Takk for at du vil dele artikkelen

Den du deler artikkelen med, kan lese og eventuelt lytte til heile artikkelen.
Det gjer vi for at fleire skal oppdage DAG OG TID.

Namnet ditt vert synleg for alle du deler artikkelen med.

Musikk

Godkjent solopianodebut

Det melodiske er i høgsetet hjå pianist Kjetil Mulelid.

Kvar veke les vi inn utvalde artiklar, som abonnentane våre kan lytte til.
Lytt til artikkelen
Kjetil Mulelid er komponist og musikar.

Kjetil Mulelid er komponist og musikar.

Foto: Wikipedia

Kjetil Mulelid er komponist og musikar.

Kjetil Mulelid er komponist og musikar.

Foto: Wikipedia

1418
20210507
1418
20210507

Jazz

Kjetil
Mulelid:

Piano

Kjetil
Mulelid, piano.
Rune grammofon RCD2220

Kjetil Mulelid har forelska seg i Bösendorferen frå 1919 som står i Atlantic studio i Halden, og han brukar den store og rike klangen i instrumentet for alt det er verdt.

Alle elleve låtane har han komponert sjølv. Dei framstår som eit verk med ein del fellesnemnarar. Det melodiske er eit dominerande trekk. Det er også dei varsame tempovariasjonane – i balladetempo, med eit unnatak for «Dancers», stort sett brotne akkordar og særs «sjenerøs» sustainpedalbruk.

Kontrastar pregar slett ikkje musikken og spelet til Mulelid. Innimellom legg han for dagen ei naivistisk melodisk åre à la Ketil Bjørnstad, til dømes i opningskuttet, som logisk nok heiter «Beginning», og «For You I’ll Do Anything». Dette skapar ein tiltrengd variasjon, men det er ikkje til å stikka under stol at innspelinga hadde stått seg på meir temperament, at meir stod på spel.

Når eg likevel har kosa meg med mange gjennomspelingar av Piano, kjem det av alle dei små harmoniske variasjonane og melodiske vriane eg ikkje hadde venta.

Å spela inn solopianoplate er å hoppa etter Engan, Brandtzæg og Wirkola. Mulelid kjem vel frå debuten og set eit fjellstøtt telemarknedslag. Han fortener at mange lyttar.

Lars Mossefinn

Lars Mossefinn er lærar ved Voss gymnas og fast jazzmeldar i Dag og Tid.

Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding

Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.


Eller kjøp eit anna abonnement

Jazz

Kjetil
Mulelid:

Piano

Kjetil
Mulelid, piano.
Rune grammofon RCD2220

Kjetil Mulelid har forelska seg i Bösendorferen frå 1919 som står i Atlantic studio i Halden, og han brukar den store og rike klangen i instrumentet for alt det er verdt.

Alle elleve låtane har han komponert sjølv. Dei framstår som eit verk med ein del fellesnemnarar. Det melodiske er eit dominerande trekk. Det er også dei varsame tempovariasjonane – i balladetempo, med eit unnatak for «Dancers», stort sett brotne akkordar og særs «sjenerøs» sustainpedalbruk.

Kontrastar pregar slett ikkje musikken og spelet til Mulelid. Innimellom legg han for dagen ei naivistisk melodisk åre à la Ketil Bjørnstad, til dømes i opningskuttet, som logisk nok heiter «Beginning», og «For You I’ll Do Anything». Dette skapar ein tiltrengd variasjon, men det er ikkje til å stikka under stol at innspelinga hadde stått seg på meir temperament, at meir stod på spel.

Når eg likevel har kosa meg med mange gjennomspelingar av Piano, kjem det av alle dei små harmoniske variasjonane og melodiske vriane eg ikkje hadde venta.

Å spela inn solopianoplate er å hoppa etter Engan, Brandtzæg og Wirkola. Mulelid kjem vel frå debuten og set eit fjellstøtt telemarknedslag. Han fortener at mange lyttar.

Lars Mossefinn

Lars Mossefinn er lærar ved Voss gymnas og fast jazzmeldar i Dag og Tid.

Emneknaggar

Fleire artiklar

Weronika Murek er dramatikar og forfattar og fekk Witold Gombrowics’ debutantpris i 2015.

Weronika Murek er dramatikar og forfattar og fekk Witold Gombrowics’ debutantpris i 2015.

Foto: Anna Rezulak

BokMeldingar

Presisjon ved surrealisme

Weronika Murek er krevjande i formspråket, men orkar ein å strekke seg litt, kan ein fort oppdage at ein har vakse ein litterær halvmeter.

Ingvild Bræin
Weronika Murek er dramatikar og forfattar og fekk Witold Gombrowics’ debutantpris i 2015.

Weronika Murek er dramatikar og forfattar og fekk Witold Gombrowics’ debutantpris i 2015.

Foto: Anna Rezulak

BokMeldingar

Presisjon ved surrealisme

Weronika Murek er krevjande i formspråket, men orkar ein å strekke seg litt, kan ein fort oppdage at ein har vakse ein litterær halvmeter.

Ingvild Bræin
Thomas Hylland Eriksen på scenen i Klingenberg kino i Oslo i april, der han heldt føredraget «Syv meninger med livet».

Thomas Hylland Eriksen på scenen i Klingenberg kino i Oslo i april, der han heldt føredraget «Syv meninger med livet».

Foto: Helge Øgrim

På tomannshandFeature

Ein forskar kryssar sitt spor

Thomas Hylland Eriksen hylla mangfaldet og ville dekonstruere fleirtalet. Men fann han svaret på dilemmaa knytte til innvandring?

HelgeØgrim
Thomas Hylland Eriksen på scenen i Klingenberg kino i Oslo i april, der han heldt føredraget «Syv meninger med livet».

Thomas Hylland Eriksen på scenen i Klingenberg kino i Oslo i april, der han heldt føredraget «Syv meninger med livet».

Foto: Helge Øgrim

På tomannshandFeature

Ein forskar kryssar sitt spor

Thomas Hylland Eriksen hylla mangfaldet og ville dekonstruere fleirtalet. Men fann han svaret på dilemmaa knytte til innvandring?

HelgeØgrim

les DAG OG TID.
Vil du òg prøve?

Her kan du prøve vekeavisa DAG OG TID gratis i tre veker.
Prøveperioden stoppar av seg sjølv.

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis