Arkivet: Cecilie Anna
Paal Audestad
Det er ikkje få kunstnarar som har påpeikt det den siste tida, men det å setje seg til i relativ isolasjon er jo modus operandi for fleire kreativt skapande, for det er jo der det ofte skjer. Så også for låtskrivar og komponist Cecilie Anna, og for litt sidan var eg heldig nok til å få gløtte inn i laboratoriet hennar, der det er dei lange linjene som tel.
Fleire lesarar sette pris på dei to studioplatene Cecilie Anna har laga, og dei som er nyfikne, kan finne ut meir på cecilieanna.com. Men kva følgjer I’m Here (2017) og New Bird (2019)?
Songar veks til, kan eg rapportere, men dei får den tida dei treng, kvar og ein av dei, i eit trygt veksthus. Ein idé kan sjølvsagt ta form, i ein restaurant med utsikt mot tåkedekte fjell. Ei tidleg skisse kan verte til i ein raptus, etter nokre minutt i ein bil på veg tilbake frå ei strand. Brått finst noko som ikkje fanst før, ein kime til noko som skal verte til.
Eit lite knippe demoar kom min veg, og sjølv om Cecilie Anna er tru mot sine meir langsiktige visjonar, tek ho også nye steg i nye retningar. Ikkje minst orienterer ho seg som komponist på spennande vis mot andre røyster enn si eiga.
Det gir meining. Når natta kjem, og verda rundt har stilna, summar songane i Cecilie Anna, og notisboka er ikkje langt unna. Då finst det eit samband der, mellom songane som kjem til, og dei som alt finst, av sjelefrendar som held på med sitt, i si eiga natt. Ein sirkel av inspirasjon, kalla artisten sjølv det for litt sidan, og slik heng det saman. Det er berre å følgje med.
Øyvind Vågnes
Er du abonnent? Logg på her for å lese vidare.
Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding
Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.
Det er ikkje få kunstnarar som har påpeikt det den siste tida, men det å setje seg til i relativ isolasjon er jo modus operandi for fleire kreativt skapande, for det er jo der det ofte skjer. Så også for låtskrivar og komponist Cecilie Anna, og for litt sidan var eg heldig nok til å få gløtte inn i laboratoriet hennar, der det er dei lange linjene som tel.
Fleire lesarar sette pris på dei to studioplatene Cecilie Anna har laga, og dei som er nyfikne, kan finne ut meir på cecilieanna.com. Men kva følgjer I’m Here (2017) og New Bird (2019)?
Songar veks til, kan eg rapportere, men dei får den tida dei treng, kvar og ein av dei, i eit trygt veksthus. Ein idé kan sjølvsagt ta form, i ein restaurant med utsikt mot tåkedekte fjell. Ei tidleg skisse kan verte til i ein raptus, etter nokre minutt i ein bil på veg tilbake frå ei strand. Brått finst noko som ikkje fanst før, ein kime til noko som skal verte til.
Eit lite knippe demoar kom min veg, og sjølv om Cecilie Anna er tru mot sine meir langsiktige visjonar, tek ho også nye steg i nye retningar. Ikkje minst orienterer ho seg som komponist på spennande vis mot andre røyster enn si eiga.
Det gir meining. Når natta kjem, og verda rundt har stilna, summar songane i Cecilie Anna, og notisboka er ikkje langt unna. Då finst det eit samband der, mellom songane som kjem til, og dei som alt finst, av sjelefrendar som held på med sitt, i si eiga natt. Ein sirkel av inspirasjon, kalla artisten sjølv det for litt sidan, og slik heng det saman. Det er berre å følgje med.
Øyvind Vågnes
Fleire artiklar
Google byggjer nytt datasenter utanfor Skien i Telemark. – Vi kjem til å måtte byggje meir i åra framover, men vi må gjere det med ei anna forståing av at også natur og areal er ein knapp ressurs, seier Mathilde Tybring-Gjedde (H).
Foto: Cornelius Poppe / NTB
Naturplan utan samling
Få opposisjonspolitikarar er nøgde med korleis Noreg skal følgje opp måla i naturavtalen. Mathilde Tybring-Gjedde (H) er ikkje viss på at naturforvaltinga i Noreg kjem til å verte betre.
Øyvind Vågnes var professor ved Institutt for informasjons- og medievitskap ved Universitetet i Bergen og fast musikkmeldar i Dag og Tid.
Foto: Universitetet i Bergen
Øyvind Vågnes (1972–2025)
«Øyvind Vågnes var eit funn for ein avisredaksjon.»
Etter terroråtaket på Charlie Hebdo-redaksjonen 7. januar 2015 var det minnemarkeringar verda over, som her, i Oslo.
Foto: Fredrik Varfjell / AP / NTB
Den livsviktige satiren
Satiren må framleis ha ein heim. Ti år etter attentatet trengst det nytenking i Charlie Hebdo.
Støre og krisa i sosialdemokratiet
Må det ein ny partileiar til for å berga restane av det sosialdemokratiske innslaget i norsk politikk?
Ein politimeister les opp ein rettsordre som stoppar ein protest for veljarregistrering i Selma i Alabama i USA 9. mars 1965, framfor borgarrettsaktivistane Martin Luther King jr. (t.h.) og Andrew Young.
Foto: AP / NTB
Vald, hat, mot
Historia om kampen til dei svarte i USA er soga om ei frigjeringsrørsle som vann – til slutt. Men også om tvisyn og botnlaus menneskeleg fornedring.