Takk for at du vil dele artikkelen

Den du deler artikkelen med, kan lese og eventuelt lytte til heile artikkelen.
Det gjer vi for at fleire skal oppdage DAG OG TID.

Namnet ditt vert synleg for alle du deler artikkelen med.

Musikk

Eit lite meisterverk

Bushman’s Revenge er så langt frå ein A4-trio som det er mogeleg å koma.

Kvar veke les vi inn utvalde artiklar, som abonnentane våre kan lytte til.
Lytt til artikkelen
Bushman’s Revenge er ute med sitt tiande album.

Bushman’s Revenge er ute med sitt tiande album.

Foto: Marthe Amanda Vannebo

Bushman’s Revenge er ute med sitt tiande album.

Bushman’s Revenge er ute med sitt tiande album.

Foto: Marthe Amanda Vannebo

1948
20190809
1948
20190809

Jazz

Bushman’s Revenge

Et hån mot overklassen

Even Helte Hermansen, gitarar, perkusjon og elektronikk; Rune Nergaard, bass, orgel, leikepiano, perkusjon og elektronikk; Gard Nilssen, trommer, perkusjon, vibrafon, Wurlitzer og elektronikk.
HUBRO

Bushman’s Revenge er ein trio som ofte høyrest ut som eit langt større samtidsmusikkensemble. Det har vore ein lang veg å gå frå debutplata Cowboy Music i 2007 til årets gjennomarrangerte meisterverk Et hån mot overklassen. Dei som har forventningar om rå og tung gitartriomusisering, blir ikkje skuffa. «Greetings to Gisle» kombinerer ein attoverlent groove med feit gitarlyd og eit lengre velstrukturert gitarkor frå Hermansen, men denne låta går over i «Ladies Night at The Jazz Fusion Disco» (som må vera den mest ironiske låttittelen så langt i år). Dette er ein av fleire overgangar som er med å gje plata verkkarakter.

Sans for detaljar

Trioen har gjeve seg sjølv mykje å spela på. Hermansen nyttar eit arsenal av gitarar og pedalar. Også Nergaard og Nilssen veit å utnytta klangvariasjonane i instrumenta sine. Nergaard går sjølvaste Steve Swallow i næringa. I tillegg til å nytta klangpotensialet i hovudinstrumenta, triplar alle tre med perkusjon og elektronikk i tillegg til mykje anna. Dette har blitt gjort før av mange andre, og det er sjølvsagt ikkje dette aleine som gjer susen. Alle verkemidla er nytta med ein kresen sans for detaljar og dynamikk og tilpassa heilskapen.

Frå a til å

Bushman’s Revenge kombinerer gitartrio og samtidsmusikkensembleuttrykk på unikt vis – spesielt i første og siste låt. Dette gjev ein klar sirkelkomposisjon. Når dei i tillegg utviklar musikalske idear gjennom fleire låtar, blir plata eitt stykke musikk som må lyttast til frå a til å, men det fell faktisk lett å gjera.

Lars Mossefinn

Lars Mossefinn er lærar ved Voss gymnas og fast jazzmeldar
i Dag og Tid.

Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding

Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.


Eller kjøp eit anna abonnement

Jazz

Bushman’s Revenge

Et hån mot overklassen

Even Helte Hermansen, gitarar, perkusjon og elektronikk; Rune Nergaard, bass, orgel, leikepiano, perkusjon og elektronikk; Gard Nilssen, trommer, perkusjon, vibrafon, Wurlitzer og elektronikk.
HUBRO

Bushman’s Revenge er ein trio som ofte høyrest ut som eit langt større samtidsmusikkensemble. Det har vore ein lang veg å gå frå debutplata Cowboy Music i 2007 til årets gjennomarrangerte meisterverk Et hån mot overklassen. Dei som har forventningar om rå og tung gitartriomusisering, blir ikkje skuffa. «Greetings to Gisle» kombinerer ein attoverlent groove med feit gitarlyd og eit lengre velstrukturert gitarkor frå Hermansen, men denne låta går over i «Ladies Night at The Jazz Fusion Disco» (som må vera den mest ironiske låttittelen så langt i år). Dette er ein av fleire overgangar som er med å gje plata verkkarakter.

Sans for detaljar

Trioen har gjeve seg sjølv mykje å spela på. Hermansen nyttar eit arsenal av gitarar og pedalar. Også Nergaard og Nilssen veit å utnytta klangvariasjonane i instrumenta sine. Nergaard går sjølvaste Steve Swallow i næringa. I tillegg til å nytta klangpotensialet i hovudinstrumenta, triplar alle tre med perkusjon og elektronikk i tillegg til mykje anna. Dette har blitt gjort før av mange andre, og det er sjølvsagt ikkje dette aleine som gjer susen. Alle verkemidla er nytta med ein kresen sans for detaljar og dynamikk og tilpassa heilskapen.

Frå a til å

Bushman’s Revenge kombinerer gitartrio og samtidsmusikkensembleuttrykk på unikt vis – spesielt i første og siste låt. Dette gjev ein klar sirkelkomposisjon. Når dei i tillegg utviklar musikalske idear gjennom fleire låtar, blir plata eitt stykke musikk som må lyttast til frå a til å, men det fell faktisk lett å gjera.

Lars Mossefinn

Lars Mossefinn er lærar ved Voss gymnas og fast jazzmeldar
i Dag og Tid.

Emneknaggar

Fleire artiklar

Weronika Murek er dramatikar og forfattar og fekk Witold Gombrowics’ debutantpris i 2015.

Weronika Murek er dramatikar og forfattar og fekk Witold Gombrowics’ debutantpris i 2015.

Foto: Anna Rezulak

BokMeldingar

Presisjon ved surrealisme

Weronika Murek er krevjande i formspråket, men orkar ein å strekke seg litt, kan ein fort oppdage at ein har vakse ein litterær halvmeter.

Ingvild Bræin
Weronika Murek er dramatikar og forfattar og fekk Witold Gombrowics’ debutantpris i 2015.

Weronika Murek er dramatikar og forfattar og fekk Witold Gombrowics’ debutantpris i 2015.

Foto: Anna Rezulak

BokMeldingar

Presisjon ved surrealisme

Weronika Murek er krevjande i formspråket, men orkar ein å strekke seg litt, kan ein fort oppdage at ein har vakse ein litterær halvmeter.

Ingvild Bræin
Thomas Hylland Eriksen på scenen i Klingenberg kino i Oslo i april, der han heldt føredraget «Syv meninger med livet».

Thomas Hylland Eriksen på scenen i Klingenberg kino i Oslo i april, der han heldt føredraget «Syv meninger med livet».

Foto: Helge Øgrim

På tomannshandFeature

Ein forskar kryssar sitt spor

Thomas Hylland Eriksen hylla mangfaldet og ville dekonstruere fleirtalet. Men fann han svaret på dilemmaa knytte til innvandring?

HelgeØgrim
Thomas Hylland Eriksen på scenen i Klingenberg kino i Oslo i april, der han heldt føredraget «Syv meninger med livet».

Thomas Hylland Eriksen på scenen i Klingenberg kino i Oslo i april, der han heldt føredraget «Syv meninger med livet».

Foto: Helge Øgrim

På tomannshandFeature

Ein forskar kryssar sitt spor

Thomas Hylland Eriksen hylla mangfaldet og ville dekonstruere fleirtalet. Men fann han svaret på dilemmaa knytte til innvandring?

HelgeØgrim

les DAG OG TID.
Vil du òg prøve?

Her kan du prøve vekeavisa DAG OG TID gratis i tre veker.
Prøveperioden stoppar av seg sjølv.

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis