Takk for at du vil dele artikkelen

Den du deler artikkelen med, kan lese og eventuelt lytte til heile artikkelen.
Det gjer vi for at fleire skal oppdage DAG OG TID.

Namnet ditt vert synleg for alle du deler artikkelen med.

Musikk

Forførariske Mollestad

Ekhidna er eit spanande gjenhøyr med tingingsverket.

Kvar veke les vi inn utvalde artiklar, som abonnentane våre kan lytte til.
Lytt til artikkelen
Hedvig Mollestad har spelt inn tingingsverket frå fjorårets Vossa Jazz.

Hedvig Mollestad har spelt inn tingingsverket frå fjorårets Vossa Jazz.

Foto: Gitte Johannessen / NTB scanpix

Hedvig Mollestad har spelt inn tingingsverket frå fjorårets Vossa Jazz.

Hedvig Mollestad har spelt inn tingingsverket frå fjorårets Vossa Jazz.

Foto: Gitte Johannessen / NTB scanpix

1796
20200612
1796
20200612

Jazz/rock

Hedvig Mollestad:

Ekhidna

 Hedvig Mollestad, gitar; Susana Santos Silva, trompet; Marte Eberson og Erlend Slettevoll, tangentinstrument; Torstein Lofthus, trommer; Ole Mofjell, perkusjon. RUNE GRAMMOFON RCD2215

Hedvig Mollestad fekk mykje og velfortent ros etter urframføringa av tingingsverket på Vossa Jazz i 2019. Bandet hadde så avgjort fått musikken under huda. Framføringa framstod som «plateklar». Mollestad har likevel valt å ta musikken og musikarane med i studio i vinter. Erlend Slettevold har teke plassen til Jon Balke, elles er bandet det same som på Vossa Jazz.

 Blå tråd

Dei seks låtane er ganske laust sambundne. Kontrasten mellom lyriske balladar og riffbaserte rockelåtar går som ein blå tråd gjennom plata. Det er eigentleg villeiande å kalla låtane «A Stone’s Trow», «Antilone» og «Ekhidna» for riffbaserte. Låtane blir innleidd med gitarriff av beste Moldestad-merke, men desse låtane er små verk i miniatyr der ein masse spanande musikalsk kommunikasjon går føre seg flytande mellom det arrangerte og det improviserte.

Overraskande grep 

Mollestad gjorde eit over­­-
raskande grep ved å utelata bassen i instrumentariet, men det gjev god meining både når ein lyttar til Lofthus’ overveldande trommespel, der interaksjonen mellom basstromme og golvtam er ein vesentleg dimensjon, og ved at dei to pianistane får ekstra boltreplass. Silva har også ei nøkkelrolle ikkje berre som klangleg kontrast, men også som særs inspirert improvisator.

Ekhidna har sikkert hatt godt av litt finpuss og ein ekstra runde i studio. Plata framstår som heilstøypt utan at friskheita og inntrykket av spontanitet er vekke.

Lars Mossefinn

Lars Mossefinn er lærar ved Voss gymnas og fast jazzmeldar i Dag og Tid.

Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding

Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.


Eller kjøp eit anna abonnement

Jazz/rock

Hedvig Mollestad:

Ekhidna

 Hedvig Mollestad, gitar; Susana Santos Silva, trompet; Marte Eberson og Erlend Slettevoll, tangentinstrument; Torstein Lofthus, trommer; Ole Mofjell, perkusjon. RUNE GRAMMOFON RCD2215

Hedvig Mollestad fekk mykje og velfortent ros etter urframføringa av tingingsverket på Vossa Jazz i 2019. Bandet hadde så avgjort fått musikken under huda. Framføringa framstod som «plateklar». Mollestad har likevel valt å ta musikken og musikarane med i studio i vinter. Erlend Slettevold har teke plassen til Jon Balke, elles er bandet det same som på Vossa Jazz.

 Blå tråd

Dei seks låtane er ganske laust sambundne. Kontrasten mellom lyriske balladar og riffbaserte rockelåtar går som ein blå tråd gjennom plata. Det er eigentleg villeiande å kalla låtane «A Stone’s Trow», «Antilone» og «Ekhidna» for riffbaserte. Låtane blir innleidd med gitarriff av beste Moldestad-merke, men desse låtane er små verk i miniatyr der ein masse spanande musikalsk kommunikasjon går føre seg flytande mellom det arrangerte og det improviserte.

Overraskande grep 

Mollestad gjorde eit over­­-
raskande grep ved å utelata bassen i instrumentariet, men det gjev god meining både når ein lyttar til Lofthus’ overveldande trommespel, der interaksjonen mellom basstromme og golvtam er ein vesentleg dimensjon, og ved at dei to pianistane får ekstra boltreplass. Silva har også ei nøkkelrolle ikkje berre som klangleg kontrast, men også som særs inspirert improvisator.

Ekhidna har sikkert hatt godt av litt finpuss og ein ekstra runde i studio. Plata framstår som heilstøypt utan at friskheita og inntrykket av spontanitet er vekke.

Lars Mossefinn

Lars Mossefinn er lærar ved Voss gymnas og fast jazzmeldar i Dag og Tid.

Emneknaggar

Fleire artiklar

Weronika Murek er dramatikar og forfattar og fekk Witold Gombrowics’ debutantpris i 2015.

Weronika Murek er dramatikar og forfattar og fekk Witold Gombrowics’ debutantpris i 2015.

Foto: Anna Rezulak

BokMeldingar

Presisjon ved surrealisme

Weronika Murek er krevjande i formspråket, men orkar ein å strekke seg litt, kan ein fort oppdage at ein har vakse ein litterær halvmeter.

Ingvild Bræin
Weronika Murek er dramatikar og forfattar og fekk Witold Gombrowics’ debutantpris i 2015.

Weronika Murek er dramatikar og forfattar og fekk Witold Gombrowics’ debutantpris i 2015.

Foto: Anna Rezulak

BokMeldingar

Presisjon ved surrealisme

Weronika Murek er krevjande i formspråket, men orkar ein å strekke seg litt, kan ein fort oppdage at ein har vakse ein litterær halvmeter.

Ingvild Bræin
Thomas Hylland Eriksen på scenen i Klingenberg kino i Oslo i april, der han heldt føredraget «Syv meninger med livet».

Thomas Hylland Eriksen på scenen i Klingenberg kino i Oslo i april, der han heldt føredraget «Syv meninger med livet».

Foto: Helge Øgrim

På tomannshandFeature

Ein forskar kryssar sitt spor

Thomas Hylland Eriksen hylla mangfaldet og ville dekonstruere fleirtalet. Men fann han svaret på dilemmaa knytte til innvandring?

HelgeØgrim
Thomas Hylland Eriksen på scenen i Klingenberg kino i Oslo i april, der han heldt føredraget «Syv meninger med livet».

Thomas Hylland Eriksen på scenen i Klingenberg kino i Oslo i april, der han heldt føredraget «Syv meninger med livet».

Foto: Helge Øgrim

På tomannshandFeature

Ein forskar kryssar sitt spor

Thomas Hylland Eriksen hylla mangfaldet og ville dekonstruere fleirtalet. Men fann han svaret på dilemmaa knytte til innvandring?

HelgeØgrim

les DAG OG TID.
Vil du òg prøve?

Her kan du prøve vekeavisa DAG OG TID gratis i tre veker.
Prøveperioden stoppar av seg sjølv.

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis