Takk for at du vil dele artikkelen

Den du deler artikkelen med, kan lese og eventuelt lytte til heile artikkelen.
Det gjer vi for at fleire skal oppdage DAG OG TID.

Namnet ditt vert synleg for alle du deler artikkelen med.

MusikkMeldingar

Arkivet: Ahmad Jamal

Kvar veke les vi inn utvalde artiklar, som abonnentane våre kan lytte til.
Lytt til artikkelen
Ahmad Jamal med band på jazzfestivalen i Bern for nokre år sidan.

Ahmad Jamal med band på jazzfestivalen i Bern for nokre år sidan.

Foto: Lukas Lehmann / AP / NTB

Ahmad Jamal med band på jazzfestivalen i Bern for nokre år sidan.

Ahmad Jamal med band på jazzfestivalen i Bern for nokre år sidan.

Foto: Lukas Lehmann / AP / NTB

1204
20230113
1204
20230113

Gamle konsertopptak kan ta oss med rett inn i ein kveld og eit rom som høyrer fortida til, og er derfor mellom mine favorittidsmaskiner. For nokre veker sidan gjekk reisa til konsertane Ahmad Jamal (f. 1930) hadde i klubben The Penthouse i Seattle på 1960-talet, fanga i to bind på utgivingane Emerald City Nights: Live at The Penthouse, frå 1963–1964 og 1965–1966, som har fått strålande omtalar over heile fjøla.

Jamal sjølv har oversyn over utgivingane, som er optimaliserte med omsyn til lydkvalitet og kjem i boksar med fotografi, musikkessaystikk og ulike intervju. Jamil Nasser er med på bass på begge binda, og det same er Chuck Lampkin på trommer. I tillegg er Richard Evans med på bass på første bindet, og Vernel Fournier og Frank Gant på trommer på bind to.

På repertoaret står standardar av Rodgers & Hart, Gershwin og andre, frå det som fleire reknar som ei glanstid for Jamal, som tok til å spele piano då han var tre år gammal og spelte profesjonelt frå han var fjorten, då Art Tatum peika han ut som stortalent. Opptaka frå The Penthouse følgjer tidlegare Jamal-utgivingar frå klubbar som the Pershing Lounge i Chicago og the Blackhawk i San Francisco.

Øyvind Vågnes

Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding

Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.


Eller kjøp eit anna abonnement

Gamle konsertopptak kan ta oss med rett inn i ein kveld og eit rom som høyrer fortida til, og er derfor mellom mine favorittidsmaskiner. For nokre veker sidan gjekk reisa til konsertane Ahmad Jamal (f. 1930) hadde i klubben The Penthouse i Seattle på 1960-talet, fanga i to bind på utgivingane Emerald City Nights: Live at The Penthouse, frå 1963–1964 og 1965–1966, som har fått strålande omtalar over heile fjøla.

Jamal sjølv har oversyn over utgivingane, som er optimaliserte med omsyn til lydkvalitet og kjem i boksar med fotografi, musikkessaystikk og ulike intervju. Jamil Nasser er med på bass på begge binda, og det same er Chuck Lampkin på trommer. I tillegg er Richard Evans med på bass på første bindet, og Vernel Fournier og Frank Gant på trommer på bind to.

På repertoaret står standardar av Rodgers & Hart, Gershwin og andre, frå det som fleire reknar som ei glanstid for Jamal, som tok til å spele piano då han var tre år gammal og spelte profesjonelt frå han var fjorten, då Art Tatum peika han ut som stortalent. Opptaka frå The Penthouse følgjer tidlegare Jamal-utgivingar frå klubbar som the Pershing Lounge i Chicago og the Blackhawk i San Francisco.

Øyvind Vågnes

Emneknaggar

Fleire artiklar

Henry «Tippen» Johanson reddar i kampen mot Tyskland i OL i Berlin i 1936. Då det var 2‒0 til Noreg, gjekk Hitler og følgjet hans.

Henry «Tippen» Johanson reddar i kampen mot Tyskland i OL i Berlin i 1936. Då det var 2‒0 til Noreg, gjekk Hitler og følgjet hans.

Foto: arkiv / NTB

BokMeldingar

Året 1936 bak nyhenda

Ingen medvitne nordmenn tvilte på storkrig.

Aage G.Sivertsen
Henry «Tippen» Johanson reddar i kampen mot Tyskland i OL i Berlin i 1936. Då det var 2‒0 til Noreg, gjekk Hitler og følgjet hans.

Henry «Tippen» Johanson reddar i kampen mot Tyskland i OL i Berlin i 1936. Då det var 2‒0 til Noreg, gjekk Hitler og følgjet hans.

Foto: arkiv / NTB

BokMeldingar

Året 1936 bak nyhenda

Ingen medvitne nordmenn tvilte på storkrig.

Aage G.Sivertsen

Teikning: May Linn Clement

Feature

Flyplassblues

Ingen stad kjenner eg meg så trygg som på ein flyplass.

May Linn Clement

Teikning: May Linn Clement

Feature

Flyplassblues

Ingen stad kjenner eg meg så trygg som på ein flyplass.

May Linn Clement

les DAG OG TID.
Vil du òg prøve?

Her kan du prøve vekeavisa DAG OG TID gratis i tre veker.
Prøveperioden stoppar av seg sjølv.

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis