foto: Stig Håvard Dirdal
Alle fantastiske ting! er morosamt, rørande og inkluderande teater.
Ungdomsteateret spelar ein tragisk komedie der gruppepress, sosiale nettverk og haldningar som ungdommane har, vert strekte.
Foto: Stig Håvard Dirdal
DNA er ein velspelt tragisk komedie om eit dystert tema.
Ungdomsteateret spelar ein tragisk komedie der gruppepress, sosiale nettverk og haldningar som ungdommane har, vert strekte.
Foto: Stig Håvard Dirdal
DNA er ein velspelt tragisk komedie om eit dystert tema.
Ungdomsteateret spelar ein tragisk komedie der gruppepress, sosiale nettverk og haldningar som ungdommane har, vert strekte.
Foto: Stig Håvard Dirdal
DNA er ein velspelt tragisk komedie om eit dystert tema.