Jan H. Landro er fast frilansar for Dag og Tid. Han er stolt stril frå Askøy, men har budd i Bergen dei siste femti åra. Han har studert tysk, engelsk og litteraturvitskap, og han var i mange år kulturjournalist og kulturredaktør i Bergens Tidende. I 1994 fekk han Norsk kulturråds pris for framifrå kulturjournalistikk. Han har fartstid frå Bragejuryen og Heddajuryen. Landro har gitt ut ti bøker, mellom andre Århundrets forfattere, Portretter av 50 sentrale forfattere fra det 20. århundre (2000), Jeg er ikke ironisk. Samtaler med Dag Solstad (2001), Møteplass for tanker og trivsel. Senioruniversitetet i Bergen gjennom 15 år (2013), Bernt Tunold – vestlandsmålar i grønt og grått (2016). Seinaste utgiving er Jon Fosse – enkelt og djupt. Om romanane og forteljingane hans (2022).
Linn Løvvik spelar hovudrolla som Karen-Christine Friele.
Foto: DNS
Kim F er eit leikent stykke om ei kvinne med tru på seg sjølv.
Linn Løvvik spelar hovudrolla som Karen-Christine Friele.
Foto: DNS
Kim F er eit leikent stykke om ei kvinne med tru på seg sjølv.
Linn Løvvik spelar hovudrolla som Karen-Christine Friele.
Foto: DNS
Kim F er eit leikent stykke om ei kvinne med tru på seg sjølv.
– Når eg skriv «jeg» på første sida, kjenner eg meg heilt fri til å skrive kva eg vil, seier Per Petterson.
Foto: Vidar Ruud / NTB scanpix
Per Petterson er avhengig av undermedvitet når han diktar.
Men under skrivinga av Menn i min situasjon ville det ikkje spele på lag.
– Når eg skriv «jeg» på første sida, kjenner eg meg heilt fri til å skrive kva eg vil, seier Per Petterson.
Foto: Vidar Ruud / NTB scanpix
Per Petterson er avhengig av undermedvitet når han diktar.
Men under skrivinga av Menn i min situasjon ville det ikkje spele på lag.
– Når eg skriv «jeg» på første sida, kjenner eg meg heilt fri til å skrive kva eg vil, seier Per Petterson.
Foto: Vidar Ruud / NTB scanpix
Per Petterson er avhengig av undermedvitet når han diktar.
Men under skrivinga av Menn i min situasjon ville det ikkje spele på lag.
Gine Cornelia Pedersen spelar systera til den rusavhengige.
Foto: Hermann Sabado
Ofte er det enkle det beste. Som i dette tilfellet, der fire skodespelarar gir liv til ulike lagnader frå den såkalla russcenen.
Gine Cornelia Pedersen spelar systera til den rusavhengige.
Foto: Hermann Sabado
Ofte er det enkle det beste. Som i dette tilfellet, der fire skodespelarar gir liv til ulike lagnader frå den såkalla russcenen.
Gine Cornelia Pedersen spelar systera til den rusavhengige.
Foto: Hermann Sabado
Ofte er det enkle det beste. Som i dette tilfellet, der fire skodespelarar gir liv til ulike lagnader frå den såkalla russcenen.
Inger Bråtveit debuterte i 2002 og har skrive fem romanar.
Foto: Pernille Marie Walvik
Ho har kjent seg nærare gjørmediket enn himmelriket under skrivinga, men til slutt vart Inger Bråtveit ferdig med romanen Dette er også vatn.
Inger Bråtveit debuterte i 2002 og har skrive fem romanar.
Foto: Pernille Marie Walvik
Ho har kjent seg nærare gjørmediket enn himmelriket under skrivinga, men til slutt vart Inger Bråtveit ferdig med romanen Dette er også vatn.
Inger Bråtveit debuterte i 2002 og har skrive fem romanar.
Foto: Pernille Marie Walvik
Ho har kjent seg nærare gjørmediket enn himmelriket under skrivinga, men til slutt vart Inger Bråtveit ferdig med romanen Dette er også vatn.
Tina Åmodt tek utgangspunkt i eigne røynsler som einebarn på båtferie. Så diktar ho vidare derifrå.
Foto: Per Anders Todal
Hos Tina Åmodt kan ei 14 år gammal jente, «kvisete og svett og med fett hår», vere hovudperson i ein ekte sjøroman.
Tina Åmodt tek utgangspunkt i eigne røynsler som einebarn på båtferie. Så diktar ho vidare derifrå.
Foto: Per Anders Todal
Hos Tina Åmodt kan ei 14 år gammal jente, «kvisete og svett og med fett hår», vere hovudperson i ein ekte sjøroman.
Tina Åmodt tek utgangspunkt i eigne røynsler som einebarn på båtferie. Så diktar ho vidare derifrå.
Foto: Per Anders Todal
Hos Tina Åmodt kan ei 14 år gammal jente, «kvisete og svett og med fett hår», vere hovudperson i ein ekte sjøroman.
Dei fem vekslar mellom å spele og fortelje.
Foto: Ingun A. Mæhlum
Den sceniske versjonen av De usynlige yter ikkje romanen rettferd.
Dei fem vekslar mellom å spele og fortelje.
Foto: Ingun A. Mæhlum
Den sceniske versjonen av De usynlige yter ikkje romanen rettferd.
Dei fem vekslar mellom å spele og fortelje.
Foto: Ingun A. Mæhlum
Den sceniske versjonen av De usynlige yter ikkje romanen rettferd.