Takk for at du vil dele artikkelen

Den du deler artikkelen med, kan lese og eventuelt lytte til heile artikkelen.
Det gjer vi for at fleire skal oppdage DAG OG TID.

Namnet ditt vert synleg for alle du deler artikkelen med.

Musikk

Ei kasse Frida Ånnevik

Joni Mitchell-prosjektet til Anja Lauvdal har blitt ein festivalslager.

Kvar veke les vi inn utvalde artiklar, som abonnentane våre kan lytte til.
Lytt til artikkelen
Ei av Frida Ånneviks tolkingar av Joni Mitchell var høgdepunktet for Lars Mossefinn.

Ei av Frida Ånneviks tolkingar av Joni Mitchell var høgdepunktet for Lars Mossefinn.

Foto: Tommy Neverdal

Ei av Frida Ånneviks tolkingar av Joni Mitchell var høgdepunktet for Lars Mossefinn.

Ei av Frida Ånneviks tolkingar av Joni Mitchell var høgdepunktet for Lars Mossefinn.

Foto: Tommy Neverdal

2286
20210820
2286
20210820

Konsert

Maritim Hall

Hyllest til Joni Mitchell

Torsdag 12. august

I 2018 utfordra Oslo Jazzfestival pianisten Anja Lauvdal til å setja saman eit band og arrangera låtar frå katalogen til Joni Mitchell. Det som seinare har skjedd, har vore ein kunstnarleg opptur av dei sjeldne.

Konseptet er blitt ein slager på festivalane. Til Sildajazz mønstra Lauvdal dei fire vokalistane Frida Ånnevik, Sondre Lerche, Susanna Wallumrød og Marianna Sangita Angeletaki Røe. I bandet elles var Harald Lassen (saksofonar og fløyte), Torstein Lavik Larsen (trompet), Christian Winther (gitar), Magnus Nergaard (bass) og Hans Hulbækmo (trommer, perkusjon og vibrafon).

Raskt tempo

Etter ein trompetintro og ein særs inspirert sakssolo fullførte Susanna Wallumrød ein ganske uptempo versjon av «This Flight Tonight», før Røe følgde opp med «Cherokee Louise». Etter ein fløyteintro som knapt kan kallast ei kompispasning, kom Wallumrød presist inn og gjennomførte «All I Want» i eit krevjande raskt tempo.

Røe fekk også ei utfordring i «The Dry Cleaner from Des Moines» der arrangementet og melodilina var i konstant basketak, og for Røe må det ha vore som å symja i kvitt vatn, men tommelen opp til henne, for det funka på sitt underlege vis.

Sondre Lerche leverte på sitt beste i «The Sire of Sorrow», men var også sjarmerande i «My Secret Place» i duett med Røe. Wallumrød hadde ein sentral plass denne kvelden. Ho var på heimebane i «Little Green» og leidde på fantastisk vis an i det flotte vokalarrangementet av «Shadows and Light».

Høgdepunktet

Høgdepunktet stod likevel Frida Ånnevik for. Ho var super i «The Hissing of Summer Lawns» og si eiga gjendikting av «Both Sides Now», som ho har kalla «En og annen», men i «A Case of You» var ho magisk, rett og slett. Dette vil vera Sildajazz-augneblinken for meg i 2021!

Prosjektet formidlar ikkje berre Joni Mitchells musikk, men er ogå utvikla i hennar ånd. Eg har hatt gleda av å sjå festivalopptaket frå Maijazz, og konserten på Sildajazz hadde ein annan dynamikk – absolutt skarpare i kantane. Det ligg ikkje for Anja Lauvdal og kompani å snu bunken. Takk for det!

Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding

Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.


Eller kjøp eit anna abonnement

Konsert

Maritim Hall

Hyllest til Joni Mitchell

Torsdag 12. august

I 2018 utfordra Oslo Jazzfestival pianisten Anja Lauvdal til å setja saman eit band og arrangera låtar frå katalogen til Joni Mitchell. Det som seinare har skjedd, har vore ein kunstnarleg opptur av dei sjeldne.

Konseptet er blitt ein slager på festivalane. Til Sildajazz mønstra Lauvdal dei fire vokalistane Frida Ånnevik, Sondre Lerche, Susanna Wallumrød og Marianna Sangita Angeletaki Røe. I bandet elles var Harald Lassen (saksofonar og fløyte), Torstein Lavik Larsen (trompet), Christian Winther (gitar), Magnus Nergaard (bass) og Hans Hulbækmo (trommer, perkusjon og vibrafon).

Raskt tempo

Etter ein trompetintro og ein særs inspirert sakssolo fullførte Susanna Wallumrød ein ganske uptempo versjon av «This Flight Tonight», før Røe følgde opp med «Cherokee Louise». Etter ein fløyteintro som knapt kan kallast ei kompispasning, kom Wallumrød presist inn og gjennomførte «All I Want» i eit krevjande raskt tempo.

Røe fekk også ei utfordring i «The Dry Cleaner from Des Moines» der arrangementet og melodilina var i konstant basketak, og for Røe må det ha vore som å symja i kvitt vatn, men tommelen opp til henne, for det funka på sitt underlege vis.

Sondre Lerche leverte på sitt beste i «The Sire of Sorrow», men var også sjarmerande i «My Secret Place» i duett med Røe. Wallumrød hadde ein sentral plass denne kvelden. Ho var på heimebane i «Little Green» og leidde på fantastisk vis an i det flotte vokalarrangementet av «Shadows and Light».

Høgdepunktet

Høgdepunktet stod likevel Frida Ånnevik for. Ho var super i «The Hissing of Summer Lawns» og si eiga gjendikting av «Both Sides Now», som ho har kalla «En og annen», men i «A Case of You» var ho magisk, rett og slett. Dette vil vera Sildajazz-augneblinken for meg i 2021!

Prosjektet formidlar ikkje berre Joni Mitchells musikk, men er ogå utvikla i hennar ånd. Eg har hatt gleda av å sjå festivalopptaket frå Maijazz, og konserten på Sildajazz hadde ein annan dynamikk – absolutt skarpare i kantane. Det ligg ikkje for Anja Lauvdal og kompani å snu bunken. Takk for det!

Prosjektet formidlar ikkje berre Joni Mitchells musikk, men er også utvikla i hennar ånd.

Emneknaggar

Fleire artiklar

Weronika Murek er dramatikar og forfattar og fekk Witold Gombrowics’ debutantpris i 2015.

Weronika Murek er dramatikar og forfattar og fekk Witold Gombrowics’ debutantpris i 2015.

Foto: Anna Rezulak

BokMeldingar

Presisjon ved surrealisme

Weronika Murek er krevjande i formspråket, men orkar ein å strekke seg litt, kan ein fort oppdage at ein har vakse ein litterær halvmeter.

Ingvild Bræin
Weronika Murek er dramatikar og forfattar og fekk Witold Gombrowics’ debutantpris i 2015.

Weronika Murek er dramatikar og forfattar og fekk Witold Gombrowics’ debutantpris i 2015.

Foto: Anna Rezulak

BokMeldingar

Presisjon ved surrealisme

Weronika Murek er krevjande i formspråket, men orkar ein å strekke seg litt, kan ein fort oppdage at ein har vakse ein litterær halvmeter.

Ingvild Bræin
Thomas Hylland Eriksen på scenen i Klingenberg kino i Oslo i april, der han heldt føredraget «Syv meninger med livet».

Thomas Hylland Eriksen på scenen i Klingenberg kino i Oslo i april, der han heldt føredraget «Syv meninger med livet».

Foto: Helge Øgrim

På tomannshandFeature

Ein forskar kryssar sitt spor

Thomas Hylland Eriksen hylla mangfaldet og ville dekonstruere fleirtalet. Men fann han svaret på dilemmaa knytte til innvandring?

HelgeØgrim
Thomas Hylland Eriksen på scenen i Klingenberg kino i Oslo i april, der han heldt føredraget «Syv meninger med livet».

Thomas Hylland Eriksen på scenen i Klingenberg kino i Oslo i april, der han heldt føredraget «Syv meninger med livet».

Foto: Helge Øgrim

På tomannshandFeature

Ein forskar kryssar sitt spor

Thomas Hylland Eriksen hylla mangfaldet og ville dekonstruere fleirtalet. Men fann han svaret på dilemmaa knytte til innvandring?

HelgeØgrim

les DAG OG TID.
Vil du òg prøve?

Her kan du prøve vekeavisa DAG OG TID gratis i tre veker.
Prøveperioden stoppar av seg sjølv.

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis