Takk for at du vil dele artikkelen

Den du deler artikkelen med, kan lese og eventuelt lytte til heile artikkelen.
Det gjer vi for at fleire skal oppdage DAG OG TID.

Namnet ditt vert synleg for alle du deler artikkelen med.

Musikk

Chrome Hill noir

This is Chrome Hill er mangfaldig plate med patina av tristesse.

Kvar veke les vi inn utvalde artiklar, som abonnentane våre kan lytte til.
Lytt til artikkelen
1658
20201113
1658
20201113

Jazz

Chrome Hill:

This Is Chrome Hill

Atle Nymo, tenorsaks og bassklarinett; Asbjørn Lerheim, barytongitar; Roger Arntzen, bass; Torstein Lofthus, trommer og vibrafon.
Clean Feed CF557CD

Chrome Hill er ute med den fjerde plata si sidan debuten i 2008. Asbjørn Lerheim er ein spanande komponist, og bandet har utvikla ein sound som er lett attkjennande. This Is Chrome Hill er meir variert, men også mørkare og meir mollstemt enn The Explorer (2018). I fleire sekvensar er musiseringa friare både rytmisk og harmonisk enn det eg har høyrt frå bandet tidlegare. Det er med andre ord ei plate som avslører nye sider ved kvar gjennomlytting.

 Arrangementa har dei utvikla kollektivt, og ved nokre høve har dei verkeleg treft blink. Både første og siste låten set på insisterande vis dette mørke meditative preget som er der i større og mindre grad plata igjennom. I opningslåten «Clockwork» skrid dei fram i ein langsam prosesjon med ein særs effektiv bruk av pausar. Etter kvart løyser det seg meir og meir opp, og Lerheim eksperimenterer både med mikrotonalitet og klangregister som berre han kan. Det endar i ein støysekvens som vakkert glir over i ein av dei meir «konvensjonelle» låtane på plata, «Limbo», med ein Nymo i lange drag på tenorsaksen. Anar ein inspirasjon frå ein tidleg Garbarek eller Gato Barbieri?

 Avslutningsvis set dei eit perfekt telemarknedslag gjennom to vakre balladar, «Within» og «Light». Spesielt arrangementet på sistnemnde gjer dette til høgdepunktet på plata.

Lars Mossefinn

Lars Mossefinn er lærar ved Voss gymnas og fast jazzmeldar i Dag og Tid.

Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding

Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.


Eller kjøp eit anna abonnement

Jazz

Chrome Hill:

This Is Chrome Hill

Atle Nymo, tenorsaks og bassklarinett; Asbjørn Lerheim, barytongitar; Roger Arntzen, bass; Torstein Lofthus, trommer og vibrafon.
Clean Feed CF557CD

Chrome Hill er ute med den fjerde plata si sidan debuten i 2008. Asbjørn Lerheim er ein spanande komponist, og bandet har utvikla ein sound som er lett attkjennande. This Is Chrome Hill er meir variert, men også mørkare og meir mollstemt enn The Explorer (2018). I fleire sekvensar er musiseringa friare både rytmisk og harmonisk enn det eg har høyrt frå bandet tidlegare. Det er med andre ord ei plate som avslører nye sider ved kvar gjennomlytting.

 Arrangementa har dei utvikla kollektivt, og ved nokre høve har dei verkeleg treft blink. Både første og siste låten set på insisterande vis dette mørke meditative preget som er der i større og mindre grad plata igjennom. I opningslåten «Clockwork» skrid dei fram i ein langsam prosesjon med ein særs effektiv bruk av pausar. Etter kvart løyser det seg meir og meir opp, og Lerheim eksperimenterer både med mikrotonalitet og klangregister som berre han kan. Det endar i ein støysekvens som vakkert glir over i ein av dei meir «konvensjonelle» låtane på plata, «Limbo», med ein Nymo i lange drag på tenorsaksen. Anar ein inspirasjon frå ein tidleg Garbarek eller Gato Barbieri?

 Avslutningsvis set dei eit perfekt telemarknedslag gjennom to vakre balladar, «Within» og «Light». Spesielt arrangementet på sistnemnde gjer dette til høgdepunktet på plata.

Lars Mossefinn

Lars Mossefinn er lærar ved Voss gymnas og fast jazzmeldar i Dag og Tid.

Emneknaggar

Fleire artiklar

Weronika Murek er dramatikar og forfattar og fekk Witold Gombrowics’ debutantpris i 2015.

Weronika Murek er dramatikar og forfattar og fekk Witold Gombrowics’ debutantpris i 2015.

Foto: Anna Rezulak

BokMeldingar

Presisjon ved surrealisme

Weronika Murek er krevjande i formspråket, men orkar ein å strekke seg litt, kan ein fort oppdage at ein har vakse ein litterær halvmeter.

Ingvild Bræin
Weronika Murek er dramatikar og forfattar og fekk Witold Gombrowics’ debutantpris i 2015.

Weronika Murek er dramatikar og forfattar og fekk Witold Gombrowics’ debutantpris i 2015.

Foto: Anna Rezulak

BokMeldingar

Presisjon ved surrealisme

Weronika Murek er krevjande i formspråket, men orkar ein å strekke seg litt, kan ein fort oppdage at ein har vakse ein litterær halvmeter.

Ingvild Bræin
Thomas Hylland Eriksen på scenen i Klingenberg kino i Oslo i april, der han heldt føredraget «Syv meninger med livet».

Thomas Hylland Eriksen på scenen i Klingenberg kino i Oslo i april, der han heldt føredraget «Syv meninger med livet».

Foto: Helge Øgrim

På tomannshandFeature

Ein forskar kryssar sitt spor

Thomas Hylland Eriksen hylla mangfaldet og ville dekonstruere fleirtalet. Men fann han svaret på dilemmaa knytte til innvandring?

HelgeØgrim
Thomas Hylland Eriksen på scenen i Klingenberg kino i Oslo i april, der han heldt føredraget «Syv meninger med livet».

Thomas Hylland Eriksen på scenen i Klingenberg kino i Oslo i april, der han heldt føredraget «Syv meninger med livet».

Foto: Helge Øgrim

På tomannshandFeature

Ein forskar kryssar sitt spor

Thomas Hylland Eriksen hylla mangfaldet og ville dekonstruere fleirtalet. Men fann han svaret på dilemmaa knytte til innvandring?

HelgeØgrim

les DAG OG TID.
Vil du òg prøve?

Her kan du prøve vekeavisa DAG OG TID gratis i tre veker.
Prøveperioden stoppar av seg sjølv.

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis