Takk for at du vil dele artikkelen

Den du deler artikkelen med, kan lese og eventuelt lytte til heile artikkelen.
Det gjer vi for at fleire skal oppdage DAG OG TID.

Namnet ditt vert synleg for alle du deler artikkelen med.

Musikk

Hamasyan i fusiondrakt

Publikumsyndling tek eit steg vekk frå folkemusikken.

Kvar veke les vi inn utvalde artiklar, som abonnentane våre kan lytte til.
Lytt til artikkelen
1415
20200904
1415
20200904

Jazz

Tigran Hamasyan:

The Call Within

Nonesuch Records

Armenske Tigran Hamasyan (33) var ikkje gamle karen då han dukka opp på den europeiske festivalscenen tidleg etter tusenårsskiftet. Han blei raskt ein publikumsyndling. Det var godt forståeleg. Med virtuos teknikk og ein musikk klart rotfesta i den armenske folkemusikktradisjonen sjarmerte han eit stort jazzpublikum.

Hamasyan har synt at han dreg vekslar på andre inspirasjonskjelder også. Progrock har han sansen for, og på denne plata har han fått med seg gitaristen Tosin Abasin. På låten «Vortex» der Abasin er gjest, er det likevel fusionpåverknaden som er tydelegast. På store deler av plata er arven frå bandet Return to Forever (Al Di Meola-perioden) meir enn tydeleg. Her er fart og presisjon blitt opphøgja til estetisk ideal. På fleire kutt kombinerer han det impresjonistiske med det rigide og rocka. Kontrastane tilfører kvarandre lite eller inkje, men i «Space of Your Existence» utviklar Hamasyan ein etterlengta heilskap.

Best fungerer det i sakte tempo der Hamasyan er klangleg eksperimenterande, som i dei to altfor korte «At A Post-Historic Seashore» og «Old Maps» og høgdepunktet «Our Film». Hamasyan er ein spanande musikar, men The Call Within innfrir ikkje forventningane.

Lars Mossefinn

Lars Mossefinn er lærar ved Voss gymnas og fast jazzmeldar i Dag og Tid.

Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding

Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.


Eller kjøp eit anna abonnement

Jazz

Tigran Hamasyan:

The Call Within

Nonesuch Records

Armenske Tigran Hamasyan (33) var ikkje gamle karen då han dukka opp på den europeiske festivalscenen tidleg etter tusenårsskiftet. Han blei raskt ein publikumsyndling. Det var godt forståeleg. Med virtuos teknikk og ein musikk klart rotfesta i den armenske folkemusikktradisjonen sjarmerte han eit stort jazzpublikum.

Hamasyan har synt at han dreg vekslar på andre inspirasjonskjelder også. Progrock har han sansen for, og på denne plata har han fått med seg gitaristen Tosin Abasin. På låten «Vortex» der Abasin er gjest, er det likevel fusionpåverknaden som er tydelegast. På store deler av plata er arven frå bandet Return to Forever (Al Di Meola-perioden) meir enn tydeleg. Her er fart og presisjon blitt opphøgja til estetisk ideal. På fleire kutt kombinerer han det impresjonistiske med det rigide og rocka. Kontrastane tilfører kvarandre lite eller inkje, men i «Space of Your Existence» utviklar Hamasyan ein etterlengta heilskap.

Best fungerer det i sakte tempo der Hamasyan er klangleg eksperimenterande, som i dei to altfor korte «At A Post-Historic Seashore» og «Old Maps» og høgdepunktet «Our Film». Hamasyan er ein spanande musikar, men The Call Within innfrir ikkje forventningane.

Lars Mossefinn

Lars Mossefinn er lærar ved Voss gymnas og fast jazzmeldar i Dag og Tid.

Emneknaggar

Fleire artiklar

Weronika Murek er dramatikar og forfattar og fekk Witold Gombrowics’ debutantpris i 2015.

Weronika Murek er dramatikar og forfattar og fekk Witold Gombrowics’ debutantpris i 2015.

Foto: Anna Rezulak

BokMeldingar

Presisjon ved surrealisme

Weronika Murek er krevjande i formspråket, men orkar ein å strekke seg litt, kan ein fort oppdage at ein har vakse ein litterær halvmeter.

Ingvild Bræin
Weronika Murek er dramatikar og forfattar og fekk Witold Gombrowics’ debutantpris i 2015.

Weronika Murek er dramatikar og forfattar og fekk Witold Gombrowics’ debutantpris i 2015.

Foto: Anna Rezulak

BokMeldingar

Presisjon ved surrealisme

Weronika Murek er krevjande i formspråket, men orkar ein å strekke seg litt, kan ein fort oppdage at ein har vakse ein litterær halvmeter.

Ingvild Bræin
Thomas Hylland Eriksen på scenen i Klingenberg kino i Oslo i april, der han heldt føredraget «Syv meninger med livet».

Thomas Hylland Eriksen på scenen i Klingenberg kino i Oslo i april, der han heldt føredraget «Syv meninger med livet».

Foto: Helge Øgrim

På tomannshandFeature

Ein forskar kryssar sitt spor

Thomas Hylland Eriksen hylla mangfaldet og ville dekonstruere fleirtalet. Men fann han svaret på dilemmaa knytte til innvandring?

HelgeØgrim
Thomas Hylland Eriksen på scenen i Klingenberg kino i Oslo i april, der han heldt føredraget «Syv meninger med livet».

Thomas Hylland Eriksen på scenen i Klingenberg kino i Oslo i april, der han heldt føredraget «Syv meninger med livet».

Foto: Helge Øgrim

På tomannshandFeature

Ein forskar kryssar sitt spor

Thomas Hylland Eriksen hylla mangfaldet og ville dekonstruere fleirtalet. Men fann han svaret på dilemmaa knytte til innvandring?

HelgeØgrim

les DAG OG TID.
Vil du òg prøve?

Her kan du prøve vekeavisa DAG OG TID gratis i tre veker.
Prøveperioden stoppar av seg sjølv.

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis