Takk for at du vil dele artikkelen

Den du deler artikkelen med, kan lese og eventuelt lytte til heile artikkelen.
Det gjer vi for at fleire skal oppdage DAG OG TID.

Namnet ditt vert synleg for alle du deler artikkelen med.

BokMeldingar

Utmattande og interessant

iHuman vil vera grunnlag for gode diskusjonar, og så kan det diskuterast kor godt eg eigentleg likte filmen.

Kvar veke les vi inn utvalde artiklar, som abonnentane våre kan lytte til.
Lytt til artikkelen
Framtidsvisjonen er deprimerande, skriv Brit Aksnes.

Framtidsvisjonen er deprimerande, skriv Brit Aksnes.

Foto: UpNorth film

Framtidsvisjonen er deprimerande, skriv Brit Aksnes.

Framtidsvisjonen er deprimerande, skriv Brit Aksnes.

Foto: UpNorth film

1613
20200313
1613
20200313

Dokumentar

Regi: Tonje Hessen Schei

iHuman

UpNorth / Euforia

Kjem me snart til å verta styrt av kunstig intelligens? Eller kanskje me er det allereie?

iHuman kjennest til tider meir som ein skrekkfilm enn ein teknologisk dokumentar. Eg får kjensla av at det nærast er flaks at robotane ikkje har teke over enno. Dei mange ekspertane som uttalar seg, er sjølve prov på at me er i ferd med å forska oss ut av eksistens.

Mykje av stoffet er for så vidt kjent, stilen er overdådig, overlest med lada musikk, og ekspertane er til tider nesten latterleg sjølvforherlegande og profetiske. Men det er grådig lekkert, for all del, og spennande stoff.

Det blir einast litt langdrygt til tider, litt mykje timelapse av motorvegar. Det kjem stadig dramatiske oppbyggingar som gjer at eg av og til tenkjer at filmen aldri tek slutt. Kanskje eg vert ekstra utmatta fordi dei er så deprimerande, dei framtidsvisjonane regissør Schei presenterer. Og så er det merkeleg å sjå ein forskar i fullt alvor seia at ein kan sjå på hovudforma til ein person kva legning ho eller han har. Då vert det til tider vanskeleg å heilt vita om eg lit på vitskapen som vert servert. Kanskje det er fake news? Ja, for ein kan i grunnen ikkje lita på noko lenger, og verre skal det bli.

Det er så ein får lyst å venda verda ryggen og berre la ting skura mens ein held seg for auge og øyre. Den kunstige intelligensen passar ikkje for normalt smarte naturbarn som meg. Det får iHuman svært godt fram.

Brit Aksnes

Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding

Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.


Eller kjøp eit anna abonnement

Dokumentar

Regi: Tonje Hessen Schei

iHuman

UpNorth / Euforia

Kjem me snart til å verta styrt av kunstig intelligens? Eller kanskje me er det allereie?

iHuman kjennest til tider meir som ein skrekkfilm enn ein teknologisk dokumentar. Eg får kjensla av at det nærast er flaks at robotane ikkje har teke over enno. Dei mange ekspertane som uttalar seg, er sjølve prov på at me er i ferd med å forska oss ut av eksistens.

Mykje av stoffet er for så vidt kjent, stilen er overdådig, overlest med lada musikk, og ekspertane er til tider nesten latterleg sjølvforherlegande og profetiske. Men det er grådig lekkert, for all del, og spennande stoff.

Det blir einast litt langdrygt til tider, litt mykje timelapse av motorvegar. Det kjem stadig dramatiske oppbyggingar som gjer at eg av og til tenkjer at filmen aldri tek slutt. Kanskje eg vert ekstra utmatta fordi dei er så deprimerande, dei framtidsvisjonane regissør Schei presenterer. Og så er det merkeleg å sjå ein forskar i fullt alvor seia at ein kan sjå på hovudforma til ein person kva legning ho eller han har. Då vert det til tider vanskeleg å heilt vita om eg lit på vitskapen som vert servert. Kanskje det er fake news? Ja, for ein kan i grunnen ikkje lita på noko lenger, og verre skal det bli.

Det er så ein får lyst å venda verda ryggen og berre la ting skura mens ein held seg for auge og øyre. Den kunstige intelligensen passar ikkje for normalt smarte naturbarn som meg. Det får iHuman svært godt fram.

Brit Aksnes

Emneknaggar

Fleire artiklar

Weronika Murek er dramatikar og forfattar og fekk Witold Gombrowics’ debutantpris i 2015.

Weronika Murek er dramatikar og forfattar og fekk Witold Gombrowics’ debutantpris i 2015.

Foto: Anna Rezulak

BokMeldingar

Presisjon ved surrealisme

Weronika Murek er krevjande i formspråket, men orkar ein å strekke seg litt, kan ein fort oppdage at ein har vakse ein litterær halvmeter.

Ingvild Bræin
Weronika Murek er dramatikar og forfattar og fekk Witold Gombrowics’ debutantpris i 2015.

Weronika Murek er dramatikar og forfattar og fekk Witold Gombrowics’ debutantpris i 2015.

Foto: Anna Rezulak

BokMeldingar

Presisjon ved surrealisme

Weronika Murek er krevjande i formspråket, men orkar ein å strekke seg litt, kan ein fort oppdage at ein har vakse ein litterær halvmeter.

Ingvild Bræin
Thomas Hylland Eriksen på scenen i Klingenberg kino i Oslo i april, der han heldt føredraget «Syv meninger med livet».

Thomas Hylland Eriksen på scenen i Klingenberg kino i Oslo i april, der han heldt føredraget «Syv meninger med livet».

Foto: Helge Øgrim

På tomannshandFeature

Ein forskar kryssar sitt spor

Thomas Hylland Eriksen hylla mangfaldet og ville dekonstruere fleirtalet. Men fann han svaret på dilemmaa knytte til innvandring?

HelgeØgrim
Thomas Hylland Eriksen på scenen i Klingenberg kino i Oslo i april, der han heldt føredraget «Syv meninger med livet».

Thomas Hylland Eriksen på scenen i Klingenberg kino i Oslo i april, der han heldt føredraget «Syv meninger med livet».

Foto: Helge Øgrim

På tomannshandFeature

Ein forskar kryssar sitt spor

Thomas Hylland Eriksen hylla mangfaldet og ville dekonstruere fleirtalet. Men fann han svaret på dilemmaa knytte til innvandring?

HelgeØgrim

les DAG OG TID.
Vil du òg prøve?

Her kan du prøve vekeavisa DAG OG TID gratis i tre veker.
Prøveperioden stoppar av seg sjølv.

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis