JavaScript is disabled in your web browser or browser is too old to support JavaScript. Today almost all web pages contain JavaScript, a scripting programming language that runs on visitor's web browser. It makes web pages functional for specific purposes and if disabled for some reason, the content or the functionality of the web page can be limited or unavailable.

Takk for at du vil dele artikkelen

Den du deler artikkelen med, kan lese og eventuelt lytte til heile artikkelen.
Det gjer vi for at fleire skal oppdage DAG OG TID.

Namnet ditt vert synleg for alle du deler artikkelen med.

Klok_Innsida

Spare

Kvar veke les vi inn utvalde artiklar, som abonnentane våre kan lytte til.
Lytt til artikkelen
Kjetil Jansrud med ein kvalp i beresele.

Kjetil Jansrud med ein kvalp i beresele.

Foto: DNB

Kjetil Jansrud med ein kvalp i beresele.

Kjetil Jansrud med ein kvalp i beresele.

Foto: DNB

1148
20170915
1148
20170915

Det vil bli mykje mas framover dersom alle skal føle seg representerte av alle reklamane. I den nye reklamen til DNB, til dømes, poserer ein topplaus Kjetil Jansrud i lag med ei mengd søte kvalpar. Han ligg fyrst på ein skinnfell, og seinare i ei hjerteforma seng i lag med dei, han ber ein kvalp i ein beresele (som om kvalpen var ein baby), han gjer armhevingar med ein labradorkvalp, han kosar med kvalpane i armane medan han tenkjer på sparing.

Sigrid kjenner seg ikkje att i denne reklamen, sjølv om Kjetil Jansrud kjem frå Gudbrandsdalen. Og katten til naboen kjenner seg ikkje representert av alle dei søte kvalpane. Guri derimot, kjenner seg att, sidan ho kan relatere til dette med å ha ein søt baby i beresele på magen samtidig som ho tenkjer på sparing.

Da reklamen vart lansert, skreiv Nettavisen at over 362.000 hadde sett han i løpet av eit døgn. Og over halvparten av dei var kvinner. Det er ganske signifikante tal, sidan det er fleire menn enn kvinner i Noreg. (50,38 prosent av folkesetnaden er menn.) Fordi Kjetil Jansrud er halvnaken, ser kvar kvinne i gjennomsnitt 4 sekund lenger på videoen enn ein gjennomsnittleg mann.

Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding

Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.


Eller kjøp eit anna abonnement

Det vil bli mykje mas framover dersom alle skal føle seg representerte av alle reklamane. I den nye reklamen til DNB, til dømes, poserer ein topplaus Kjetil Jansrud i lag med ei mengd søte kvalpar. Han ligg fyrst på ein skinnfell, og seinare i ei hjerteforma seng i lag med dei, han ber ein kvalp i ein beresele (som om kvalpen var ein baby), han gjer armhevingar med ein labradorkvalp, han kosar med kvalpane i armane medan han tenkjer på sparing.

Sigrid kjenner seg ikkje att i denne reklamen, sjølv om Kjetil Jansrud kjem frå Gudbrandsdalen. Og katten til naboen kjenner seg ikkje representert av alle dei søte kvalpane. Guri derimot, kjenner seg att, sidan ho kan relatere til dette med å ha ein søt baby i beresele på magen samtidig som ho tenkjer på sparing.

Da reklamen vart lansert, skreiv Nettavisen at over 362.000 hadde sett han i løpet av eit døgn. Og over halvparten av dei var kvinner. Det er ganske signifikante tal, sidan det er fleire menn enn kvinner i Noreg. (50,38 prosent av folkesetnaden er menn.) Fordi Kjetil Jansrud er halvnaken, ser kvar kvinne i gjennomsnitt 4 sekund lenger på videoen enn ein gjennomsnittleg mann.

Emneknaggar

Fleire artiklar

Juliette (Izïa Higelin) dreg til heimbyen for å besøke familien. Det viser seg at faren ikkje klarer å uttrykkje kjenslene sine, mora har blitt meir eksentrisk enn nokon gong, systera er i ei midtlivskrise, og bestemora har hamna på aldersheim.

Juliette (Izïa Higelin) dreg til heimbyen for å besøke familien. Det viser seg at faren ikkje klarer å uttrykkje kjenslene sine, mora har blitt meir eksentrisk enn nokon gong, systera er i ei midtlivskrise, og bestemora har hamna på aldersheim.

Foto: Arthaus

FilmMeldingar

Vår Juliette har overraskande tyngde til å vera pakka inn så lett

Brit Aksnes
Juliette (Izïa Higelin) dreg til heimbyen for å besøke familien. Det viser seg at faren ikkje klarer å uttrykkje kjenslene sine, mora har blitt meir eksentrisk enn nokon gong, systera er i ei midtlivskrise, og bestemora har hamna på aldersheim.

Juliette (Izïa Higelin) dreg til heimbyen for å besøke familien. Det viser seg at faren ikkje klarer å uttrykkje kjenslene sine, mora har blitt meir eksentrisk enn nokon gong, systera er i ei midtlivskrise, og bestemora har hamna på aldersheim.

Foto: Arthaus

FilmMeldingar

Vår Juliette har overraskande tyngde til å vera pakka inn så lett

Brit Aksnes
Ivo de Figueiredo.

Ivo de Figueiredo.

Foto: Agnete Brun

BokMeldingar

Få kjenner Munch betre

Ivo de Figueiredos tobindsbiografi om Edvard Munch er nyansert og underhaldande.

Henrik Martin Dahlsbakken
Ivo de Figueiredo.

Ivo de Figueiredo.

Foto: Agnete Brun

BokMeldingar

Få kjenner Munch betre

Ivo de Figueiredos tobindsbiografi om Edvard Munch er nyansert og underhaldande.

Henrik Martin Dahlsbakken

les DAG OG TID.
Vil du òg prøve?

Her kan du prøve vekeavisa DAG OG TID gratis i tre veker.
Prøveperioden stoppar av seg sjølv.

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis