Takk for at du vil dele artikkelen

Den du deler artikkelen med, kan lese og eventuelt lytte til heile artikkelen.
Det gjer vi for at fleire skal oppdage DAG OG TID.

Namnet ditt vert synleg for alle du deler artikkelen med.

MusikkMeldingar

Overtydande debut

PAT har hatt ein særs inspirerande dag på jobben.

Kvar veke les vi inn utvalde artiklar, som abonnentane våre kan lytte til.
Lytt til artikkelen
1609
20200626
1609
20200626

Jazz

PAT:

Super­golden

Kjetil Møster, saksofon og bassklarinett; Petter Asbjørnsen, bass; Øyvind Skarbø, trommer.
SMEIK SMKCD207

Petter Asbjørnsen trio, PAT, blei til medan Asbjørnsen var student ved Griegakademiet i Bergen. Seinare har studiar og karriere teke den 30 år gamle bassisten frå Larvik til København, Berlin og New York, men i mars 2018 vart Super­golden spelt inn i Duper studio med Jørgen Træen bak miksepulten. Som ein del anna som kjem frå Bergen, har plata vore vel verd å venta på.

Dei ni låtane til Asbjørnsen har ulike kjelder til inspirasjon og gjev trioen høgst ulike innfallsvinklar til improvisasjon. Både Ornette Coleman, Sonny Rollins, Dave Holland og Morphine er namn som fell ein i hug. Sjølv om improvisasjonen naturleg nok er eit berande element, har komposisjonane både særpreg og ei velutvikla form som gjer dei til noko meir enn eit springbrett for den spontane musiseringa.

Asbjørnsen kunne knapt fått med seg betre selskap til ei plate som denne. Møster har ei makelaus evne til binda saman musikalske idear til ei heilskapleg forteljing, og Skarbø er heile tida på høgd og understrekar og kommenterer. «Scheme» og den bluesinfiserte «Riot» er døme på den musikalske flyten som ein forventar går i ei bestemt lei, men som tek ei heilt anna retning som det mest naturlege og logiske i denne verda. Musikken har relativt fri form, men er gjennomført variert og melodiøs. Super­golden er ein sjeldan plante i jazzfloraen.

Lars Mossefinn

Lars Mossefinn er lærar ved Voss gymnas og fast jazzmeldar i Dag og Tid.

Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding

Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.


Eller kjøp eit anna abonnement

Jazz

PAT:

Super­golden

Kjetil Møster, saksofon og bassklarinett; Petter Asbjørnsen, bass; Øyvind Skarbø, trommer.
SMEIK SMKCD207

Petter Asbjørnsen trio, PAT, blei til medan Asbjørnsen var student ved Griegakademiet i Bergen. Seinare har studiar og karriere teke den 30 år gamle bassisten frå Larvik til København, Berlin og New York, men i mars 2018 vart Super­golden spelt inn i Duper studio med Jørgen Træen bak miksepulten. Som ein del anna som kjem frå Bergen, har plata vore vel verd å venta på.

Dei ni låtane til Asbjørnsen har ulike kjelder til inspirasjon og gjev trioen høgst ulike innfallsvinklar til improvisasjon. Både Ornette Coleman, Sonny Rollins, Dave Holland og Morphine er namn som fell ein i hug. Sjølv om improvisasjonen naturleg nok er eit berande element, har komposisjonane både særpreg og ei velutvikla form som gjer dei til noko meir enn eit springbrett for den spontane musiseringa.

Asbjørnsen kunne knapt fått med seg betre selskap til ei plate som denne. Møster har ei makelaus evne til binda saman musikalske idear til ei heilskapleg forteljing, og Skarbø er heile tida på høgd og understrekar og kommenterer. «Scheme» og den bluesinfiserte «Riot» er døme på den musikalske flyten som ein forventar går i ei bestemt lei, men som tek ei heilt anna retning som det mest naturlege og logiske i denne verda. Musikken har relativt fri form, men er gjennomført variert og melodiøs. Super­golden er ein sjeldan plante i jazzfloraen.

Lars Mossefinn

Lars Mossefinn er lærar ved Voss gymnas og fast jazzmeldar i Dag og Tid.

Emneknaggar

Fleire artiklar

Weronika Murek er dramatikar og forfattar og fekk Witold Gombrowics’ debutantpris i 2015.

Weronika Murek er dramatikar og forfattar og fekk Witold Gombrowics’ debutantpris i 2015.

Foto: Anna Rezulak

BokMeldingar

Presisjon ved surrealisme

Weronika Murek er krevjande i formspråket, men orkar ein å strekke seg litt, kan ein fort oppdage at ein har vakse ein litterær halvmeter.

Ingvild Bræin
Weronika Murek er dramatikar og forfattar og fekk Witold Gombrowics’ debutantpris i 2015.

Weronika Murek er dramatikar og forfattar og fekk Witold Gombrowics’ debutantpris i 2015.

Foto: Anna Rezulak

BokMeldingar

Presisjon ved surrealisme

Weronika Murek er krevjande i formspråket, men orkar ein å strekke seg litt, kan ein fort oppdage at ein har vakse ein litterær halvmeter.

Ingvild Bræin
Thomas Hylland Eriksen på scenen i Klingenberg kino i Oslo i april, der han heldt føredraget «Syv meninger med livet».

Thomas Hylland Eriksen på scenen i Klingenberg kino i Oslo i april, der han heldt føredraget «Syv meninger med livet».

Foto: Helge Øgrim

På tomannshandFeature

Ein forskar kryssar sitt spor

Thomas Hylland Eriksen hylla mangfaldet og ville dekonstruere fleirtalet. Men fann han svaret på dilemmaa knytte til innvandring?

HelgeØgrim
Thomas Hylland Eriksen på scenen i Klingenberg kino i Oslo i april, der han heldt føredraget «Syv meninger med livet».

Thomas Hylland Eriksen på scenen i Klingenberg kino i Oslo i april, der han heldt føredraget «Syv meninger med livet».

Foto: Helge Øgrim

På tomannshandFeature

Ein forskar kryssar sitt spor

Thomas Hylland Eriksen hylla mangfaldet og ville dekonstruere fleirtalet. Men fann han svaret på dilemmaa knytte til innvandring?

HelgeØgrim

les DAG OG TID.
Vil du òg prøve?

Her kan du prøve vekeavisa DAG OG TID gratis i tre veker.
Prøveperioden stoppar av seg sjølv.

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis