René Herse, 1952: Her er sykkelen mor mi skulle ha hatt. Vekt under 9 kilo, særs lette låggir, breie dekk, heildekkande skjermer, lykter og bagasjebrett framme og bak.
Alt blir betre og meir raffinert i framtida enn det er i dag. Men ikkje syklar. Ved å granske teknologihistoria bak trampjerna våre, kan vi sjå kvifor menneskesamfunn stundom må ta to tråkk tilbake for å ta eitt tråkk fram.
René Herse, 1952: Her er sykkelen mor mi skulle ha hatt. Vekt under 9 kilo, særs lette låggir, breie dekk, heildekkande skjermer, lykter og bagasjebrett framme og bak.
Alt blir betre og meir raffinert i framtida enn det er i dag. Men ikkje syklar. Ved å granske teknologihistoria bak trampjerna våre, kan vi sjå kvifor menneskesamfunn stundom må ta to tråkk tilbake for å ta eitt tråkk fram.
René Herse, 1952: Her er sykkelen mor mi skulle ha hatt. Vekt under 9 kilo, særs lette låggir, breie dekk, heildekkande skjermer, lykter og bagasjebrett framme og bak.
Alt blir betre og meir raffinert i framtida enn det er i dag. Men ikkje syklar. Ved å granske teknologihistoria bak trampjerna våre, kan vi sjå kvifor menneskesamfunn stundom må ta to tråkk tilbake for å ta eitt tråkk fram.