Ei kasse Frida Ånnevik
Joni Mitchell-prosjektet til Anja Lauvdal har blitt ein festivalslager.
Ei av Frida Ånneviks tolkingar av Joni Mitchell var høgdepunktet for Lars Mossefinn.
Foto: Tommy Neverdal
Konsert
Maritim Hall
Hyllest til Joni Mitchell
Torsdag 12. august
I 2018 utfordra Oslo Jazzfestival pianisten Anja Lauvdal til å setja saman eit band og arrangera låtar frå katalogen til Joni Mitchell. Det som seinare har skjedd, har vore ein kunstnarleg opptur av dei sjeldne.
Konseptet er blitt ein slager på festivalane. Til Sildajazz mønstra Lauvdal dei fire vokalistane Frida Ånnevik, Sondre Lerche, Susanna Wallumrød og Marianna Sangita Angeletaki Røe. I bandet elles var Harald Lassen (saksofonar og fløyte), Torstein Lavik Larsen (trompet), Christian Winther (gitar), Magnus Nergaard (bass) og Hans Hulbækmo (trommer, perkusjon og vibrafon).
Raskt tempo
Etter ein trompetintro og ein særs inspirert sakssolo fullførte Susanna Wallumrød ein ganske uptempo versjon av «This Flight Tonight», før Røe følgde opp med «Cherokee Louise». Etter ein fløyteintro som knapt kan kallast ei kompispasning, kom Wallumrød presist inn og gjennomførte «All I Want» i eit krevjande raskt tempo.
Røe fekk også ei utfordring i «The Dry Cleaner from Des Moines» der arrangementet og melodilina var i konstant basketak, og for Røe må det ha vore som å symja i kvitt vatn, men tommelen opp til henne, for det funka på sitt underlege vis.
Sondre Lerche leverte på sitt beste i «The Sire of Sorrow», men var også sjarmerande i «My Secret Place» i duett med Røe. Wallumrød hadde ein sentral plass denne kvelden. Ho var på heimebane i «Little Green» og leidde på fantastisk vis an i det flotte vokalarrangementet av «Shadows and Light».
Høgdepunktet
Høgdepunktet stod likevel Frida Ånnevik for. Ho var super i «The Hissing of Summer Lawns» og si eiga gjendikting av «Both Sides Now», som ho har kalla «En og annen», men i «A Case of You» var ho magisk, rett og slett. Dette vil vera Sildajazz-augneblinken for meg i 2021!
Prosjektet formidlar ikkje berre Joni Mitchells musikk, men er ogå utvikla i hennar ånd. Eg har hatt gleda av å sjå festivalopptaket frå Maijazz, og konserten på Sildajazz hadde ein annan dynamikk – absolutt skarpare i kantane. Det ligg ikkje for Anja Lauvdal og kompani å snu bunken. Takk for det!
Er du abonnent? Logg på her for å lese vidare.
Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding
Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.
Konsert
Maritim Hall
Hyllest til Joni Mitchell
Torsdag 12. august
I 2018 utfordra Oslo Jazzfestival pianisten Anja Lauvdal til å setja saman eit band og arrangera låtar frå katalogen til Joni Mitchell. Det som seinare har skjedd, har vore ein kunstnarleg opptur av dei sjeldne.
Konseptet er blitt ein slager på festivalane. Til Sildajazz mønstra Lauvdal dei fire vokalistane Frida Ånnevik, Sondre Lerche, Susanna Wallumrød og Marianna Sangita Angeletaki Røe. I bandet elles var Harald Lassen (saksofonar og fløyte), Torstein Lavik Larsen (trompet), Christian Winther (gitar), Magnus Nergaard (bass) og Hans Hulbækmo (trommer, perkusjon og vibrafon).
Raskt tempo
Etter ein trompetintro og ein særs inspirert sakssolo fullførte Susanna Wallumrød ein ganske uptempo versjon av «This Flight Tonight», før Røe følgde opp med «Cherokee Louise». Etter ein fløyteintro som knapt kan kallast ei kompispasning, kom Wallumrød presist inn og gjennomførte «All I Want» i eit krevjande raskt tempo.
Røe fekk også ei utfordring i «The Dry Cleaner from Des Moines» der arrangementet og melodilina var i konstant basketak, og for Røe må det ha vore som å symja i kvitt vatn, men tommelen opp til henne, for det funka på sitt underlege vis.
Sondre Lerche leverte på sitt beste i «The Sire of Sorrow», men var også sjarmerande i «My Secret Place» i duett med Røe. Wallumrød hadde ein sentral plass denne kvelden. Ho var på heimebane i «Little Green» og leidde på fantastisk vis an i det flotte vokalarrangementet av «Shadows and Light».
Høgdepunktet
Høgdepunktet stod likevel Frida Ånnevik for. Ho var super i «The Hissing of Summer Lawns» og si eiga gjendikting av «Both Sides Now», som ho har kalla «En og annen», men i «A Case of You» var ho magisk, rett og slett. Dette vil vera Sildajazz-augneblinken for meg i 2021!
Prosjektet formidlar ikkje berre Joni Mitchells musikk, men er ogå utvikla i hennar ånd. Eg har hatt gleda av å sjå festivalopptaket frå Maijazz, og konserten på Sildajazz hadde ein annan dynamikk – absolutt skarpare i kantane. Det ligg ikkje for Anja Lauvdal og kompani å snu bunken. Takk for det!
Prosjektet formidlar ikkje berre Joni Mitchells musikk, men er også utvikla i hennar ånd.
Fleire artiklar
Fårete blikk: Sjølvsagt ser maten din på deg. Korleis skulle han elles finne vegen til slaktehuset?
Foto: Wikimedia Commons
Sjølvsagt er vi ikkje dei einaste som har skjøna at hovudet til sauen er god mat.
Midtfjords: ein attraksjon Fylkesbaatane var åleine om.
Foto frå boka: Ole Fretheim
Friskt om ferjer
«Til og med bilar vart køyrde frå den eine ferja til den andre midt ute på fjorden.»
Det var ein emosjonell augneblink for unge Gukesh då VM-sigeren var klar.
Foto: Maria Jemeljanova / Fide
Gukesh den attande
Den 18. verdsmeisteren sidan 1886 er berre 18 år gamal, indaren Gukesh Dommaraju.
Stølspurka og dei to grisungane. Enno er alt berre velstand.
Alle foto: Svein Gjerdåker
Soga om stølspurka
Verdas mildaste purke var med på stølen. Det gjekk ikkje som planlagt.
Israelske soldatar på veg inn i nabolaget Shijaiyah i Gaza by for å fordrive fleire hundre palestinarar til ein ukjend stad nord på Gazastipa.
Foto: Moti Milrod / Haaretz / AP / NTB
Ramsalt kritikk av Israels krig i Gaza
Molok er ein page-turner med hendingar som skakar lesaren.